Skip to main content

Sønderjydsk terræncross

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #51 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sønderjydsk terræncross
Så er cyklerne vasket og både krop og hjerne har det meget bedre. Vil så lige, nu jeg er nogenlunde klar igen, huske at takke Martin for at hjælpe mig op af den forpulede grøft jeg botaniserede med 520'eren. Uden hans hjælp var jeg sgu dernede endnu :! Man må sige breddeklassen blev mikset godt om: Gaffa punkterede, Ølle lavede 2 frontflip, Moffe røg i grøften. Og der er sikkert flere der har lavet tumult. Det bliver spændende at se resultatlisten og den samlede DM stilling før Børkop. Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #52 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Sønderjydsk terræncross
Jesper skrev tidligere noget om at drikke for lidt.:! Her lige en opgørelse af hvad jeg indtog på dagen: - før og under løbet 5 l hjemmelavet energidrik, samt 1 l vand og en Reed Bull - i timerne efter løbet 1,5 l vand og 2 sodavand Alt dette er svedt ud :s, så tror da fanden at det stinker af død gnu bag i bilen. Det er helt klart vigtigt at drikke rigeligt, men også rigtigt. Lidt sukker er godt, men mere vigtigt er det med noget salt, så lidt af væsken bliver i kroppen. Glæder mig til på lørdag, skal dog lige have fundet en løsning på de tilsammen 11 vabler jeg fik på hænderne :wall::wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #53 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Sønderjydsk terræncross
Løsningen til at undgå vabler er Tensoplast fra Apoteket, (jeg har prøvet med noget fra Matas engang og det duer ikke) det er selvfølgeligt bedst at forebygge, men det hjælper også lidt så vablerne ikke bliver større eller til blodvabler. Isotonisk væske (vand med salt og lidt sukker og evt. en sjat citronsaft til at tage den grimme smag), kan også købes er som Johnny skriver løsningen på dehydrering, og det er en god ide at starte et par dage før løbet med at fylde depoterne. Drik lidt ad gangen, kroppen (tarmen) kan optage omkring 1 +/- liter i timen, men hvis man drikker det på engang pisser man det ud igen lidt efter. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #54 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Sønderjydsk terræncross
@ endurojohnny: 11 vabler??? Så mange kan jeg kun komme op på, hvis jeg tæller dem i røven med:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #55 af
Besvaret af på emne Sønderjydsk terræncross
Så er der kommet resultater: www.vmc-cross.dk/36446590 Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #56 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Sønderjydsk terræncross
Øhhh, hvad har de dog gjort ved Synnejysk? Det plejer at være "a walk in the park" ved siden af Grand National. Er det et nyt spor? Kørte I i længere tid end sædanligt? Eller er I bare blevet ældre? :? Er nu efter beskrivelserne nærmest lettet over, at jeg kom for sent ud af hullerne med at melde mig til...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #57 af Niels
Besvaret af Niels på emne Sønderjydsk terræncross
En 56. Plads og noteret for 4 omgange:! Brænd ærgeligt når jeg ved at jeg nåede 5 men var i tvivl om den sidste blev noteret! :wall: Nå, jeg var ikke kommet på skamlen alligevel, selv om det var meget tæt på:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #58 af boddum
Besvaret af boddum på emne Sønderjydsk terræncross
olala hvor det bare kørte. Godt nok stod jeg af på anden runde og blev kørt over ikke bare en gang men to gange så da jeg fik temperamentet ud af det røde felt fik jeg en god rytme 8 omgange jeg er tilfreds men ret bombet ses i Børkop :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #59 af boddum
Besvaret af boddum på emne Sønderjydsk terræncross
jeg spekulere på hvor og hvordan ser vi resultaterne i vores DM det er nok lidt mere interssant læsning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #60 af

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #61 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Sønderjydsk terræncross
Og et par små videoer af starten, kunne godt være redigeret en anelse:wall:
Ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #62 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Sønderjydsk terræncross

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #63 af MartinfraÅrhus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #64 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sønderjydsk terræncross
Jeg er ved at lave resultatliste for Sønderjysk for vores DM. Men der er nogle, som mangler og ser forkerte ud på resultatlisten fra VMC: Peter Weiss: Står kun med 5 runder Peter Jensen: Står slet ikke på listen RING TIL MIG = 23646588 Hvis der er andre som har kørt på andet navn, i anden klasse, eller på anden måde ikke er til at hitte bedes I gøre mig opmærksom på det. Så laver jeg samlet DM stilling her lige før Børkop på lørdag :) Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #65 af
Besvaret af på emne Sønderjydsk terræncross
Ja jeg har godt set, at jeg ikke står på listen nogle steder, og har også snakket med tina (formand i vmc) om. Hun lovede at finde ud af det, men jeg har stadig intet hørt. Jeg tager lige fat i hende igen i dag . Jeg efteranmeldte søndag morgen, men det har intet at sige sagde hun. Jeg er HELT sikker på at min transponder blev registreret og viste grøn pil alle 9 omgange jeg kørte. Jeg kørte med nr 569 på cyklen, og der stod 251 på min håndleds chip.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #66 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Sønderjydsk terræncross
Ifølge resultat listen ser det ud som om du hedder Wilko Schuldt :| Han er ihvertfald registreret med dit kørenummer 569 i klasse 5 ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #67 af Niels
Besvaret af Niels på emne Sønderjydsk terræncross
Jeg har også en lille film af starten på 1. heat. Den er filmet med min telefon så det er ikke HD. men den kan sagtens ses:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #68 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Sønderjydsk terræncross
og her er flere billeder, alle kan hentes ned i stor størrelse, og spilme om der ikke var et med mig på:) fotomotion.dk/2010/stc/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #69 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Sønderjydsk terræncross
og en fin video med hele ruten taget med et lidt mudret hjelmkamera. 1. heat, hvor sporet endnu ikke er totalt smadret, som det tydeligt ses:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.611 sekunder
Leveret af Kunena Forum