Skip to main content

siden opgraderes igen igen!

15 år 3 måneder siden #1 af madsformand
siden opgraderes igen igen! blev oprettet af madsformand
Kære medlemmer af denne skønne klub. jeg er ved at flytte domænet, host og serverplads!! Det betyder at siden er ustabil de næste par dage og at indlæg lavet fra i dag, muligvis ikke ville kunne læses senere Prøv at være overbærende Hvorfor!! jeg/vi er ved at bygge en helt ny hjemmeside for knopdækslogen! har desværre erfaret at den nuværende siden ikke står til at rede/udbedre, så vi for et brugbart resultat Men det betyder også, at inden længe er den sprit nye opgraderede side klar, og så skal vi svælge i endnu flere fede billeder og nu videoér, svulstig kalender, tråde fra rødderne fyldt med livskvalitet og meget meget mere fra den offroadiske (under)verden nu med: paypal mp3 hemligt forum, ¤så skal der sniges!!¤ den nye side skulle gerne være klar inden for 2-3 uger! afhængig af de frivilliges tid og de overonliniske webguder..... denne side kører fuldtid indtil den nye er 100% Hold MUSEN i kort snor og vær klar parat Så skal vi total overbelaste WWW med, sveedig Offroadisk kultur venner det er nu OFFERTID online Med blødende mus og mobil Offroad forever Madsformand OBS. Jeg skriver igen når siden er 110% og i bliver løbende opdateret om status for den spritnøjes :Matrix::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne siden opgraderes igen igen!
Kære medlemmer af denne skønne klub.

jeg er ved at flytte domænet, host og serverplads!!
Det betyder at siden er ustabil de næste par dage og at indlæg lavet fra i dag, muligvis ikke ville kunne læses senere Prøv at være overbærende

Hvorfor!!

jeg/vi er ved at bygge en helt ny hjemmeside for knopdækslogen!

har desværre erfaret at den nuværende siden ikke står til at rede/udbedre, så vi for et brugbart resultat

Men det betyder også, at inden længe er den sprit nye opgraderede side klar, og så skal vi svælge i endnu flere fede billeder og nu videoér, svulstig kalender, tråde fra rødderne fyldt med livskvalitet og meget meget mere fra den offroadiske (under)verden
nu med:
paypal
mp3
hemligt forum, ¤så skal der sniges!!¤

den nye side skulle gerne være klar inden for 2-3 uger! afhængig af de frivilliges tid og de overonliniske webguder.....

denne side kører fuldtid indtil den nye er 100%

Hold MUSEN i kort snor og vær klar parat Så skal vi total overbelaste WWW med,
sveedig Offroadisk kultur

venner det er nu OFFERTID online

Med blødende mus og mobil
Offroad forever Madsformand

OBS. Jeg skriver igen når siden er 110%
og i bliver løbende opdateret om status for den spritnøjes :Matrix::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.325 sekunder
Leveret af Kunena Forum