Skip to main content

Brande Enduro II

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #1 af Sniger
Brande Enduro II blev oprettet af Sniger
Brande Enduro Kom og vær med til en super oplevelse for hele familien Det er sidste afdeling af DM i Enduro Arrangør: DORMCK - John 21621862 Dato: 25.10.09 Løbsart: Type 2 Enduro, (kræver licens.) Klasser: Enduro A + B, Offroad, Cross A + B, Dame Der køres med transponder og nr. Der skal som min køres med enduro pot eller konusser, db-killer på 4-takt Der køres 1 Heat a 2 time + 1 omgang, med start kl. 9.00 Mødetid: Tilmelding kl. 7.00-8.00. Instruktion kl.8.15 Præmier til 1.2.3. i hver klasse. Startgebyr 250 kr. Eftertilmelding + 100 kr. Anmeldes senest den 17.10.2009, Netbank Reg nr. 3675 Konto nr. 3675040338. Husk navn og klasse. Særlig mulighed for at overnatte ved banen. Mad kan købes i bussen Ved banen før, under og efter løbet (morgenmad kan bestilles samme sted lørdag aften) Adresse: Stendalvej 16 7330 Brand Sniger. Sportslige hilsener Dansk Offroad MC Klub

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #2 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Brande Enduro

Kom og vær med til en super oplevelse for hele familien

Det er sidste afdeling af DM i Enduro

Arrangør: DORMCK - John 21621862
Dato: 25.10.09
Løbsart: Type 2 Enduro, (kræver licens.)
Klasser: Enduro A + B, Offroad, Cross A + B, Dame
Der køres med transponder og nr.
Der skal som min køres med enduro pot eller konusser, db-killer på 4-takt
Der køres 1 Heat a 2 time + 1 omgang, med start kl. 9.00
Mødetid: Tilmelding kl. 7.00-8.00. Instruktion kl.8.15
Præmier til 1.2.3. i hver klasse.
Startgebyr 250 kr. Eftertilmelding + 100 kr.
Anmeldes senest den 17.10.2009,
Netbank Reg nr. 3675 Konto nr. 3675040338.
Husk navn og klasse.
Særlig mulighed for at overnatte ved banen. Mad kan købes i bussen
Ved banen før, under og efter løbet
(morgenmad kan bestilles samme sted lørdag aften)
Adresse: Stendalvej 16 7330 Brand

Sniger.



Sportslige hilsener
Dansk Offroad MC Klub

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 måned siden #3 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
Mums det lyder godt!! Jeg kommer! 2 timer, er det en tyrkfejl?? Der skulle vel stå 6?:s:[:Matrix::Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #4 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Det kunne da være super cool med et mega hård løb :Spidy: en man and mashine smacher :Matrix: men så tror jeg at vi skræmmer alle hyggekørerne væk. sidste år sprang 50% fra til andet heat jeg ved godt at det var meget regn så det gav løbet en extra tand på hårdhedensgraden, men det skal nok blive hårdt nok for dem der vil det hårde og lidt hårdt for dem der vil det A ganranterer for det :D Jeg har brug for nogle torvholder på forskellige ting Listen er som følger : Samaritter Sponsorer Hemlighed 1 Hemlighed 2 Hemlighed 3 Teknisk kontrol / støjmåling Superdoom telt : (Mads håber jeg :) ) Transponder / Indskrivning Dommer : Sniger Forplegning / Grill-mester Pokaler Hvis jeg har glemt noget så gi lige mig et ring 21621862 Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 måned siden #5 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
Jeg er mand for noget assistance. Melder pas på sponsorat, men madlavning eller noget kan jeg godt ta´. Næste sæson bliver jeg igen licens-betaler. Så, nu har jeg sagt det højt...det forpligter. Sand aka Brande-Kuli

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #6 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Brande Enduro II
Enig med 7514: 6-8 timer ville være lige i skabet.:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 måned siden #7 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Brande Enduro II
12 timer ville være ideelt!! Jeg nupper støjmåingen. John og jeg er enige om at vi ikke vil belaste Brande og omegn med fri udblæsning - det vil sige, at crossmaskiner og endurocykler med effektpotte der larmer tilsvarende, som minimum skal ha monteret en konus i afgangshullet, så de værste 5-10 DB forsvinder. ES Teknik (Crossguruen)i Holsted drejer konusser til alle typer potter for 150,- Se tillige tråden på dette forum om lyddæmpning, hvor der er masser af muligheder for lyddæmpning til en billig penge. Der vil blive udført støjmåling før start! Vi håber selvfølgelig at der kommer rigtig mange crosskørere alligevel!! Som før nævnt er dette tiltag blot en investering i vores fælles fremtid med ræs!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #8 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
How about nogen arbejdsdage? Sporet laver ikke sig selv..... Foreslår lørdag 17/10 + søndag 18/10. Jeg skal nok skaffe pokaler. Og lave lidt sponsor arbejde. Vedr. forplejning på dagen kan vi trygt overlade det til Bjarne og fruen. De laver glimrende mad i bussen :D Nøøøøj hvor jeg allerede glæder mig :) Moffe Racing - Team Angst & Bange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #9 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
ARBEJDSDAGE = lørdag 17/10 + søndag 18/10 + fredag 23/10. Meld dig glad til. Jo flere vi er sammen, osv. SÅ bliver det nemt :) Der er garanti for indbygget hygge, grovkornet satire og sikkert også lidt mams. Meld dig til her på tråden. OPRYDNING: Det gik super i Børkop med at alle gav en hånd lige efter. Så den model tager vi også i Brande. Så book lige et par timer efter løbet til oprydning. Vi er jo allerede færdige lige før middag. Vi skal undgå situationen fra sidste år hvor Sniger og jeg måtte bruge hele mandagen på oprydning alene. Ikke fedt :| Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 måned siden #10 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Torvholder. Listen er som følger : Samaritter : Torkild Sponsorer : Morfar Hemlighed 1 : Ølle Hemlighed 2 Hemlighed 3 Teknisk kontrol Støjmåling : Yamahapusher Superdoom telt : Mads Transponder / Indskrivning : Laila / Peter Dommer : Sniger Forplegning Grill-mester : N.C. Pokaler : Morfar Frivillig på dagen : SoerenSand , Keld

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 uger siden #11 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
Jeg er klar til at give nap med den 18. Så må vi se jeg kan klarer lidt mere end to ynkelig omgange i år.:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 uger siden #12 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brande Enduro II
det er jo efterårsferien, den 17-18, så:[ mon ikke jeg kan snige ungerne med 1-2 dage om ikke andet kan jeg vel putte Halling i lommen og ta ham med på knallerten om søndagen. Så går foden da ikk i udu på vejen ned :) seya Las loskovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 uger siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brande Enduro II
Enduro Johnny. Jeg har lige siddet og læst Brande tråden på tenere. Er lidt forvirret. Jeg har mulighed for DMCU endags licens. Og kan komme med XR250'en i offroad klassen. Men jeg har jo rundet de 46, så hva mæ Old Boys eller Dameklassen, kunne jeg så ta' 250EXC med i stedet for ?? Ikke at den indtil videre har gjort kørslen bedre, men den har i den grad fremmet farverne/størrelsen/langtidsvirkningen på de blå-sorte mærker :[ :D Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 uger siden #14 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Brande Enduro II
Hej Dorte Jeg kan naturligvis tegne en licens til dig. Du kommer da bare på den ged du har det bedst med og køre med i dameklassen. Old Boys ?????, så bliver der ikke mange tilbage i de øvrige klasser :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 2 uger siden #15 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Halløj folkens Mangler stadig lidt torvholdere :D Teknisk kontrol den er rimelig vigtig, cyklerne skal jo være i orden Hemlighed 2 Hemlighed 3 De to er opfundet skal bare føres ud i livet ! Forplejning Det er så som at lave kaffe, morgenmad og lign. på dagen (der er handlet ind) Så kom glad så vi kan få et arrangement der spiller :) Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 2 uger siden #16 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Brande Enduro II
Hey. Jeg er klar til at være kørende official, klare en "hemli´hed" og hjælper gerne med lidt kaffe. Kan måske skaffe 1-2 transpondere til leje - hvis der skulle være interesse. Bare ring på 61279440

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #17 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brande Enduro II
Mon det skulle være muligt at tiltuske sig lidt hjælp i pitten i Brande ? Jeg regner med at køre på knallerten fra Øen dagen før, og sån et strømlinet kræ er sgu lidt svær at laste med alskens mekgrej + telt, sovepose, benzdunk og det løse :! Vil sætte stor pris på evt mek hjælp, indspark/ud-spark, gode råd og styrket rygrad. Dog minus citronmåne, den vil jeg meget gerne undvære, om muligt :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #18 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Torvholder. Listen er som følger : Samaritter : Torkild Sponsorer : Morfar/ Sniger Hemlighed 1 : Ølle Hemlighed 2 Hemlighed 3 Teknisk kontrol : Rally-misteren / Torkild Støjmåling : Yamahapusher Superdoom telt : Mads Transponder / Indskrivning : Laila / Peter Dommer : Sniger Forplegning Grill-mester : N.C. Pokaler : Morfar Frivillig på dagen : SoerenSand , Keld , Wildthing /Rally-misteren / Per Jørgensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 uge siden #19 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
FÅK HERRE A´ hvor jeg glæder mig til a gi noget gazz.. :[ Er der nogen på sjælland der er friske på a være med til at arrangere noget dm ræs til næste sæson?? vi ska sku ha nogle flere løb

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 dag siden #20 af kimtt350
Besvaret af kimtt350 på emne Brande Enduro II
hej. hvor kan man købe sådan nogle transponder henne eller er det nogen man får til låns oppe ved løbet. mvh kim

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 17 timer siden #21 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Brande Enduro II
Hej Kim Hvis du skal købe en transponder, skal du skal henvende dig DMCU. Du kan gå ind på deres hjemmeside og klikke på bjælken "transponder" i venstre side; der står et telefonnummer. Har selv lige købt en. Vi ses i "offroadklassen" i Brande! Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 15 timer siden #22 af kimtt350
Besvaret af kimtt350 på emne Brande Enduro II
hva måtte du slippe for sådan en.. mvh kim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 14 timer siden #23 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Brande Enduro II
1800,- og 50,- for forsendelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #24 af kimtt350
Besvaret af kimtt350 på emne Brande Enduro II
hej sniger. vi er 4 gutter her fra esbjerg og omegn den ene af os er ikke meldt ind men det bliver han selfølgelig. vi vil nok alle sammen gerne op og køre til brande. problemet er bare at der ikke er nogen af os der har transponder. er der mulighed for evt. at køre uden transponder. eller leje nogle i klubben. mvh.kim

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #25 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Brande Enduro II
Juhuu nu varer det ikke så længe? Er der nogen fra Dormck øst der har en ledig plads fra Sjælland til Brande? Hvis ikke, så kører jeg afsted med bil og trailer og får dermed plads til minimum en ekstra cykel og fører.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #26 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Brande Enduro II
Transponder - Jeg kan stadig skaffe 1 eller 2 transpondere til Brande - TIL LEJE. pris 250,- så ring hvis i er interesseret. kent 61279440

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #27 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brande Enduro II
Hæj JakobXR Hvilken vej kører du - over Broen eller Molslinien ? Jeg planlægger at ta galopjernet over med færgen, els får jeg dælme spånpladesplinter i ballen. Hvis du kører denne vej forbi, så vil jeg da gerne med ? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #28 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Brande Enduro II
Er der nogen der har et overblik over hvor mange deltager vi bliver?? Evt en skrivelse her eller i ny tråd? eks. 1: dødsprop 2: fnat 3: pjat osv... ps: Jeg glæder mig psyko.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #29 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Brande Enduro II
Til Dorte Hvis jeg kører i bil så bliver det over broen. Tager jeg motorcyklen, så bliver det odden - århus. Jeg undersøger også om der er andre der skal samme vej med bil, trailer eller kassevogn. Ps hvordan fungerer det med overnatning på banen John?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #30 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Hej alle Undskyld at jeg ikke har svaret ! Har lige været en tur i grusvejshimlen med Moffe, emil, Gaffa og N.C ( sverige ) Der kan godt køres uden transponder Men I får ikke nogen tider eller bliver talt med ! Wildting har nogle som han lejer ud, de der er i klubben er hvis lejet ud, der er en tråd her inde kik der. Der er kun 8 der har betalt her til aften . Husk nu at den 17 er en lørdag ( ved ikke hvad er gik galt da jeg satte den dato. :s ) Overnatning ! der bliver sat det store telt op igen i år og så havde jeg tænkt at vi laver noget bål hygge Der kan bestilles rundstykker hos Bjarne i bussen om Lørdaen. Tror at jeg fik det hele med ikke? :] ellers så skyder I bare løs :D Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #31 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brande Enduro II
grusvejshimelen hm nå ville ha lagt afslørende pic af store maskiner der lå og flød som stjerner på a grushimmel de kommer senere i et andet indlæg med mindre de herrer betaler sig fri GG

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #32 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
OPRÅB !!!!! DeLaila vil gerne ha at der kommer transponder nr. på indmelingen Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 11 måneder siden #33 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
Hey John, så kommer jeg sku også denne gang. er meldt til, og har overført pengene. har skrevet Bjørn V. Hansen NA da jeg ikke kører med transponder. ved sku ikke med klasse, vi er vel en klasse for sig uden TB? bliver fedt, bestil godt vejr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #34 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Brande Enduro II
Hej JEg har lige været i Brande hele dagen, vi var 6 mand som knoklede med at få lavet noget af sporet..........se så lige at få meldt til, vejret bliver jo godt og FU.. det bliver et fedt spor, jeg troede ikke det kunne blive så godt i så fladt terræn, jeg er desværre nød til at nøjes med at se på......MEGA NITTE. Til orientering kan jeg sige at der bliver "chicken line" uden om de værste forhindringer så alle kan gennemføre. Det har fandme været en hyggelig dag, frisk luft, skovtur, lidt fysisk arbejde, og så kan fantasien få frit løb hvis man her ideer til ting som kunne være fedt at igennem, under, overudenom..... Mvh. Torkild Ps: Der vil blive sat RIGTIG STOR pris på at man lige giver en hånd med nedtegning af markeringsbånd og anden oprydning, jo flere detr giver en hånd jo før er vi færdige, og det giver anledning til at få fortalt nogle røverhistorier fra dagen så længe de stadig er i frisk erindring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 11 måneder siden #35 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
Tænkte på kan man tegne en 1 dagslicens eller hvordan fungerer det. Syntes det er lidt pjat at købe en helårs licens for at kører 1 løb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #36 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
Og det var sol og det var søndag og vi er stort set færdige med sporet i Brande. Der skal kun finpudses lørdag. Og I kan GODT skrue op for forventningens glæde. Jævle det bliver svedigt. Men måske man skal overveje chicken line på den her:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #37 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
og den her:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #38 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
he-he, spøg til side. Her lidt fra majsmarken. Husk der er chicken line på de slemme ting. Også dækkene....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #39 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
Jeg har 3 ekstra transpondere klar til udlejning for dem der mangler. Pris 250,- kr. Det er nr. 1486180, 1122926 og 9117389. I skal lige melde her på tråden hvis I vil leje, så Laila kan få nummeret ind i systemet. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #40 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
Ups - prisen er forkert :! Skal være 100,- dask :) Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #41 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Brande Enduro II
Hej Moffe - Jeg tager den ene til Ben Cumming, Frederiksberg. Går ud fra at det er nr. 1486180 See ya.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #42 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Brande Enduro II
NÅ ja:wall: - hurtig annullering på 1486180 igen. Han havde glemt at fortælle mig at han har købt en selv og derfor ikke vil leje.....:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #43 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Brande Enduro II
Der er tidligere blevet spurgt om det er muligt at tegne endagslicenser????:) Men synes ik rigtig der blev svaret??? Det ku jo være en mulighed hvis....:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #44 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Brande Enduro II
Har prøvet og ringe til Johnny uden held ang. en dags-licens jeg spurte ham til "Farmer date" men han var ikke sikker på at man måtte køre løb med det, eller om det kun var til træning. Da jeg har sat mig på en Klub-transponter, kunne det være fint lige for afklaret hvor man står. Må vi køre løb med endags-licens eller er du KUN til træning ?? ellers er der jo ingen grund til at spærre en transponter vis man kun må køre rundt for hyggens skyld.:| Nikolaj

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #45 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro II
Nikolaj ring lige til mig Sniger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #46 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
HUSK rigtig bundfarve og tal i Elite (A) og Bredde (B) på de 2 sider og foran!!!!! Elite (A) = Rød bund med sorte eller hvide tal Bredde (B) = Gul bund med sorte tal Cross, Off Road og Dame kan bruge alt andet end Rød og Gul baggrund. Vi har en rulle rød og gul folie klar på dagen man kan købe af. Tal sørger I selv for!!!! Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #47 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
FLAGERE søges!! Vi skal bruge 2 flagere til de 2 kassehop på banen. Kom glad og meld jer på dagen! Vi skal nok instruere hvis du ikke har prøvet et før. Det er meget simpelt Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #48 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Brande Enduro II
Hej Det her ser for godt ud til at gå glip af. Jeg er klar. :[ Kan jeg leje en transponder af dig Moffe? Lars Risbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #49 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro II
Hej Lars, jeps, du får 1 når du kommer. Fedt du deltager!!! Jeg har pakket til en hygge weekend. Campingsvognen bliver sat op ved 17 tiden i dag, og alle er velkomne til grill og bålhygge. Overnatte er der også plads til. Så kom bare. For jævle det bliver en god weekend!! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 11 måneder siden #50 af
Besvaret af på emne Brande Enduro II
er der nogen der vil afsløre hvad den tekniske kontrol går ud på? er det bremser, lys eller hvad går det ud på? surt at stå på dagen med noget man kunne have lavet inden. blev der mulighed for db måling? og hvad er grænsen. har smidt db killer i min i dag, men shit hvor den kvæler maskinen, ville helst kører uden den. ps. min udstødning er ikke en akra med fuld udblæsning, det er en sxc potte men moddet til at tage en akrapovic db-killer. derfor lidt svær at rate! vil tro min smider 100db eller sådan, hvad er gænsen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.126 sekunder
Leveret af Kunena Forum