Skip to main content

Gi en hånd til hjemmesiden! (Volume2)

17 år 6 måneder siden #1 af yamahapusher
Gi en hånd til hjemmesiden! (Volume2) blev oprettet af yamahapusher
Halløjsa nye fagre hjemmeside! Jeg er, efter den hyggelige Generalforsamling, først kommet på nettet i dag og jeg bliver glad når jeg betragter vores nye ansigt udadtil. Et længe ventet ansigt med, for mig at se, masser af potentiale! Respekt til Anders 1´"nørden" som har knoklet med at konstruere siden til tiden – total respekt til Anders 2´ "Mælketand" , som frivilligt har været involveret indpisker og knoklet lige så længe med især at formidle vores offroadiske ønsker til brugervenligt dansk, ud over at skulle bære over med os generelt. Dejligt at læse alle de konstruktive, velmente gode råd og ideer fra jer medlemmer, sådan skal det være. Meget lidt respekt til de ganske få der ikke har forståelse for problematikkerne der knytter sig til enhver opstartsprocedure! Mit bedste forslag : "Gå ud og kærtegn din offroader lidt, start den hvis det er muligt, og gas den for hårdt i et par sekunder med iskold olie – den har med garanti savnet din indre kriger!? – Den har måske endda i et svagt øjeblik tænkt :" Tror spasseren virkeligt, at det at tæve et beigefarvet tastatur nogensinde kan matche det levende, det duftende, det sanselige, muddermættede ridt jeg kan levere?!!" Jeg har i øvrigt frivilligt taget ansvaret for, at linket "Hvem er vi?" bliver fyldt med gode sager! Jeg kan jo godt selv forsøge at beskrive vores mudderklub og al dens væsen, men så bliver essensen jo nok min egen favorit!? Hvad med om I lidelsesfæller mailer mig de stikord/ sætninger, som I synes favner vores kultur bedst, og at jeg så, efter bedste evne, forsøger at samle trådene til sidst – altså hvis ikke en anden gør det først? Skal vi sige deadline d. 17/3 ?! Jeg rydder min indbox så der er plads til alle jeres personlige "kreatics!!" Glæder mig til at møde alle I dunstende ekvipager i 007 sæsonen! Sejeste kommentar til årets GF kom fra et nyt medlem, Steffen: "Jeg har ikke været med ret længe men jeg ved at jeg skal køre offroad i mange år! – Og så vil jeg gerne være suppleant i bestyrelsen!" Respekt! Håkon:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 6 måneder siden #2 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Gi en hånd til hjemmesiden! (Volume2)
Halløjsa nye fagre hjemmeside! Jeg er, efter den hyggelige Generalforsamling, først kommet på nettet i dag og jeg bliver glad når jeg betragter vores nye ansigt udadtil. Et længe ventet ansigt med, for mig at se, masser af potentiale! Respekt til Anders 1´`nørden` som har knoklet med at konstruere siden til tiden – total respekt til Anders 2´ `Mælketand` , som frivilligt har været involveret indpisker og knoklet lige så længe med især at formidle vores offroadiske ønsker til brugervenligt dansk, ud over at skulle bære over med os generelt. Dejligt at læse alle de konstruktive, velmente gode råd og ideer fra jer medlemmer, sådan skal det være. Meget lidt respekt til de ganske få der ikke har forståelse for problematikkerne der knytter sig til enhver opstartsprocedure! Mit bedste forslag : `Gå ud og kærtegn din offroader lidt, start den hvis det er muligt, og gas den for hårdt i et par sekunder med iskold olie – den har med garanti savnet din indre kriger!? – Den har måske endda i et svagt øjeblik tænkt :` Tror spasseren virkeligt, at det at tæve et beigefarvet tastatur nogensinde kan matche det levende, det duftende, det sanselige, muddermættede ridt jeg kan levere?!!`
Jeg har i øvrigt frivilligt taget ansvaret for, at linket `Hvem er vi?` bliver fyldt med gode sager! Jeg kan jo godt selv forsøge at beskrive vores mudderklub og al dens væsen, men så bliver essensen jo nok min egen favorit!? Hvad med om I lidelsesfæller mailer mig de stikord/ sætninger, som I synes favner vores kultur bedst, og at jeg så, efter bedste evne, forsøger at samle trådene til sidst – altså hvis ikke en anden gør det først?
Skal vi sige deadline d. 17/3 ?! Jeg rydder min indbox så der er plads til alle jeres personlige `kreatics!!`

Glæder mig til at møde alle I dunstende ekvipager i 007 sæsonen!

Sejeste kommentar til årets GF kom fra et nyt medlem, Steffen: `Jeg har ikke været med ret længe men jeg ved at jeg skal køre offroad i mange år! – Og så vil jeg gerne være suppleant i bestyrelsen!`

Respekt!

Håkon:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 6 måneder siden #3 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Gi en hånd til hjemmesiden! (Volume2)
Hej Håkon. Hvis du tager ud og ryger lidt fredspibe med de fyre fra Viborg, kan du jo høre, om ikke der er en af dem, der har lyst til at skrive et par ord om hvem DORMCK er:) Ses, MartinfraÅrhus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 5 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Gi en hånd til hjemmesiden! (Volume2)
Og her var så tråden jeg henviste til i sidste indlæg. Skal vi have lavet et "hvem er vi" til hjemmesiden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 5 måneder siden #5 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Gi en hånd til hjemmesiden! (Volume2)
Dejligt at du aktiverer den "fortabte" tråd, som egentlig burde have været afsluttet for længst. Jeg meldte mig som ankermand på "hvem er vi" linket, og jeg opfordrede til kollektiv "brainstorm" men intet skete. Jeg kunne sagtens selv skrive linket propfuldt med alt godt fra 25 års subkultur, men selv om det er mere kompliceret, så tror jeg det mest farverige resultat fremkommer ved at mixe gamle og nye medlemmers indput!? Skal vi sige at idebanken er åben igen?:) Og Jacob - formerly known as laid back XR rider - now upcoming DT regulator - lad os bikse noget sammen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.430 sekunder
Leveret af Kunena Forum