Skip to main content

Medlemsinfo / hvem er vi?

16 år 5 måneder siden #1 af JakobXR???
Medlemsinfo / hvem er vi? blev oprettet af JakobXR???
Hej alle Da jeg til GF fik titlen af webmaster vil jeg nu selv smide et forslag, som jeg endnu ikke ved om er muligt at føre ud i virkeligheden. Jeg savner et sted hvor man kan finde telefonnumre og e-mail adresser på medlemmer. Jeg mener ikke at informationerne skal være offentligt tilgængelige, men snarere en del som kun kan ses når man som gyldigt medlem har logget sig ind på hjemmesiden. Jeg kan også se at Håkon for over et år siden efterlyste stikord til "Hvem er vi" på vores hjemmeside. Er der mon sket noget i den forbindelse eller har andre overtaget ansvaret? Jeg svarer lige på den gamle tråd, så den bliver levende igen. Kommentarer udbedes gerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 5 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Medlemsinfo / hvem er vi?
Hej alle

Da jeg til GF fik titlen af webmaster vil jeg nu selv smide et forslag, som jeg endnu ikke ved om er muligt at føre ud i virkeligheden. Jeg savner et sted hvor man kan finde telefonnumre og e-mail adresser på medlemmer. Jeg mener ikke at informationerne skal være offentligt tilgængelige, men snarere en del som kun kan ses når man som gyldigt medlem har logget sig ind på hjemmesiden.

Jeg kan også se at Håkon for over et år siden efterlyste stikord til `Hvem er vi` på vores hjemmeside. Er der mon sket noget i den forbindelse eller har andre overtaget ansvaret? Jeg svarer lige på den gamle tråd, så den bliver levende igen.

Kommentarer udbedes gerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 5 måneder siden #3 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Medlemsinfo / hvem er vi?
Hej Jakob Det kan du allerede, i et vist omfang. Når du er logget på kan du klikke på det understregede brugernavn ud for et indlæg og få min. mailadresse. Jeg syntes også at det kunne være fedt, hvis jeg som medlem kunne åbne et medlemskartotek med adresser, telefonnumre, mailadresser og hvilke cykler medlemmerne har o.s.v. Fedt hvis jeg kunne søge på alle data, feks. på postnumre, mc-mærke o.l.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 5 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Medlemsinfo / hvem er vi?
Hej Johnny. Det var så en feature som jeg ikke lige kendte. Det fungere som sådant fint nok, men giver dog kun adgang til de brugere som er aktive på hjemmesiden, hvilket udelukker en del. Når jeg bliver sat ind i hjemmesiden må jeg undersøge mulighederne for et medlemskartotek

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 5 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Medlemsinfo / hvem er vi?
Min adresse og hvilke cykler der står der er noget jeg helst ikke vil have liggende på nettet i en pæn listeform som kan opfattes som en shopping-liste for kliminelle...men hvis det er godt spæret af så kun medlemmer kan se det er det perfekt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 5 måneder siden #6 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Medlemsinfo / hvem er vi?
Heller ikke sjovt hvis Told & Skat - eller sheriffen - fik fingre i sådan en liste.... :! Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 5 måneder siden #7 af an96
Besvaret af an96 på emne Medlemsinfo / hvem er vi?
Den seneste generalforsamling er den første i min tid hvor emnet om digital liste ikke har været oppe. Mit svar er idag som tidligere at personoplysninger som navne adresser tlf mv. på listeform ikke kommer på denne hjemmeside med mig som adresselistebestyrer. Jeg vil opfordre medlemmerne til istedet at udlevere deres persomoplysninger efter egen vurdering, på hjemmesidens dertil indrettede LOGIN-side hvor man kan oplyse alt muligt. Så kommer vi ikke i konflikt med registerlovgivning og lovgivning vedr. privatlivets fred mv. Som sagt mange gange tidligere : Medlemmer kan altid ringe til mig og få hjælp til at spore andre medlemmer med henblik på ærlig offroadisk kontakt og andre sunde interesser. mvh AN96 kasserer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.218 sekunder
Leveret af Kunena Forum