Skip to main content

Ktm/husaberg/husqvarna købes.

  • Smed
  • Smed
  • Posts: 7
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 7 måneder siden #1 af Smed
Ktm/husaberg/husqvarna købes. blev oprettet af Smed
Mangler en Mc, gerne 400-500 ccm. 4 takt. Evt. Exc 300 totakt Med eller uden afgift. Fra omkring årgang 2000-2007. Billeder og pris forslag til 29453414. Mvh. Smed.

Har evt. En Chevy c1500 5,7 l Pick up der kan gå med i bytte på
Nyere cykel ved interesse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • longhi
  • longhi
  • Posts: 8
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 6 måneder siden #2 af longhi
Besvaret af longhi på emne Ktm/husaberg/husqvarna købes.
Hej Jeg har en KTM 525 exc årg 2004 100 % i orden og ikke slidt, skal ikke synes har kørt godt 4000 km. jeg tog den hjem fra Tyskland sidste år men får den ikke brugt da jeg er i Spanien ret meget hvor jeg også har Enduro cykler.
Jeg tænker omkring 50.000 kr. det er det den står mig i der er nyt kædekit og næsten nye dæk, ny forlygte mm.
Jeg er i Spanien nu indtil d. 24 - 03 så jeg kan ikke sende billeder osv, og der er også derfor jeg ikke kan aflæse km. og time tal nøjagtigt.
mvh. Jørgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #3 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Ktm/husaberg/husqvarna købes.
Hej Smed.

Har en KTM 400 EXC fra 2002, ukendt timetal og med brugsspor, men med stempel/knastkæde fra 13, nyrenoverede dæmpere for og bag, nyt speedometer og nye håndbeskyttere, udmærket kædekit og dæk. Nye kabler til blinklys. Blinkerne har jeg liggende, men de er ikke monteret. Indregistreret, men nummerplade bortkommet, så den skal have ny plade i forbindelse med syn ved ejerskifte. Pris 32.000.
Ring/sms på 50714951.

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Ktm/husaberg/husqvarna købes.
Tager gerne en gammel, men fungerende traktor med vogn og evt. brændekløver i bytte for noget af prisen:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.357 sekunder
Leveret af Kunena Forum