Skip to main content

Nyhedsbrev

  • GUEST
14 år 5 måneder siden #1 af
Nyhedsbrev blev oprettet af
Så har forårssolen også ramt den nyvalgte redaktørs sten og det er tid til at kravle ud i pløret. Planen er at lave et nyhedsbrev meget snart og jeg har fisket de arrrangementer jeg kan finde på siden. Til dem der har lagt arrangementer på siden hører jeg gerne om der er yderligere der skal med, og til dem der går med noget i kullissen vil jeg selvfølgelig også gerne høre fra. Ild i piben og fuld rulle. El éditeur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 5 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Nyhedsbrev
Så har forårssolen også ramt den nyvalgte redaktørs sten og det er tid til at kravle ud i pløret.

Planen er at lave et nyhedsbrev meget snart og jeg har fisket de arrrangementer jeg kan finde på siden. Til dem der har lagt arrangementer på siden hører jeg gerne om der er yderligere der skal med, og til dem der går med noget i kullissen vil jeg selvfølgelig også gerne høre fra.

Ild i piben og fuld rulle.

El éditeur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Nyhedsbrev
Så lykkedes at få nyhedsbrevet med aften dilligencen. Jeg ville ønske jeg kunne forklare det noget old school/retro-agtige udseende med at jeg havde analyseret tusindvis af gamle blade og gennemtrevlet byen efter en god gammeldags sprit duplikater, og på baggrund af det havde bevidst designet udseendet, men ak nej. Sandheden er nok nærmere at den stakkels redaktør ikke havde erkendt egne lay-out kundskaber, og konspiarationen mellem microsoft og kopicenteret, så det på ingen måde ville lykkedes at printe min hjemmebiksede word file, og så var det tilbage til klippe/klister, kopi af en kopi af noget der aldrig var rigtig godt også videre for til sidst at køre det igennem en kopimaskine de ifølge rygterne ikke engang gad have som udviklingsbistand i Botswana. :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #4 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyhedsbrev
Fuuuuuuck hvor vi glæder os til now gammel retro "style". Og til alle i Botswana !! : jam´n så Fuck Fuck da :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #5 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Nyhedsbrev
Hej Venner:) Så er nyhedsbrev nr 3 2010 samlet, layoutet, trykket, pakket, frankeret, markeret og smidt i postkassen og skulle derfor gerne være i jeres brevsprække imorgen torsdag d. 30/9 Hvis det ikke dukker op, så har i ikke opdateret jeres evt. nye adresse eller måske ikke betalt kontingent 2010:Spidy: kan selvfølgelig også være post danmark der fuuuucker. god læsning, og se så at komme ud til årets sidste svedige arrangementer:[ det er høj offroadtid........ forever offer M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 uge siden #6 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Nyhedsbrev
Fuck! Det fedeste nyhedsbrev til dato!! Har tit tænkt på hvad man skulle gøre for at komme på forsiden.. Det hjælper åbenbart hvis man har fragtet redaktøren ned fra et bjerg i Rumænien, med et brækket ben.. Der var ingen der sagde fuck Honda da han sad på tanken ned til hospitalet! :) Kan som sidegevinstinfo oplyse at dt 400 var den første mc der blev forbudt i californien og at den sikkert har verdensrekorden for vægt/benzinforbrug. Tænk at man toppede for så længe siden. :wall: Classic er lige om hjørnet og jeg håber der blir kamp til stregen i alle klasser! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 uge siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Nyhedsbrev
Dejligt med gammeldags tryksværte og papir. Tog den som godnatlæsning, og igen til morgenmaden. Hyggelæser det herfra så indimellem. Fantastisk klub vi har. Nøøøj hvor er vi midt i en sværm af mange gode arrangementer. Tak til de der laver dem, til dem der kommer til dem, og til redaktøren og bidragsydere for nyhedsbrevet. Hip - Hip for knopper og mudder :) Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.509 sekunder
Leveret af Kunena Forum