Skip to main content

Børkop tillægsregler

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #1 af Morfar
Børkop tillægsregler blev oprettet af Morfar
Så er de sidste tilladelser i hus, og Børkop Enduro DM3 er en realitet. Hermed tillægsregler, så du kan få dig meldt til: Arrangør = DORMCK ved Dan Uno 23646588 / dan.uno@grejsdalen.dk Tid / sted = Lørdag 21. august ved Børkop Motorsports crossbane, Sønderskovvej 103, 7080 Børkop Løbsart = Type 2 enduro (lukket område). Kun kørere med transponder kan deltage. Begynderklassen dog uden. Klasser = Enduro A (elite), Enduro B (bredde), Cross, Dame, Off Road, Classic, Junior (85'ere), Begynder (ikke DM - tælles ikke - ingen pokaler) Heat / omg. = Junior kører 1 time først. Derefter øvrige klasser 2 timer. Le Mans start. 30 sekunder mellem hver klasse ved starten. Mødetider = Tilmedling og registrering af transponder 08:00 til 09:30. Teknisk kontrol 09:30 til 10:15. Instruktion 10:15. Start Junior 11:00. Start øvrige klasser 12:30 Præmier: 1, 2, 3 i hver klasse, dog ikke begyndere. Gebyrer: 300,- kr. ved tilmelding senest 8/8. Begynderklasse = 200,- kr. Efteranmeldelse er + 100,- kr. Anmeldelse: Bank overførsel til reg. nr. 2630 konto nr. 754366648. HUSK at oplyse navn, klasse, transpondernr. og licens nr. Særlige bestemmelser: Juniorkørere SKAL have en voksen hjælper klar under hele løbet. ALLE kørere skal deltage eller stille med anden person som deltager i oprydningen. Ved tilmelding tildeles man område man skal rydde op 2 og 2 efter løbet. Husk skovl og rive til at jævne de værste spor i skoven og på marken. Affaldsposer udleveres. HUSK rigtig bundfarve og talfarve på cyklen, og at max støj = 112 dB. Det håndhæves...... Der køres efter Dansk enduroreglement godkendt af DMCU (det kan læses under Enduro Info her på hjemmesiden). Der kan overnattes i klubhuset fredag til lørdag. Grillen er tændt. Husk selv mad og drikke. Lørdag kan der købes morgenmad og forplejning i klubhuset. VEL MØDT

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #2 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
Så er de sidste tilladelser i hus, og Børkop Enduro DM3 er en realitet.
Hermed tillægsregler, så du kan få dig meldt til:

Arrangør = DORMCK ved Dan Uno 23646588 / dan.uno@grejsdalen.dk

Tid / sted = Lørdag 21. august ved Børkop Motorsports crossbane, Sønderskovvej 103, 7080 Børkop

Løbsart = Type 2 enduro (lukket område). Kun kørere med transponder kan deltage. Begynderklassen dog uden.

Klasser = Enduro A (elite), Enduro B (bredde), Cross, Dame, Off Road, Classic, Junior (85'ere), Begynder (ikke DM - tælles ikke - ingen pokaler)

Heat / omg. = Junior kører 1 time først. Derefter øvrige klasser 2 timer. Le Mans start. 30 sekunder mellem hver klasse ved starten.

Mødetider = Tilmedling og registrering af transponder 08:00 til 09:30. Teknisk kontrol 09:30 til 10:15. Instruktion 10:15. Start Junior 11:00. Start øvrige klasser 12:30

Præmier: 1, 2, 3 i hver klasse, dog ikke begyndere.

Gebyrer: 300,- kr. ved tilmelding senest 8/8. Begynderklasse = 200,- kr. Efteranmeldelse er + 100,- kr.

Anmeldelse: Bank overførsel til reg. nr. 2630 konto nr. 754366648. HUSK at oplyse navn, klasse, transpondernr. og licens nr.

Særlige bestemmelser: Juniorkørere SKAL have en voksen hjælper klar under hele løbet.
ALLE kørere skal deltage eller stille med anden person som deltager i oprydningen. Ved tilmelding tildeles man område man skal rydde op 2 og 2 efter løbet. Husk skovl og rive til at jævne de værste spor i skoven og på marken. Affaldsposer udleveres.
HUSK rigtig bundfarve og talfarve på cyklen, og at max støj = 112 dB. Det håndhæves......
Der køres efter Dansk enduroreglement godkendt af DMCU (det kan læses under Enduro Info her på hjemmesiden).
Der kan overnattes i klubhuset fredag til lørdag. Grillen er tændt. Husk selv mad og drikke.
Lørdag kan der købes morgenmad og forplejning i klubhuset.

VEL MØDT

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #3 af Niels
Besvaret af Niels på emne Børkop tillægsregler
Jeg er da helt sikkert på til en gang Enduro B! Drej rullen til VM stillingen:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 2 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Børkop tillægsregler
Jeg kan ikke skrive en roman på bankoverførslen og skrev derfor til dan's mail. Postkasse overload! Doh! Derfor... 1 stk tilmeldt og betalt: Søren Sandgaard Thuesen Enduro Bredde Transponder 4658489 Licensnummer 574 Kørernummer 574

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #5 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
UPS - er på ferie uden internet - så postkassen løb fuld. Har fundet lille internetcafe og har tømt den. MEN - I må meget gerne gøre som Søren: Bekræft her på siden I har meldt til. MOffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #6 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Børkop tillægsregler
Håkon Krogshede, enduro A, licens 506, transp. 7010260. - hvis altså kroppen vil:wall::fish::s Ses:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #7 af Niels
Besvaret af Niels på emne Børkop tillægsregler
Så er betalt:) Niels Lauritsen Enduro B Transponder XXX Licens 596 Yes sir'sss:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #8 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Børkop tillægsregler
1 stk tilmeldt og betalt(går ind d 2/8): Mikael Engmark Helligsø Enduro Bredde Transponder - tilgår Licensnummer 532 Kørernummer 141 Rive og skovl medbringes for statens regning. :WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #9 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
Dejligt der er kommet gang i tilmeldinger :) Der skal bruges 4 - 5 officials på dagen. De skal bla. køre rundt på sporet og tjekke det "virker" og rette det til hvis nødvendigt, samt lave andet praktisk. Nogen der kunne tænke sig den tjans? Giv en melding her på tråden eller ring 23646588 eller mail dan.uno@grejsdalen.dk Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #10 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Børkop tillægsregler
så er jeg også klar til tour de hasselmouse enduro b licens 534 trp nr 4006590 baron von gaffa alias Torben Pedersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #11 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Børkop tillægsregler
Sæføli er jeg også klar ;O)) Lasse Enduro B Licensnr. ? Trans nr ? ps. kan man få camu poser til at samle ind i bageefter ?:Matrix: pps. Luis har tilbud på camu cross dress, bukser og trøje ca. 500,- spir (hvis man føler sig forfuld(t)) ppps. og en camu enduro agtig jakke til 99euro. :) pppps. har sat orange bagtandhjul på hvis i ik kan finde mig ude i skoven :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #12 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne Børkop tillægsregler
Tilmeldt :) Kan ikke skrive ret meget på overførslen, er tilmeldt T. Christensen 559 Torben Christensen Bredde 559 3419852

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #13 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Børkop tillægsregler
Vil du leje en af klubbens transpondere til Børkop Enduro 2010 se nedenstående tråd. dormck.dk/Forum/51%7CEnduro_info/1049%7C...p_Enduro/#pageBottom Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #14 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Børkop tillægsregler
Tilmeldt i Offroad klasse. betaling går ind d. 9/8.. Johnnie Schoelzer Licensnr. 568 Transponder nr.: 4034824

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #15 af Staugard
Besvaret af Staugard på emne Børkop tillægsregler
Ja jeg er med, betalt. Går først ind d. 9/8. Enduro B Licensnr/kørenr. 570 Trans nr 0544017 Niels.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #16 af boddum
Besvaret af boddum på emne Børkop tillægsregler
tju hej hvor det går, endnu et løb betalt, så er det kun den satans vente tid nå gud ske lov skal vi jo køre allerede næste weekend, enduro bredde licens 543 kørenr. 123 transponder nr.7492348

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #17 af mudhunter
Besvaret af mudhunter på emne Børkop tillægsregler
Jeg er klar: Enduro B Kørenr.: 143 Transponder: Tilgår når jeg får tilbagemelding fra Torkild Licensnr.: 578 Jeppe Müller

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #18 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
Husk at tjekke potten om den holder de 112 dB. ALLE køres gennem støjmåling inden løbet. Vi mangler flagere og officials. Så tag endelig nogen med, hvis du kan!!! Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #19 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Børkop tillægsregler
Licens nummer 511 er også klar på lørdag, specielt hvis de monster-vabler jeg har i hænderne efter igår de har lagt sig lidt... Jeg har støj-testet dyngen. gav den lidt gas ude i baggården og spurgte min hustru om den larmede. Hun mente, det vel var nogenlunde det samme som når man laver smoothies i blenderen til ungerne. Så det må vel være lige omkring de 112 dB, vil jeg tro:-) Ses,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #20 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Børkop tillægsregler
Licensnummer: 526 Transponder: 88644773 Klasse: Offroad Vi ses! Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #21 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
Dejligt med så mange tilmeldinger :) Tror vi er omkring de 35-40 stykker nu. Men der er plads til mange flere. Skub lidt til folk, så vi kan få en feeee dag. SES! Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #22 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Børkop tillægsregler
Så skulle alt være på plads.. bankens edb var nede igår:! .Men nu er der betalt.:) Glæder mig til noget jysk muld under skærmen igen.. SES

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #23 af
Besvaret af på emne Børkop tillægsregler
Så er alt klart!! Denne gang går jeg ikke på røven!! Der er fyldt rigeligt med gærede vindruer(frugt som er sundt) i maven, og i camelback til imorgen er der økologisk æblemost fra egen sprøjtefri zone. Det sparker røv, og hvis man hedder Jakob giver det tyndskid, men det hedder jeg jo ikke... I kan vente jer imorgen:[ Jeg kører til jeg brækker mig i hjelmen:? (eller skider i bukserne:s)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #24 af
Besvaret af på emne Børkop tillægsregler
elastikken er også totalt spændt her! Går nu over og blander den onde isotoniske væske med ekstra bagepulver...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #25 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Børkop tillægsregler
Hej Dan og hjælpere. Tak - igenigen - for et rigtig fedt arrangement. Sjovt og afvekslende spor, som var som vin, det blev bare bedre og bedre med tiden. De sidste tre af mine i alt hele ni omgange var faktisk de sjoveste. Thumbs up til holdet bag!!! Vi ses, MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #26 af Niels
Besvaret af Niels på emne Børkop tillægsregler
Også tak herfra! Det var et fedt spor selv om vi ikke fik marken og dermed de ekstra km med. Jeg smider lige en film fra 1. heat her.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #27 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne Børkop tillægsregler
Jeg kunne desværre ikke selv være med til at ræse, men det så fee ud fra sidelinien :) Der ligger lidt billeder her: s586.photobucket.com/albums/ss308/Barske...%20Boerkop%20Enduro/ Nogen gode, nogen mindre gode... Mvh Mathias

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #28 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Børkop tillægsregler
STOR tak til Dan og hjælpere for et supergodt løb i Børkop. Det var vist lige hvad vi trængte til ovenpå sidste weekends tortur de Sønderjydsk. Beklager at jeg måtte køre før præmieoverrækkelsen, syntes selv det er træls når alle bare er skredet. Jeg havde lige en havnefest i Juelsminde, med nogel pælesiddere og en masse fadølsankre som skulle passes. Det var godtnok tiltrængt, da jeg ramte puden kl 0400

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #29 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Børkop tillægsregler
Mega fed dag - endnu engang tak til bagmændende. Men også en STOR tak til Mads-formand og Henrik "Løve" for Jeres hjælp på sporet i mine to værste kriser med at få dyngen fri. Havde det ikke været for Jer, havde jeg sgu nok siddet fast endnu...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #30 af
Besvaret af på emne Børkop tillægsregler
En mega stor tak til Dan og alle de andre der hjalp til igår. Det var et fedt løb. Banen var fuldt med udfordringer. Og også tak til de fire ved toppen af den sidste opkørsel der holdt mig i selskab da dyngen blev alt for varmt og jeg gik fuldstændig koldt. Derudover savner jeg en sæt sort Scott crossbriller (uden vinduesvisker). Jeg kunne godt have smidt dem et tilfældigt sted i pitten da jeg kørte ind i 100% smadret tilstand. Igen tak for en fed dag. Og jeg glæder mig til næste gang. Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #31 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
1. Børkop Enduro blev en ubetinget succes :) Håber I alle havde en sjov og feee off road dag. Tak til alle for at rydde op. Jeg ved det er hårdt når man lige har banket kroppen 2 timer på geden, men ellers skulle jeg selv bruge 2 dage på det. Nu var det klaret på 3 timer. Kl. 18 var alt slikket og klar. Super. Jeg har dine cross briller Ben, og der var en halskrave også. Hvis er den?? Også økonomisk gik det fint. Der bliver et lille overskud til DORMCK kassen. Jeg glæder mig allerede til at lave det næste år. Har nogle sprøde ideer....:] Og så skal jeg lige have synkroniseret med bondemanden hvad han sår næste år, så vi kan være sikre på der er høstet. Sporet var lige kort nok i år. Det bliver kørt for hårdt op så. SES 2011! Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #32 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Børkop tillægsregler
Super lækkert spor, hyggede mig gevaldigt og ganske enkelt slidt i hele kroppen. Stor ros til arrangementet og ikke mindst sværhedsgraden på sporet og forhindringerne. Specielt at placere forhindringerne ved den lille bane giver et godt view til publikum. Keep it up Der skulle vel ikke være planer om at arrangere det før sommer næste år? Har megasvært ved at få fri til det... mvh Mikael

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #33 af
Besvaret af på emne Børkop tillægsregler
Fedt løb det var helt klart en succes sporet blev også bare bedre og bedre for hver omgang man kørte. Men mangler nogle briller med gult glas og træk og slip rulle. hvis der nogle der skulle have set dem så ville jeg blive rigtig glad. :):):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #34 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Børkop tillægsregler
Lyder som om i har hygget, ærgelig jeg ikke kunne.... Til Mikael: det er tydelig du kommer fra storbyen:] der er ikke høstet tidligere på sommeren, dette sker først når kornet er modnet i tilpas lang til. Det kan godt være at Moffe er god men tvivler på han har ret meget at sige i det sammenhæng. JeppeG KTM625 er fee

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #35 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
Hmmmm - sagde godt nok jeg havde dine briller Ben - men det er nok Jenses, med mindre dine også har gult glas + træk & slip? Halskrave? Nogen må mangle den!! Giv lyd! Jeppe: Din 625'er ville have nydt det! Den skal med næste år! Med eller uden stubmark. Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #36 af
Besvaret af på emne Børkop tillægsregler
Tror nu Mikaels ønske om en tidligere placering på året skyldes en lille tur til Asien sammen med resten af ISAF12. Efter min mening kan han da bare bestille en billet ved Afgani Airlines allerede nu og så tage en forlænget weekend i DK. problem solved! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 uger siden #37 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Børkop tillægsregler
Så er der lidt billeder fra Børkop Enduro her: www.boerkopmotorsport.dk/galleri/b-rkop-enduro-2010-d-21-08/ Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.910 sekunder
Leveret af Kunena Forum