Skip to main content

Kalender

17 år 5 måneder siden #1 af MartinfraÅrhus
Kalender blev oprettet af MartinfraÅrhus
Hej Anders. Skal vi ikke have lagt resten af de arrangementer på kalenderen på hjemmesiden, som var fremme på GF? Jeg har forlagt den seddel, hvor de allesammen stod på, og det er der nok andre, der også har, for slet ikke at tale om alle dem, der ikke var på GF. Vi ses, Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 5 måneder siden #2 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Kalender
Hej Anders.

Skal vi ikke have lagt resten af de arrangementer på kalenderen på hjemmesiden, som var fremme på GF? Jeg har forlagt den seddel, hvor de allesammen stod på, og det er der nok andre, der også har, for slet ikke at tale om alle dem, der ikke var på GF.

Vi ses,

Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 5 måneder siden #3 af klaus
Besvaret af klaus på emne Kalender
rigtig rigtig go ide martin.. Mangler nemlig os lidt info omkring kommende arrangementer, kunne ikke deltage i GF, grundet et arrangement i København :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 5 måneder siden #4 af an96
Besvaret af an96 på emne Kalender
I har fuldstændig ret, jeg vil straks sende en arrangementsliste til anders som den der gik rundt ved GF. Anders gider du lige skrive de forskellige arrangementer på. Jeg har vist ikke listen her hjemme, sender imorgen fra arbejde. Vi kan ringe sammen om evt. detaljer ved indholdet. mvh AN96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 5 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Kalender
Jeg forstår ikke hvilken Anders i omtaler her, men jeg har tjekket mail konstant, og har endnu ikke modtaget noget :) Men jeg vil da råde arrangørene til selv at smide deres arrangementer her på siden, det skulle gerne være muligt nu, så har de også mulighed for selv at redigere i dem... Men så snart jeg modtager noget begynder jeg at skrue det sammen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.395 sekunder
Leveret af Kunena Forum