Skip to main content

Øhmm..

17 år 6 måneder siden #1 af Hondalover
Øhmm.. blev oprettet af Hondalover
Kære Forum Supporter Det tager alt for lang tid for et billede i galleriet at åbne sig hjemme hos mig. Er det en fejl 40? Og i så fald: hvis man ikke åbner et billede bare ved at klikke på det, hvorledes så? Jeg har opgraderet min Amiga 64 til en 128-er, så den burde ikke volde så store forsinkelser. Jeg har ikke taget tid men det er nok hen imod 11 eller måske endda 12 sek det tager fra der klikkes til billedet er klar til at blive set på. Håber næsten at det bare er mig der ikke magter at nedkæmpe min computer. Glæder mig til et godt gedigent råd i denne sag. Hondalover

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 6 måneder siden #2 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Øhmm..
Kære Forum Supporter

Det tager alt for lang tid for et billede i galleriet at åbne sig hjemme hos mig. Er det en fejl 40? Og i så fald: hvis man ikke åbner et billede bare ved at klikke på det, hvorledes så? Jeg har opgraderet min Amiga 64 til en 128-er, så den burde ikke volde så store forsinkelser. Jeg har ikke taget tid men det er nok hen imod 11 eller måske endda 12 sek det tager fra der klikkes til billedet er klar til at blive set på. Håber næsten at det bare er mig der ikke magter at nedkæmpe min computer.

Glæder mig til et godt gedigent råd i denne sag.

Hondalover

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 5 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Øhmm..
Hej Smukke Jes... Undskyld jeg først svarer nu, men har været på seriøs hygge hele ferien :D Men jeg har ikke selv ligeså store problemer med hastigheden, et billede kan tage op til 3sekunder at loade her... Jeg tror dette kan løses hvis der bliver lagt en begrænsning på billedstørrelsen, altså vil billederne blive lidt dårligere kvalitet... Jeg snakker lige med Anders Udvikler om han kan lave noget smart her :) -Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.393 sekunder
Leveret af Kunena Forum