Skip to main content

Køb og salg - annoncer

15 år 6 måneder siden #1 af endurojohnny
Køb og salg - annoncer blev oprettet af endurojohnny
Jeg vil gerne opforder til at annoncøre sletter deres annonce, når den ikke længere er aktuel :D Vores køb og salg er ikke meget værd, mange annoncer er ikke længere aktuelle, så man mister overblikket. Håber at automatisk sletning af gamle annoncer kan komme med i en opdatering af siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #2 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Køb og salg - annoncer
Jeg vil gerne opforder til at annoncøre sletter deres annonce, når den ikke længere er aktuel :D

Vores køb og salg er ikke meget værd, mange annoncer er ikke længere aktuelle, så man mister overblikket.

Håber at automatisk sletning af gamle annoncer kan komme med i en opdatering af siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #3 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Køb og salg - annoncer
øøøhhhh. Ved ik om det er mig elller.... Men jeg ka ik umiddelbart se hvordan jeg skal slette gamle annoncer:s Måske et lille lynkursus.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Køb og salg - annoncer
En "normal" bruger kan ikke slette annoncer - desværre. Istedet opfordres I til at redigere i jeres annonce og skrive SOLGT i overskriften - umiddelbart derefter sletter jeg den. Men en god ide Johnny at de automatisk slettes. Den må vi lige huske. Nu har jeg prøvet efter bedste overbevisning at slette de annoncer som jeg ved ikke gælder længere. Kan folk ikke lige skimme annoncerne igennem og skrive SOLGT i overskriften på de annoncer som ikke længere skal være der.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.348 sekunder
Leveret af Kunena Forum