Skip to main content

TT600R

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 7 måneder siden #1 af Morfar
TT600R blev oprettet af Morfar
Så sker det utænkelige: Min sprøde TT600R fra 2003 med kun 9500 km på tælleren kan købes! Listen med herligheder er lang: Nyt kædekit, S12 for og bag med mousse, nyt højkomprimeret stempel (cylinder boret til det), ny stage 1 knast fra Kedo, rullet ind ved Finn Villadsen, gearkasse og kobling lavet - og lavet RIGTIGT (lang historie....), helt frisk olie og filter, alt smurt op (har været 100% skilt ad). Mange extra dele med: Kædehjul, greb, lejer, pakdåser, stempler, kabler, potte (med saftige dB), gearkasse, kobling, osv.
Den har kostet mig dyrt (på den gale side af 60.000,-), men skal videre nu for højeste bud over 40.000,-
Giv lyd på 23646588
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden - 10 år 7 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne TT600R
Den er fisme fin. Vil du bytte den med Lasses xr?
Når lasse så har fået den så står jeg klar med en bud på 4m2 tiloversblevne fliser fra et urimeligt dyrt badeværelse som åd alle skillingerne, et helt nyt trick løbehjul samt den rotorklipper som aldrig blev solgt....(har vist også et realkreditlån jeg kan sælge billigt med hvis det har interesse)

Ps jeg sælger også Lyngby-tårbæk kommune, da jeg aldrig blev glad for det køb:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden - 10 år 7 måneder siden #3 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne TT600R
:P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne TT600R
Jamen så er den på plads. Den var hurtigt solgt moffe. Logistikken står Ølle for:-)

Ps jeg kan hurtigt slette alle vores skønne kommentarer hvis moffe mener det skulle øge sandsynligheden for af kunne sælge sådan en blå dynge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 7 måneder siden #5 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne TT600R
Genial pakkeløsning der.
Når Ølle henter TT600R på oksekæren anmoder jeg om nøglerne til Lyngby-Tårbæk kommune (træls navn - det skal laves om), og matrikelkortet over privaten, så Ølle lige ka få rettet op på det byggesjusk med for mange (og dyre!) fliser. Ødsleri bliver herefter forbudt ved Jysk Lov, og det er Ølles patterwazz der er reference når den skide metro skal niveleres på plads, så Legotoget ikke ruller baglæns med turisterne :sick:
Trickløbehjulet kan du forære til en af sigøjnerne på Strøget. Med det ka de hurtigere malke Sjøwenhavnerne, og jeg har en 10% provisionaftale der.
Rotorklipperen spændes op i ca. 180 cm, og rockerne inviteres på en gratis klippetur under den. F.eks på Staden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden - 10 år 7 måneder siden #6 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne TT600R
aav for den, så tror jeg alligevel ik vil skal monterer den plænelufter klinge på rotor-fætteren, så blir der bar mere roterende fis i kasketterne på staden :silly:
Har i øvrigt lige fundet 2 granatkasser jeg gravede op i nærheden af hvor min trial strandede ved sidste handel.
Måske de kan indgå som en slags ulæmpe tillæg, og bruges til at smugle offroad mul til kommunen bag i Ølles snart camu tapede transporter ? :blink:
se lige sandhans nedenunder

Bilag h32ed82b.JPG ikke fundet

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.890 sekunder
Leveret af Kunena Forum