Skip to main content

dmu enduro sorø

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #1 af gaffaTT
dmu enduro sorø blev oprettet af gaffaTT
så er det helt officielt dmu drengene laver et løb på deres trænningsbane i sorø 28/11 dmcu er velkomne ifølge mine hørebøffer kig evt på tenere ell. dmu hjemmeside (er der en pc spadser der kan klare et link ) samarbejde og tale er vejen frem også i endurosporten mvh Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #2 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne dmu enduro sorø
så er det helt officielt dmu drengene
laver et løb på deres trænningsbane i sorø 28/11
dmcu er velkomne ifølge mine hørebøffer
kig evt på tenere ell. dmu hjemmeside
(er der en pc spadser der kan klare et link )

samarbejde og tale er vejen frem også i endurosporten

mvh
Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #3 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne dmu enduro sorø
en lille teaser

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #4 af Mini
Besvaret af Mini på emne dmu enduro sorø
Jeg vil nu ikke kalde mig selv for en PC spadser... men jeg har dog lært at kopiere et link fra nettet... www.dmusport.dk/index.php?option=com_con...w&id=6119&Itemid=208 Så I kan læse mere omkring dette mudderræs....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #5 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne dmu enduro sorø
Det er sgu bare super duper godkendt! Glæder mig!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #6 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne dmu enduro sorø
JA TAK!!!!!!!! Er du så færdig i fjæset hvor jeg glæder mig. Dansk Enduro har sørensjaske taget en positiv drejning her i sensæsonen.... Nu er der lige pludselig al mulig grund til at vaske motorcyklen efter Sverige løbet og stramme kæde...! BRING IT ON.... "Ekstrem Enduro" forpligter... Jeg forventer 1 meter høje træstammer, dybe kløfter, lange snoede stenede bakker, endeløse klippesektioner og gigantiske traktordæk på højkant og på langs samt et hav af træstammer i alle mulige tænkelige dimensioner og sammensætninger :) Jeg håber på at køre derfra med bevidstheden om, at jeg hver omgang lavede større og større buler i forrøret, firkantformede forhjulet, rev plasticen mere og mere itu, knækkede fliger af min hjelm samt fik endnu en muskelgruppe til at krampe sammen. Jo sværere, jo sjovere. Tager den helt lange hat af for arrangørerne, der har fået dette her igennem. Og respekt til RedBull for at støtte op om et konceptløb som er så 100 % nyt i Danmark. Ordentlig god stil.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne dmu enduro sorø
Det lyder som et godt motorløb det der :) men hvor og hvordan tilmelder man sig når man har dmcu licens ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne dmu enduro sorø
Det ku godt være noget vi sku rode os ud i Thomas:) Det sku sjældent vi har 30min kørsel til et stævne. Jeg tror man kan melde sig til på dmu´s hjemmeside

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #9 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Vi laver fælles tilmelding for DMCU licenser via tråden her. Skriv dig på her, og send betaling til: 2630 - 0754366648. Send mail til dan.uno@grejsdalen.dk med oplysninger om: Klasse (Elite eller Bredde) Licensnr. Kørenr. Transpondernr. Tillægsregler: Start dato 28.11.2010 Slut dato 28.11.2010 Løbsnavn DM Enduro Afdeling Finale Klasser Enduro Eliteklasse, Enduro Breddeklasse Arrangør MSM Status DM Type Enduro Aktivt løb Ja Note Løbet køres i Henry"s Grusgrav Plantagevej 9 4180 Sorø Tilmeldingsfrist 1 er frem til 20 dage før løb, tilmeldingsfrist 2 er frem til 10 dage før løb. Efter tilmeldingsfrist 2 lukker online-tilmelding på løbet, og der kan kun tilmeldes direkte til klub. Tilmeldingsfrist 1 14.11.2010 Tilmeldingsfrist 2 18.11.2010 Tilmeldingsgebyr 1 DKK 300,00 Tilmeldingsgebyr 2 DKK 400,00 Det er et DMU løb, så der er IKKE nogen point til vores DAM Enduro. Du kan derfor slappe af og nyde et fedt ræs uden at skulle tænke på point. Meld dig til og støt dette super arrangement :) Dan Uno / Morfar / 23646588

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #10 af
Besvaret af på emne dmu enduro sorø
Så er der tilmeldt og betalt ....... BRING IT ON BABY :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #11 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne dmu enduro sorø
jeg kommer ind lige efter ejlersen :wall: eller jeg er tilmeldt lige efter ejlersen:D det blir godt kun 60 km hjemmefra :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #12 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Sidste nyt: Der køres IKKE med transponder!! Der tælles manuelt på gammeldaws. For at nå med i tilmelding til 300,- dask SKAL pengene være betalt INDEN 14/11, hvor jeg så laver samlet overførsel til DMU. Man kan så frem til 18/11 betale 400,- kr., og 2. overførsel sker så der. Derefter er det tilmelding på dagen i Sorø. Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #13 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Så er tillægsreglerne klar: DM Enduro finale 2010 Arrangør: Midtsjællands Sports Motorklub Klubbens adresse: Rennebjergvej 39 4230 Skælskør Bane: Henry´s Grusgrav Løbsdato: 28-11-2010 Baneadresse: Plantagevej 9 4180 Sorø Deltagerklasser: Enduro A; Enduro B Antal heat og køretid: 1 heat pr. klasse Enduro B starter kl. 11.00 1 times kørertid Enduro A starter kl. 12.00 1 1/2 times kørertid (det bliver i praksis flyttet til 12.30, da nogle af kørerne fra bredden, skal hjælpe med afviklingen og omvendt) Mødetid: 28-11-2010 09:00 (Cykler trilles i Park de Fermé ved ankomst = de skal være klar. ) Instruktion: 28-11-2010 10:00 Teknisk kontrol: 28-11-2010 09:00 Tidspunkt for start på 1. heat: 28-11-2010 11:00 Præmiering: 1-2-3 i hver klasse Se at få dig meldt til. Tror det bliver tuft :! og sjovt :[ Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #14 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne dmu enduro sorø
Klasse: Elite Licensnr: 532 Kørenr. 141 Transpondernr. -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #15 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne dmu enduro sorø
Hej Har ikke meldt mig til endnu da jeg ikke lige ved hvordan jeg får mig selv og cyklen med derover, så hvis nogen har en plads i varebilen fra odense til sorø og hjemad igen så sig lige til på 23952332 eller esbenboell@gmail.com Så kan den lille KTM måske komme ud og blive luftet igen! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 10 måneder siden #16 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne dmu enduro sorø
Jubii... Så kom der sgu et lift :) Klar dagen, eller måske endda ugens bedste nyhed.. Så harmed en tilmelding herfra, penge og mail er afsendt! :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #17 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Så er vi 10 mand der har meldt til :) Der må da være flere der skal med ud og lege!!! Kom så da :):) Der udleveres kørenr. på dagen derovre, så I skal ikke bruge jeres normale kørenr. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #18 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne dmu enduro sorø
Indledningsvis tillykke med salget Morfar Skal din påmindelse ofattes således, at man stadig (dagen derpå) kan nå at lave en overførsel til dig? Ellers så betaler jeg på dagen. Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #19 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Tak Lauge. Vi får den at se til ræs i 2011. Det koster nu og frem til 18/11 400,- kr at deltage. Tilmelding på dagen koster 100,- kr. mere, altså 500, så vidt jeg kan læse tillægsregler på DMU hjemmeside: loebskalender.dmusport.dk/index.php?opti...port=1&formYear=2010 Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 10 måneder siden #20 af
Besvaret af på emne dmu enduro sorø
erik blæbjerg tilmælder sig også. overførepenge på din konto. bredde nr 564.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #21 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne dmu enduro sorø
Så er pengene overført og et stk. mail sendt. SesiSorø! Mvh Lauge - 526. Bredde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 10 måneder siden #22 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne dmu enduro sorø
Tilmeldt. Har været noget tilbageholdende, da min 530 EXC stadig ligger på sygelejet og skammer sig fra Brande. Og en eller anden idiot har foræret min GasGas væk lige som den skulle bruges... Den eneste fornuftige løsning på det problem var at køre til Sverige igår og købe en trofast reserve offroader, og hvad er mere stabilt end Honda XR? Det blev en XR400 med rød baggrund, så jeg tilmelder mig elite og kører 1½ time. Ikke mangel på selvindsigt mht egne evner, men blot fordi baggrunden er rød. PS I dytter bare når i skal forbi. Dem uden dythorn må vente:[ PPS Må man godt køre på nedslidte gadedæk? Ses i Sorø

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #23 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Her hvor tilmeldingsfristen er udløbet er vi smalet 14 mand der skal tæve enduro i Sorø på søndag. Skulle flere fristes kan man melde til på dagen derovre. HUSK rigtig bundfarve, da talrækken går igen for både Elite og Bredde!!! Elite = Rød bund med hvide tal Bredde = Gul bund med sorte tal Det er meget vigtigt ved dette løb, da der tælles manuelt. Der SKAL stoppes HELT der hvor I tælles. Mere derom derovre. Der kan til nød købes tal derovre, men prøv at have det på plads inden HUSK også der KUN må køres med enduropotter = 2 kammer typen. Cross potter (dem med hul lige igennem) må IKKE bruges uanset, da området er meget støjfølsomt, og DMU gerne vil kunne anvende området igen = De kan ikke tåle nogen klager!! Vejret kort: Det bliver fantastisk!! Evt. med sne og frost til at krydre et ægte enduroløb. Der må IKKE køres med pigdæk! Ses snart, i noget der måske ligner det her:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #24 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
og hvis man er god det her:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #25 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Ja – så er han der igen: Bundfarve betyder ikke noget, da det jo er 2 adskilte heats der køres for Bredde og Elite. 2 taktere har vidst ikke 2 kammer potter……Men anyway: Der skal være enduropotter på, og de skal være med frisk uld for max dæmpning. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 10 måneder siden #26 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne dmu enduro sorø
Er der tilfældigvis nogen der skal over København på vej til Sorø? Jeg har solgt vores bil:wall: og har ikke nået at finde en ny, så jeg har seriøse problemer med at få mig selv og maskine til Sorø. Det bliver ellers godt. Tror jeg monterer mine snescooterluffer - det er så hyggelige at køre med. Hører gerne fra en eller anden:). Man kan forresten sove i vores kældergæsteværelse natten op til løbet, hvis det kunne være interessant. 26570505

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #27 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne dmu enduro sorø
Tak for en X-trem fed dag i går! Super velorganiseret løb og masser af god steming. Synes det fungerede godt med at eliten hjalp bredden og efterfølgende omvendt. Tomlen op for tilråb og jubel - det gi'r bare noget ekstra! Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #28 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Ja for den. Det var en fantastisk dag. Sne, is, vand, mudder, kviksand og ler der slugte ens forhjul. Føj det var sjovt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #29 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Her lidt fra området:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #30 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Og en Helligsø med back flip og perfekt landing:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #31 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne dmu enduro sorø
Og en KidWeiss, som ikke stopper fordi der ligger noget på sporet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #32 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne dmu enduro sorø
Jeg havde jo et styks sønderjysk dampbarn i hælene. Og jeg er sikker på at min bombeglade ven Mikael var glad for at se mig og han står jo tydeligvis og tager notater. I virkeligheden er Mikael i al listighed i fuld gang med at lave et spor af benzin, derfor cyklen på hovedet, så Emil Uno kan antende en stang dynamit, der kunne sprænge den forbandende bakke i småstykker, ligesom alt andet også var bedre tjent med lidt bly og bomber, ik sandt hr. sergent Engmark!! :) Tak til arrangørerne for at etablere et stykke dansk motorsportshistorie. Første gang Ekstrem Enduro bliver afholdt i Danmark og vist også første gang RedBull involverer sig i dansk motorsport. I hvert fald i Enduro! Fedt med et løb der stiller seriøse krav til mand og maskine. Her er man ikke garanteret noget som helst udover ømhed og lidt slidte hardparts! Jeg tror det her løb har gode perspektiver fremadrettet, idet kørere som Kasper Jensen og andre topkørere fra (ud)landet kan komme og få en oplevelse uden lige, og samtidig teste sig mod de bedste Offroad kørere og i det værst tænkelige danske terræn. En klassiker er født!! Det fungerede fint med bredde først og elite bagefter. Set med mine øjne, så var det fantastisk underholdende at se på så lad os håbe at der næste år kan komme flere tilskuere. Det er om ikke andet topmotiverende at blive råbt af :) Det virkede fint at køre 2 gange, da sporet var meget single-track (som konsekvens af sneen) og havde vi kørt samlet start, så havde der sikkert været hektisk trafik på et par af de stejle bakker. Hvis der er flere gode billeder derude hos jer der skød løs, så vil jeg vedhæfte de bedste og skrive et indlæg til en international hjemmeside, www.mxlarge.com . De bringer alt indenfor 2 hjulssport. Send dem i fuld opløsning til info@peterweiss.dk. Umiddelbart kan jeg se en potentiel international interesse for det her motorløb, hvis det bliver en tak sværere rent køreteknisk. Vi behøver ikke mere mudder :) Det var svært igår, men mest pga. mudderet. Dækkene, træstammer og stenene var heller ikke nemme og det gav alle problemer (det kostede sågar mig en fodhviler!!!), men set fra et internationalt synspunkt, så kan et løb som det her godt trække folk fra udlandet, idet der om få måneder tages hul på Hells Gate, Italien, og Tough One, England. Folk kører langt for at blive udfordret. Datomæssigt ligger det perfekt. Som sagt, kan det her vække international interesse, hvis det fortsætter i Ekstrem Enduro ånden. Oven i hatten, kan jeg se en spændende profilering af Dansk Enduro via det her løb. Hells Gate, Tough One, Erzberg, Last man standing... osv osv... er ikke løb der henvender sig ret meget til de nationale kørere. Ekstrem Enduro er jo en nichesport, og det henvender sig til de få folk verden over der synes den slags pinsler er guld værd at opleve. Kunne det ikke være sjovt hvis vi kunne få et Ekstrem Enduro til Danmark? Måske endda få det optaget i www.wxec.info (World Extreme Enduro Championship) eller blot som opvarmningsløb for internationale stjerner. Så er der måske også basis for større trækplaster rent tilskuermæssigt og for at få sat DK på verdenskortet, hvad angår Enduro. Måske endda opnå lidt mere respekt, bl.a. vores knopbrødre i bl.a. crosssporten, for vores sport og få slået fast at det er benhårdt og at (Ekstrem) Enduro ikke er en gammelmandssport, som (med al respekt for gamle mænd :) ) tiden med krav om indregistrerede enduromotorcykler, gav sporten. Ekstreme Enduro er helt unik idet man skal kunne alt på en knopmotorcykel for at udmærke sig. Evner fra Trial, Enduro, Motocross og ren offroad tæller alle sammen med. Hvad så med bredden? Bredden er den vigtigste for stort set alle sportsgrene - også vores. Det kunne overvejes hvorvidt det her løb næste år skal være en del af DMet, da der uden tvivl ville være en del (som ikke var der igår) der ikke synes den her disciplin matcher deres ønsker om motorløbsformat. Måske det bare skal være et one-off løb, uden DM sammenhæng. Nok spekuleren... Back to life og den video jeg er i gang med at klippe sammen fra hjelmkamerat. Stay tuned! Peace out... - Peter Weiss

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 10 måneder siden #33 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne dmu enduro sorø
Så er der lidt billeder i galleriet... Der kommer snarest muligt et link til ALLE billederne hvor i også selv kan gemme de billeder i har lyst til. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #34 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne dmu enduro sorø
det ser da total ude af kontrol ud det plejer ellers at være frontflip de vil de husaer :wall: men der var finger på koblingen og vi kom op og rundt mæ æ dæk så hvar vi væk :[ gaffa ps total fedt løb med gustne op og nedkørsler resten som brande de 2 foregående år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #35 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne dmu enduro sorø
Så fik jeg klippet et lille sammendrag sammen fra søndagens begivenheder, set fra toppen af min hjelm... GoPro gør det igen!!! :) Den ligger på forsiden af min hjemmeside www.peterweiss.dk Enjoy!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 10 måneder siden #36 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne dmu enduro sorø
Sådan Peter W - igen en fed kørevideo fra Go Pro:Matrix: Dejligt at se dig bøvle lidt som os andre plejer:[ - og i særdeleshed cool at det ikke påvirker dit gode humør - du bliver bare mere stædig - det er sådan man mærker om man virkeligt elsker selve kampen på sporet og i sidste ende prioriterer den over podie, placeringer og alt det andet tjums! - vi har iøvrigt kørt masser af vinterextremenduroes i årenes løb - bundfrosne November Grand Nationals, Brovst enduro, mm., men det er mange ledbånd siden. Jeg synes også det kunne være fedt hvis nogle af de kommende enduroløb i DK fik et boost af hardcore crossfreaks og internationale kørere til eliteklassen- de drømme har mange os gamle også haft i mange år. Måske lykkes det med dit og andres engagement :) - og så synes jeg at man skal give grønt lys for pigdæk og blockpasses hele året i offroadklassen:s "Hurtigere - højere - sjovest":Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 10 måneder siden #37 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne dmu enduro sorø
Så folkens.. :) Så er er der endelig nogle billeder klar!! ok mange billeder, det tog i hvert fald LANG LANG tid for min stakkel pc at få det hele lagt ud. I kan se alle billederne her: esben.smugmug.com/2010/2010-11-28-Sorø-Enduro/14859718_gra9x Der er samme sted mulighed for at gemme billederne. både i forskellige størrelser og i fuld kvalitet. God fornøjelse, jeg håber i kan bruge det til noget. !!! og tak for en god dag i mudderet! :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.920 sekunder
Leveret af Kunena Forum