Skip to main content

Google adgang til forum oplysninger

17 år 2 uger siden #1 af LRisbjerg
Google adgang til forum oplysninger blev oprettet af LRisbjerg
Hej Rødder Har for vane at google mig selv en gang imellem og har her opdaget at alt hvad der bliver skrevet på vores forum kan findes med google :?:? eksempel: Dormck » Forum » Løst og fast » Efterlysni..Vil meget gerne høre mere om dennes erfaring med at importere denne maskine?? M.v.h Lars Risbjerg Standard smilie: :fish: ... www.dormck.dk/Forum/44%7CL%F8st_og_fast/...g_af_CRF450X_ejer!!/ - 8k - Cached - Lignende sider Dormck » Medlemmer » LRisbjergLars Risbjerg. E-mail:. larsrisbjerg@hotmail.com. Hjemmeside:. Adresse:. Fælledvej 65. Postnummer:. 7000. Oprettet:. 17/4 -2007. www.dormck.dk/Medlemmer/LRisbjerg/ - 7k - Cached - Lignende sider Det første er et indlæg jeg har skrevet. Det andet er de presonlige oplysninger jeg har skrevet i min profil på siden. Syntes google har for stor adgang til materiale på vores side:D Vi kan på den andenside ikke lukke for alle søgemaskiner men måske der er en mellemvej?? Kommentare søges.. M.v.h Lars R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 2 uger siden #2 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Google adgang til forum oplysninger
Hej Rødder

Har for vane at google mig selv en gang imellem og har her opdaget at alt hvad der bliver skrevet på vores forum kan findes med google :?:?

eksempel:
Dormck » Forum » Løst og fast » Efterlysni..Vil meget gerne høre mere om dennes erfaring med at importere denne maskine?? M.v.h Lars Risbjerg Standard smilie: :fish: ...
www.dormck.dk/Forum/44%7CL%F8st_og_fast/...g_af_CRF450X_ejer!!/ - 8k - Cached - Lignende sider

Dormck » Medlemmer » LRisbjergLars Risbjerg. E-mail:. larsrisbjerg@hotmail.com. Hjemmeside:. Adresse:. Fælledvej 65. Postnummer:. 7000. Oprettet:. 17/4 -2007.
www.dormck.dk/Medlemmer/LRisbjerg/ - 7k - Cached - Lignende sider

Det første er et indlæg jeg har skrevet.
Det andet er de presonlige oplysninger jeg har skrevet i min profil på siden.

Syntes google har for stor adgang til materiale på vores side:D
Vi kan på den andenside ikke lukke for alle søgemaskiner men måske der er en mellemvej??

Kommentare søges..

M.v.h
Lars R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 11 måneder siden #3 af
Hej Lars, Meget godt argument Men det har faktisk en noget større implikation end af folk kan se din addresse, menlig at din email addresse sikkert bliver "høstet" af en spamrobot. En spam robot virker som en søgemaskine der triller rundt på internettet og gennemløber alt hvad den finder og gemmer så alt hvad der hedder menneskeligt læsbare email addresser i et kartotekt, der så kan sælges til spammere over hele verden. Det er ikke nogen teorisk mulighed det er et faktum der vil ske på et eller andet tidspunk hvis siden forbliver som den er nu. Så kære webmaster, kan du ikke vælge en eller flere af nedenstående løsninger 1) Gem medlems oplysninger bag et ordenligt login 2) Lav en robots fil der fortæller google og andre søge maskiner ikke at indeksere medlems siden, det fungere for google og andre søgemaskiner men har modsatte effekt på spamrobotter. 3) "kypter/scramble" mail addressen som ascii/utf tegn eller aden kode eller andet, der fint kan læses af mennesker og men ikke spam robotter. Johan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 11 måneder siden #4 af
Johan din nørd Hvad snaaaakker du om :? LOL Gid at web nørden som adm. denne side gad og få simple ting som galleriet op at kører der er sq efterhånden langt imellem indlæg Måske ting hænger sammen ? det er ikke brok blot for at holde fokus på at der er lidt problemer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 11 måneder siden #5 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Google adgang til forum oplysninger
Hej lidelsesfæller! Der er i disse timer bestyrelsesmøde om netop den efterhånden ret kedelige/uacceptable hjëmmesidesituation, og Mads har så sent som igår haft et frugtbart møde med Balmer som har kreeret den foreløbige side. Han er parat til at opgradere og ændre siden snarest, og derudover er der tale om en anden host, da en del af problemerne åbenbart ligger gemt der. Jeg skal ike begive mig yderligere ud i forklaringer jeg ikke har en skid forstand på, blot håbe I også er i stand til at vente en liiiiille bitte smule længere!? Personligt tænker jeg kun på hvad der skal ske lørdag:[ -husk digikameraerne så der er stof det kommende velfungerende galleri! Håkon - nu med en anden brugt ensretter, og dermed lys på dyngen til hundetimen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 11 måneder siden #6 af
Vi glæder os som børn både til lørdag og et galleri

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #7 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Google adgang til forum oplysninger
Hej Igen Så har jeg prøvet at google igen og jeg kan med stor glæde meddele at problemet ovenfor er løst. :Matrix::Matrix: Godt arbejde gutter Vi ses i sporet:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 4 måneder siden #8 af
Har også lige prøvet :! Navne og adresser, emails osv er stadig vidt åben og tilgængeligt på google, for ALLE der gider at kigge inklusiv spamrobotter og det der er værre :wall: Det kunne være meget rart lige at få strammet op på den :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.412 sekunder
Leveret af Kunena Forum