Skip to main content

Brugsanvisning til upload af Billeder

15 år 10 måneder siden #1 af dustndirt
Brugsanvisning til upload af Billeder blev oprettet af dustndirt
Først til Galleri upload. Du logger ind. Går op i Galleri i menuen. Helt nede i bunden af Galleri "striben", der finder du nogle muligheder: Vælg Opret Galleri. Og der kommer et nyt skærmbillede. Her skal du vælge Navn på dit nye galleri og evt beskrivelse af, hvad det viser. Tryk Opret. Gå ind på dit eget Galleri. Dit Galleri er helt tomt og du skal til at indsætte noget fyld. Tryk Tilføj Billede. Ved "Gennemse" kan du gå ind i din egen computer og plukke det billede du gerne vil ha'. Når det er fundet Og markeret, tryk Åbn og du vil se at det tomme felt nu er fyldt med en filsti til dit billedes placering på din egen pc. Husk det må højst fylde 3 MB... Hvis alt ok her, så trykker du Gem fil nederst på skærmbilledet, og du er nu godt igang :-) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #2 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Først til Galleri upload.
Du logger ind.

Går op i Galleri i menuen.
Helt nede i bunden af Galleri `striben`, der finder du nogle muligheder: Vælg Opret Galleri.

Og der kommer et nyt skærmbillede.
Her skal du vælge Navn på dit nye galleri og evt beskrivelse af, hvad det viser.
Tryk Opret.

Gå ind på dit eget Galleri.
Dit Galleri er helt tomt og du skal til at indsætte noget fyld.
Tryk Tilføj Billede.
Ved `Gennemse` kan du gå ind i din egen computer og plukke det billede du gerne vil ha'.
Når det er fundet Og markeret, tryk Åbn og du vil se at det tomme felt nu er fyldt med en filsti til dit billedes placering på din egen pc.
Husk det må højst fylde 3 MB...

Hvis alt ok her, så trykker du Gem fil nederst på skærmbilledet, og du er nu godt igang :-)

Dorte



Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #3 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
ok D nu fik jeg lagt lidt fra Brande ind ;O)) Skulle dog loade hver billede op for sig, kan man lave en "gruppe upload " ;O)?)?) Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #4 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Jada, men jeg mente at hvis man blev så kåd at man vil det, så har man ikke længere brug for guide.. Siden gør det jo selv, inviterer til næste billede :-) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #5 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Godt initiativ Dorte. Tak for det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #6 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Testing til upload af billeder i tråd. Tjekker lige størrelse, det kan jeg jo ikke huske :| Så jeg snupper lige et, som jeg ved der er for stort :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #7 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Was ?? Den røg på :) Ok, den er på 752 kb, så det går også an :D Gert Power Slide in action til Landskampen MX-Skåne vs DORMCK. Lige et lille hint til jer der gerne vil holde teksten OVER billedet. Tryk Enter 2 gange, efter afslutning af det i vil skrive, så ender de sidste ord IKKE i bunden ved siden af billedets bundlinie :D Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #8 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Lige en reminder også. Alle billeder her kan kopieres af enhver der skulle få lyst til at højreklikke på musen : Gem billede som .. Bare så I ved det :) Jeg stjæler selv fra nettet med arme og ben, men alle Jeres billeder kan også ende sjove steder. Just to let you know :D Også tekst. Jeg nappede denne her for lidt siden: Harley Davidson The best way to convert petrol to noise without the horsepower :):):):):):) Haha ! Dorte Billedet er tyvstjålet på nettet, men sjov ser den ud :) og vandt second uggliest price that year.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #9 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Dots hvordan kommer mit log on billede med hver gang man "snakker" svarre på en tråd ? ved du også det ;O)) du alt ud i comp.verdenen vidende Lasso ps. spændende forgaffel hva´:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #10 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Lasso skrev: "ved du også det ;O)) du alt ud i comp.verdenen vidende" Oh du, den kan jeg nok ikke leve helt op til !!! :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #11 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Men hvis du lige bemærkede at det ovenstående indlæg fra min min hånd var ganske kort.... Og _derfor_ fulgte avatar billedet ikke med :D Denne gang laver jeg det lidt længere.. bla bla hvor mange linier mon der skal til - I don't know ? Det vil vise sig :) Dorte Og 2 tryk på enter nu. så kommer linien 2 gange længere ned og forhåbentlig dermed plads til min cykel :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #12 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Jup :) Derfor Lassemann Opretter du et kort indlæg er der ikke linier nok til at din avatar/profilbillede kan være med. Det kan mit heller ikke her: Lad os se...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #13 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
jamn jamn jamn jamn så kuduju hmmm og nu m billede :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #14 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
nå en anden gang så he hø:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #15 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Prøv at gi mig et link til et sted, hvor din avatar _er_ kommet med. Jeg kan ikke mindes at ha' set den ? Ellers slet den og upload den igen fra din pc. Måske er det siden der har "glemt" den ?? Ellers nice try , hehe :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #16 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
den er ihvertfald med på den her www.dormck.dk/Forum/44%7CL%F8st_og_fast/...ret_2009/#pageBottom sammen med smiler billede af ølle, men dem der saxe og spørgsmålstegn, vil ski heller ikk forsvinde ? må lige tage en snak med webmaster:WoW: Går da ellers sårn nogen lunde med at få billeder lagt op, så jeg ved ikk lige hvad de her fniser sårn over/af:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #17 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
Dér var du jo :D Du skal åbenbart bare være bred nok og smide et fnisefoto mæ, så kører det :) Saxe og spørgsmålstegn ? Mener du de ikoner der er ude til venstre under dit profilnavn/avatar ? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #18 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brugsanvisning til upload af Billeder
lassen kryds og sakse er kun noget du selv kan se ikke fordi du er synsk men for at du kan rette i de ting du selv har skrevet prøv at se på siden uden at være logget på så er der ingen kryds gaffa der savner gognac og cacao (brun gajol ? )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.549 sekunder
Leveret af Kunena Forum