Skip to main content

S: motardhjul, XR650R

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #1 af Mathias
S: motardhjul, XR650R blev oprettet af Mathias
Ræddi fee ruller til den der ønsker at konvertere sin Hånda til boulevardfræser. Der medfølger giga skive til forhjulet samt adapter til samme. Incl. dækker.
5999kr eller jydebud. Befinder sig i Smilets By.


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne S: motardhjul, XR650R
Du må være tosset og skulle skamme dig:-)
Motardhjul på en offroad hjemmeside!. Jeg skal nok køre dem til storskrald for dig - skal alligevel til århus lørdag.
Har du fået XR650R? Og skal lige høre om man ikke let fedter lidt med baghjulet på et endurospor med de dæk?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 5 måneder siden #3 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne S: motardhjul, XR650R
Narh, det der Hånda er ikke lige mig ;-) Havde man så bare kunnet få dem i orange...

De sælges for en stakkel der just har købt sår'n et bæst. Du kender ham vist - han bytter gerne med trailere, svigermødre, skideskure mm, så bare skyd løs :whistle:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne S: motardhjul, XR650R

Mathias8000 skrev: Narh, det der Hånda er ikke lige mig ;-) Havde man så bare kunnet få dem i orange...

De sælges for en stakkel der just har købt sår'n et bæst. Du kender ham vist - han bytter gerne med trailere, svigermødre, skideskure mm, så bare skyd løs :whistle:


Det er også noget værre lort sådan noget honda xr650r. Har kørt små 500 km offroad her i weekenden. Jeg fortryder hvert sekund, for den er bare herre ringe til landevej, grus og skovspor. Så hellere en Yamaha fs1. Er det Lasse der er trådt i de voksnes rækker?

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.333 sekunder
Leveret af Kunena Forum