Skip to main content

R

  • GUEST
13 år 3 uger siden #1 af
R blev oprettet af
Så brygges der!
Jeg er i gang med at lave den nye hjemmeside og er dybt inde i arbejdet.

Faktisk er der allerede dele der er flyvende og derfor har jeg brug for din hjælp.

Gå ind på www.dormck.info og se dig lidt omkring. Indtil videre er der et fungernde forum og en kalenderfunktion.

En stor del af profiler og indlæg fra før januar 2011 er flyttet med over. Så vent med at oprette en ny profil derinde. Brug funktionen med at få tilsendt nyt password til dit eksistende brugernavn og e-mail.

Jeg vil gerne have feedback på om jeg skal arbejde på hurtigst muligt at få alle data over og vi så bruger den nye hjemmeside eller om der mangler meget i jeres øjne før den er brugbar.

Det blir feee..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 uger siden #2 af
Besvaret af på emne Ny hjemmeside
Så brygges der!
Jeg er i gang med at lave den nye hjemmeside og er dybt inde i arbejdet.

Faktisk er der allerede dele der er flyvende og derfor har jeg brug for din hjælp.

Gå ind på www.dormck.info og se dig lidt omkring. Indtil videre er der et fungernde forum og en kalenderfunktion.

En stor del af profiler og indlæg fra før januar 2011 er flyttet med over. Så vent med at oprette en ny profil derinde. Brug funktionen med at få tilsendt nyt password til dit eksistende brugernavn og e-mail.

Jeg vil gerne have feedback på om jeg skal arbejde på hurtigst muligt at få alle data over og vi så bruger den nye hjemmeside eller om der mangler meget i jeres øjne før den er brugbar.

Det blir feee..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 uger siden #3 af
Besvaret af på emne R
De engelske tekster bliver selvfølgelig oversat, det kommer...:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 uger siden #4 af
Besvaret af på emne R
Fejl rettet i bruger-database. Du skal nu kunne logge ind med dit nuværende brugernavn og password.

Bare smid en sviner hvis der er noget der ikke funker...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 uger siden #5 af
Besvaret af på emne R
Billedeupload i profil er rettet så det ikke kræver godkendelse fra administrator.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #6 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne R
Hej Søren !

fed side, faktisk lidt dejligt pt. at man tvinges over i forum, for så er det ikke kun de 4-5 viste der skaber interasse. kunne man forestille sig at de mest aktive står øverst, og så med fLDENDE KARAKTER. OG SÅ KUN ARRANGEMENTER PÅ FORSIDE/HOME.
så slipper vi for at skulle spame vores egne for at komme med i visningen på forsiden. ? ;_))

hva dan med billeder, skal de stadig fylde minus og helst mbare et link, for at få dem op samme dato ?

seya
lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 uger siden #7 af
Besvaret af på emne R
Lassie - kalenderen er allerede kun for forsiden. Der er en boks på forsiden med seneste forumindlæg. Desuden er der en fane under forumet (øverst) hvor du kan vælge seneste indlæg i faldende rækkefølge.

Billeder kan uploades i vildskab. Både i forum og i galleri. Virker kun for medlemmer i galleriet. Virker vist for alle registrerede i forumet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #8 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne R
Hej Søren

Det ser super godt ud.

Jeg har et enkelt punkt der har været til debat flere gange det handler om adgang til Forum og galleri. Der har været et par uheldige tilfælde med billeder der er brugt som bevismateriale osv.

Er det muligt at lave det så Forum og Galleri kun kan bruges hvis man er logget på? (undtagen dem med gæste adgang)
Og er det muligt at lave det så der skal bruges et medlems nummer for at registrere sig?

Det vil løse en det af problemet mener jeg.

--
Lars Risbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 2 uger siden #9 af
Besvaret af på emne R
Det kan laves så der er åbne dele og lukkede dele. I forumet skal du registrere dig for at kunne poste indlæg. Der kan laves dele af forumet som kun kan tilgås af medlemmer og det samme med galleriet.

Hvorvidt det hele skal være lukket af for ikke-medlemmer er op til bestyrelsen eller generalforsamlingen. Jeg foretrækker selv åbne fora hvor så få som muligt spiller bussemænd.

Jeg har ikke overblik over hvem af de registrerede der er medlemmer, så derfor er alle brugere på den gamle hjemmeside flyttet over som registrerede brugere på den nye. Jeg går ud fra vi skal igennem en proces hvor medlemmer skilles fra fårene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 2 uger siden #10 af
Besvaret af på emne R
Jeg har oprettet en lukket del som kun kan ses af medlemmer. Prøv om du kan se den ;-) Som sagt er alle brugere indtil videre kun "registrerede". Vil du opgraderes til medlem så smid lige en besked.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 2 uger siden #11 af
Besvaret af på emne R
Jo mere kritik og forslag I kommer med, jo hurtigere bliver siden flyvende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 2 uger siden #12 af
Besvaret af på emne R
Bestyrelsen er sat på godkendelse af den nye side og jeg håber vi skifter over i næste uge.

Prøv at klikke dig forbi den foreløbige adresse www.dormck.info og dan dig et indtryk.

Har du noget at udsætte så smid en kommentar, enten her eller på den nye side. Jo mere kritik jo bedre kvalitet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #13 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne R
virker fint på min pc.
dejligt at man i galleri kan kikke ind under div. årstal

kan man på forsiden lave så man kan se hvem der er online, eller bare når man selv er logget ind, og så lave en tjat med en man klikker på ?

vil forum opbygning sige at man hvis man nu laver et svar i en gammel tråd, automatisk står som "seneste" indlæg ?

er der også en arrangements kalender?

vh
Laslo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • MotoMan
  • MotoMan
  • Posts: 100
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #14 af MotoMan
Besvaret af MotoMan på emne R
Jeg kan ikke få tilsendt password til siden, siger at bruger med denne email ikke findes ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 1 uge siden #15 af
Besvaret af på emne R
Din mail stod med et mellemrum først, prøv igen. Du burde kunne logge direkte på med din login fra denne her gamle side, passwordet er flyttet med over i krypteret form.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 8 måneder siden #16 af
Besvaret af på emne R
Vi har flyttet denne gamle hjemmeside over på en ny server. Det har den taget lidt skade af og der står en række fejl-koder øverst. Se bort fra dem, de betyder ikke noget. Brug siden som du plejer og nyd at det går lidt hurtigere end normalt.

Alle der får pisset i kog over det kan ringe til mig, så skal jeg nok tage de verbale tæv det kan kaste af sig.

En ny side er stadig lige på trapperne...der er åbenbart mange trin :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 8 måneder siden #17 af Niels
Besvaret af Niels på emne R
Hej Søren.

Den virker kun hvis man skriver `info` istedet for `dk` i søgelinien, så der er nok nogen der ikke kan finde den pt:wall:

Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 8 måneder siden #18 af
Besvaret af på emne R
Der arbejdes på sagen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #19 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne R
Holdaligenokop der sker noget :[:[:[:[

Jeg fik sku næste kaffen galt i halsen, da jeg bladrede i menuen :?:?

Det bliver stort

Kæmpe tak til Søren for godt arbejde, det var tiltrængt :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 8 måneder siden #20 af Niels
Besvaret af Niels på emne R
Jeps, der er godt nok kommet fart på!!! Så gør det ikke så meget at den er lidt hemmelig lige nu:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 8 måneder siden #21 af
Besvaret af på emne R
Den virker også hvis du skriver www.dormck.dk men du bliver automatisk sendt videre til dormck.info

Der arbejdes videre på at få den nye side i luften hurtigst muligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 8 måneder siden #22 af
Besvaret af på emne R
Casper heintzelmann er helten her...han styrer det der med redelegering og pegning med hård hånd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 8 måneder siden #23 af
Besvaret af på emne R
Skønt at opleve at hjemmesiden er blevet markant hurtigere med den nye server.
Keep up the good work! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #24 af sørenbech
Besvaret af sørenbech på emne R
ja det er fedt at der er kommet fart på siden.
Kanon arbejde

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 8 måneder siden #25 af
Besvaret af på emne R
Hej Søren

Super arbejde - her er måske en hurtigt og beskidt løsning på at få fejende i toppen til at forsvinde

duntuk.com/how-disable-php-53-deprecated-errors

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.354 sekunder
Leveret af Kunena Forum