Skip to main content

Forslag

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #1 af
Forslag blev oprettet af
1. Kan man ikke lave siden, så man ikke skal logge ind hver gang? En lille cookie? 2. Hvad med at ændre galleriet, så alle kan ligge billeder ind i alle gallerier? Der vil så f.eks kun være et galleri, der hedder Classic ex, hvor alle Classic billeder samles, istedet for 5 forskellige medlemmer opretter hver deres? 3. Det kunne være lidt fedt, hvis upload er nemmere. Man kan lave det, så billeder automatisk formindskes til en spiselig størrelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Forslag
1. Kan man ikke lave siden, så man ikke skal logge ind hver gang? En lille cookie?
2. Hvad med at ændre galleriet, så alle kan ligge billeder ind i alle gallerier? Der vil så f.eks kun være et galleri, der hedder Classic ex, hvor alle Classic billeder samles, istedet for 5 forskellige medlemmer opretter hver deres?
3. Det kunne være lidt fedt, hvis upload er nemmere. Man kan lave det, så billeder automatisk formindskes til en spiselig størrelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #3 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Forslag
1)Det er et godt forslag Jesper. Det irriterer også mig. Formanden og undertegnede har en hel list med forbedringer vi godt kunne tænke os. Problemet er bare at vi ikke selv formår at ændre det, men skal have en klog mand til det! Er det ikke sådan noget Rotax kan? 2)Ligeledes god ide. Bliver noteret og forhåbentligt ændret med tiden. 3) Noteret. Jeg synes dog ikke problemet er så stort, da jeg altid laver en hel dynge billeder små før jeg uploader, så det går hurtigere. I Windows picture manager trykker man bare at billedet skal komprimeres til webside størrelse. Forum mangler også en søgefunktion Lad denne tråd være en åben tråd hvor folk kan byde ind med flere forslag. Kopier nedenstående punkter og tilføj dit forslag. Bestyrelsen er enige om at der skal bruges kræfter på hjemmesiden, så kom frisk med konstruktive forslag: 1) Automatisk login 2) Ændret gallerifunktion, så alle kan lægge billeder i alle gallerier 3) Automatisk komprimering af billeder ved upload 4) Søgefunktion

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #4 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Forslag
Punkt 5. Et andet Forum layout i stil med hva de har på Ténéré, MX-Skåne og SOE. Du kan se hvem der er online + en langt mere overskuelig brugerflade. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #5 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Forslag
1) Automatisk login 2) Ændret gallerifunktion, så alle kan lægge billeder i alle gallerier 3) Automatisk komprimering af billeder ved upload 4) Søgefunktion 5) Et andet Forum layout i stil med hva de har på Ténéré, MX-Skåne og SOE. Du kan se hvem der er online + en langt mere overskuelig brugerflade. 6) Muligheden for at citere et indlæg, så man ved hvad folk svarer på

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #6 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Forslag
Hæy Jakob. Giv mig dit tlf nr, enten her eller på min mail dots@tdcadsl.dk. Jeg kender nogle IT nørder som gerne vil hjælpe :] Hvis det har nogen interesse self ?? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 10 måneder siden #7 af Hasse
Besvaret af Hasse på emne Forslag
1) Automatisk login 2) Ændret gallerifunktion, så alle kan lægge billeder i alle gallerier 3) Automatisk komprimering af billeder ved upload 4) Søgefunktion 5) Et andet Forum layout i stil med hva de har på Ténéré, MX-Skåne og SOE. Du kan se hvem der er online + en langt mere overskuelig brugerflade. 6) Muligheden for at citere et indlæg, så man ved hvad folk svarer på 7) at det kun er gæsteforum der er offentligt. så vi kan skrive hvad vi laver af fyfy og vise billeder af fyfy uden at uvedkommende surbasser kan se det. Hasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #8 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Forslag
Hej Dots, kom frisk, det kan man da kalde en suber duper håndsrækning !! Håber Jacob har mulighed for at tage den, det ville være supoptimering af en allerede godt igang web. Las

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #9 af
Besvaret af på emne Forslag
1) Automatisk login 2) Ændret gallerifunktion, så alle kan lægge billeder i alle gallerier 3) Automatisk komprimering af billeder ved upload 4) Søgefunktion 5) Et andet Forum layout i stil med hva de har på Ténéré, MX-Skåne og SOE. Du kan se hvem der er online + en langt mere overskuelig brugerflade. 6) Muligheden for at citere et indlæg, så man ved hvad folk svarer på 7) at det kun er gæsteforum der er offentligt. så vi kan skrive hvad vi laver af fyfy og vise billeder af fyfy uden at uvedkommende surbasser kan se det. 8) At billeder ikke "forvrænges" fordi de har en anden dimension, når man ex. beskærer billederne. Se evt Jes under mit Classicgalleri der så kom til at hedde 7514 - så bred er han altså ikke endnu :WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #10 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Forslag
Hasse skrev: 7) at det kun er gæsteforum der er offentligt. så vi kan skrive hvad vi laver af fyfy og vise billeder af fyfy uden at uvedkommende surbasser kan se det. Hvis du kigger på www.soe.se , så vil du se på Forumdelen at hele deres klub-INTERNE snak om kørsel er privat. Dvs umiddelbart kan uvedkommende/fremmede ikke lure med. Dog kan jo enhver som opretter sig som bruger, også gå ind dér. Så helt stensikker er den heller ikke. Men det kunne nok kringles på en eller anden måde :D Og Lassemann. Vi må jo afvente hva Jakob siger til det. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #11 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Forslag
Jakob siger det lyder fedt:[ Jeg taler lige med vores kære formand iaften, for jeg har ikke helt styr på den oprindelige aftale med ham der har lavet hjemmesiden. Jeg ringer videre til dig Dorthe når jeg har været i kontakt med TT krigeren. Jeg har sendt en mail med mit nummer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 10 måneder siden #12 af klaus
Besvaret af klaus på emne Forslag
9. Mere end de nyeste 6 indlæg i venstre side.. nærmere de 15 nyeste indlæg burde vises.. Omkring lukkede forumer mener jeg at det er spild af arbejde, dem som vil vide hvad vi laver, opretter bare en profil, så er den skid slået...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Forslag
Klaus skrev: "Omkring lukkede forumer mener jeg at det er spild af arbejde, dem som vil vide hvad vi laver, opretter bare en profil, så er den skid slået..." Det er nu ikke helt rigtigt. Sidder lige nu og leger med et forum layout, som drengene sendte mig igår. Der ér mulighed for, nøje at definere præcis hvilke brugere som har adgang til X forum kategori. En funktion der ligger indbygget i programmet. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #14 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Forslag
hvad ved jeg, men hvis forum x kun er for kendte/betalende medlemmer, kan webmaster vel se om/hvem han lukker ind ?? Las

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #15 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Forslag
Jeps :) Lige præcis. Det som jeg har siddet og leget med, der kan X kategorien slet ikke ses, medmindre du er logget ind og den kan også skjules selvom du ER logget ind, hvis du ikke har adgang til at se den... Præcis som Lassemann forestiller sig :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.588 sekunder
Leveret af Kunena Forum