Skip to main content

offentligt forum?!?

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 4 dage siden #1 af Hasse
offentligt forum?!? blev oprettet af Hasse
hej søndagsnisser - mig selv inklusive. jeg fik ævlebævlet med nogle andre svedige glade folk til (fantastiske) double trouble om at vores forum burde være en lukket butik. det er for nemt for uvedkommende hr. ondt i røven at læse sig til hvad vi "hygger" med og ikke mindst nyde billeder af mudderscootere incl. nummerplader der er faret vild :o) er jeg ude i hampen??? - så er bolden givet op.... Hasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 4 dage siden #2 af Hasse
Besvaret af Hasse på emne offentligt forum?!?
hej søndagsnisser - mig selv inklusive.
jeg fik ævlebævlet med nogle andre svedige glade folk til (fantastiske) double trouble om at vores forum burde være en lukket butik. det er for nemt for uvedkommende hr. ondt i røven at læse sig til hvad vi `hygger` med og ikke mindst nyde billeder af mudderscootere incl. nummerplader der er faret vild :o)

er jeg ude i hampen??? - så er bolden givet op....

Hasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 4 dage siden #3 af
Besvaret af på emne offentligt forum?!?
Jeg mener klart klubben har brug for en lukket forum, om det skal være en del af denne side eller en parallel aktivitet er lidt svært at sige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 4 dage siden #4 af
Besvaret af på emne offentligt forum?!?
kan kun tilslutte mig med hensyn til et lukket forum,da vi jo godt kan være et jaget folkefær er der desværre mange der ikke ser på os ret positivt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 4 dage siden #5 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne offentligt forum?!?
klart enig Hasse, snakkede også med Mads om det, hans prob. er at han selv sidder med det hele samt div. arrangementer. Så hvis der sidder et IT-geni i nærheden af Formanden, vil jeg tro vi kan få en "login" (sniger) side. Iøvrigt er din mail ved at være oppe ? Las

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 3 dage siden #6 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne offentligt forum?!?
Det burde efter min ydmyge mening ikke være nødvendigt med lukket forum. Langt størstedelen af de arrangementer der afholdes i klubben er jo fuldt legale, hvilket jeg personligt er meget tilfreds med. Hvad folk ellers finder på af hyggeture og strandrallys må kunne ordnes privat hvis man absolut skal ud og skræmme livet af skovfogeder og campingentusiaster. Det handler jo lidt om situationsfornemmelse og om ikke at ødelægge det for flertallet, selv om det kan være svært med den stemning der huserer i vores gode hjemland! Jeg er superglad for alle de gode arrangementer der sker gnidningsfrit fordi folk dyrker kulturen op i deres område og får inviteret klubbens medlemmer ud til herlig køren uden risiko for at blive kørt ned af selvbemyndigede 4-hjulstrækkere. Det er nok min vinkel på sagen. :wall: Stevie.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • BS
  • BS
  • Posts: 2
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 3 dage siden #7 af BS
Besvaret af BS på emne offentligt forum?!?
Hej Går måske også ind for en åben og en lukket del af forumet; Således at alle der ikke deler offroad-interessen, ikke kan læse hvor og hvilke arrangementer der planlægges med Hvordan man så kan sikre sig at nye tilkomne medlemmer deler samme interesse vides ikke?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.434 sekunder
Leveret af Kunena Forum