Skip to main content

XR650 hvor R du

11 år 6 måneder siden #1 af lassemann
XR650 hvor R du blev oprettet af lassemann
Så fik jeg lige ryddet op på Rød stue :cheer:

Og det betydder vel der er plads til en ny beboer ved siden af alle klodskasserne med lego :silly:

Står der en XR650 og kikker efter mudder under sålerne, så sig til !, den kan få både kærlighed, pryl og eftermiddage madpakke her :whistle: :whistle:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 6 måneder siden #2 af Niels
Besvaret af Niels på emne XR650 hvor R du
Halløjsa Laslo

Skal du have en rød/hvid med til Italien, eller er den til mest til sand?
Jeg er "desværre" ikke blevet træt af min XR endnu, men held og lykke med jegten ;)

Hilsen Redaktøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #3 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne XR650 hvor R du

lassemann skrev: Så fik jeg lige ryddet op på Rød stue :cheer:

Og det betydder vel der er plads til en ny beboer ved siden af alle klodskasserne med lego :silly:

Står der en XR650 og kikker efter mudder under sålerne, så sig til !, den kan få både kærlighed, pryl og eftermiddage madpakke her :whistle: :whistle:


Her er jeg, her er jeg - goddag, goddag, goddag

Hvad skal vi dog finde på at bytte med i denne omgang? En 250 EXC uden afgift og en XR400 :woohoo:

Iøvrigt så må der være en der ligger inde med min gamle XR650R. Den blev solgt til nordjylland. Med gennemsigtig Clarke tank, mikuni, og RSW gaffelbro med nogle specielle styrforhøjere. Ud af busken, så Laszlo også kan blive medlem af klubben hvor udstødningens buldren er højere en motorens skramlen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 6 måneder siden #4 af Niels
Besvaret af Niels på emne XR650 hvor R du
Det kan være du skal tjekke www.moto.it ud. Der er nogle fine maskiner nede I-talien :pinch:
Og du skal je derned alligevel!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
11 år 6 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne XR650 hvor R du
Hej lasse.
Jeg ligger inde med en Xr650 R som jeg skal til at sidde tilsalg.

Her er lidt info omkring den, og du er velkommen til at få billeder osv.



Mærke Honda Antal km 9.000

Model XR650R Farve Rød

Motor (ccm) 650 Afgift Med afgift

Årgang 2001



Honda XR 650 R offroader, ombygget til Motard. Trækker godt i alle gear. Godt moment. Registreret første gang 12/2001, sidste syn 8/2011. 57 Hk på baghjul. Full Titanium Akrapovic Slip-on udstødning, Edelbrock fladspjælds karburator, Crash-pads, Diode baglygte, Diode blinklys, Honda CRF bagskærm, Rødt Rennthal tandhjul, stor Wave skive foran, Acerbic supermoto forskærm og handguards. olietermometer, og nye sidespejle. Cyklen er importeret fra England. Er bygget hos HM-Racing UK. Kvitteringer haves, samt moment kurve. 440 siders instruktions manual medfølger. Originale Honda Offroad dele medfølger bla. eks sæt fælge med knopdæk, skærme, lys, udstødning, karburator mm. En virkelig fed Mc.

Den står trykt og behageligt i min opvarmede værksted, og syner af altid at have været passet godt på.



Du er velkommen til at skrive hvis vi kan finde ud af noget.



Mvh Michael Olsen
Mobil 31338786

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne XR650 hvor R du

Mr-Olsen skrev: Hej lasse.
Jeg ligger inde med en Xr650 R som jeg skal til at sidde tilsalg.

Her er lidt info omkring den, og du er velkommen til at få billeder osv.



Mærke Honda Antal km 9.000

Model XR650R Farve Rød

Motor (ccm) 650 Afgift Med afgift

Årgang 2001



Honda XR 650 R offroader, ombygget til Motard. Trækker godt i alle gear. Godt moment. Registreret første gang 12/2001, sidste syn 8/2011. 57 Hk på baghjul. Full Titanium Akrapovic Slip-on udstødning, Edelbrock fladspjælds karburator, Crash-pads, Diode baglygte, Diode blinklys, Honda CRF bagskærm, Rødt Rennthal tandhjul, stor Wave skive foran, Acerbic supermoto forskærm og handguards. olietermometer, og nye sidespejle. Cyklen er importeret fra England. Er bygget hos HM-Racing UK. Kvitteringer haves, samt moment kurve. 440 siders instruktions manual medfølger. Originale Honda Offroad dele medfølger bla. eks sæt fælge med knopdæk, skærme, lys, udstødning, karburator mm. En virkelig fed Mc.

Den står trykt og behageligt i min opvarmede værksted, og syner af altid at have været passet godt på.



Du er velkommen til at skrive hvis vi kan finde ud af noget.



Mvh Michael Olsen
Mobil 31338786


Den lyder billig! :P :silly: :S :cheer:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #7 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne XR650 hvor R du
Den jeg har nu har også tidligere kørt motard. De kan ligne et juletræ men kan være voldtævede i motoren i forhold til en der ligner møg og har kørt offroad/enduro, for det er altså noget der rykker i hele maskineriet, når man lader motoren bremse ned fra +150 km/t på asfalt. Min eksploderede ret tidligt i sit liv og tidligere ejer købte derfor en helt ny motor til den - og det er vist lidt af en udskrivning til en Honda :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #8 af Niels
Besvaret af Niels på emne XR650 hvor R du
Hvis du mangler en ged til IR 14, så er den her måske en mulighed.

www.dba.dk/ktm-rally-factory-r-640-ccm/id-91154811/

Jeg har ikke aktier i den, og kender den ikke. Så den bare lige og tænkte på dig :woohoo: :whistle:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.408 sekunder
Leveret af Kunena Forum