Skip to main content

Postkasse!

14 år 8 måneder siden #1 af madsformand
Postkasse! blev oprettet af madsformand
Hej Venner Har lige oprettet en ny emneboks i forum:WoW: Den er til brug for alt hvad i som medlemmer ønsker skal med i nyhedsbrev, kalender og evt kommende blade:) Jeg er ved at samle ind til det første nyhedsblad i år. Deadline for matriale i vil have med er: søndag d. 23 Januar :WoW: sendes til: madsbholmberg@hotmail.com eller smid det her, så sakser jeg det. mangler også billeder til pinopkalender. mailes til mig i små bunter af max 5 styk af de bedste i har, uredigerede!:Spidy::Matrix: Hvis man er hurtig, er der chance for at blive exponeret over det ganske land, i diverse klubhuse, udhuse, værtshuse, Rådhuse mm.:[ forever i trykken Mads formand ¤¤¤¤¤ Nyhedsblad incl. kontingent og licensopkrævning forventes postomdelt uge 6 ¤¤¤¤¤

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Postkasse!
Hej Venner

Har lige oprettet en ny emneboks i forum:WoW:

Den er til brug for alt hvad i som medlemmer ønsker skal med i nyhedsbrev, kalender og evt kommende blade:)

Jeg er ved at samle ind til det første nyhedsblad i år.



Deadline for matriale i vil have med er: søndag d. 23 Januar :WoW:


sendes til: madsbholmberg@hotmail.com
eller
smid det her, så sakser jeg det.

mangler også billeder til pinopkalender.
mailes til mig i små bunter af max 5 styk af de bedste i har, uredigerede!:Spidy::Matrix:
Hvis man er hurtig, er der chance for at blive exponeret over det ganske land,
i diverse klubhuse, udhuse, værtshuse, Rådhuse mm.:[

forever i trykken
Mads formand


¤¤¤¤¤ Nyhedsblad incl. kontingent og licensopkrævning forventes postomdelt uge 6 ¤¤¤¤¤

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Postkasse!
Tjek Tjek... Hvis i har noget der skal med i første nyhedsblad, så er det nu:Spidy: Redaktøren:|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #4 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Postkasse!
Så er det for sent at få noget med i nyhedsbladet:WoW: Redaktøren har gjordt arrangørene den tjeneste at selv kontakte dem på tlf:s mangler stadig billeder til pinopkalender. mailes til mig i små bunter af max 5 styk af de bedste i har, uredigerede! Gerne fra: Jubitræf, Olaf special, Brande, kolding, Classic træf, Snedsted, GF, Økokørsel, Farmer, Julemudder, Julemandstur mm. Frist for indsende biledder søndag d. 7 feb.:Spidy: offer Redaktøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.300 sekunder
Leveret af Kunena Forum