Skip to main content

Husqvarna WR 250

13 år 8 måneder siden #1 af endurojohnny
Husqvarna WR 250 blev oprettet af endurojohnny
Hjæææælp, vores endurospor til Bryrup Enduro er lige smuttet :wall::wall::wall::wall:

Er der nogen i denne prægtige klub, som kender et sted indenfor en ca 20 km radius af Hampen Crossbane, hvoe vi kan og må lave et endurospor ??

Alt har interesse, ring til Johnny 20647310

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #2 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Bryrup enduro 2011
Hjæææælp, vores endurospor til Bryrup Enduro er lige smuttet :wall::wall::wall::wall:

Er der nogen i denne prægtige klub, som kender et sted indenfor en ca 20 km radius af Hampen Crossbane, hvoe vi kan og må lave et endurospor ??

Alt har interesse, ring til Johnny 20647310

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #3 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Godt nyt :[:[
Bryrup Enduro bliver til Holsted Enduro, samme dato, altså den 19.3. - det er lige om lidt :Matrix:

Altid ihærdige John Skånvad bød straks ind med en lokalitet ved Holsted og en aftale med Lindknud Crossbane :):)

Mere i nyhedsbrevet og her på siden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #4 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Husqvarna WR 250
John, du er satme en helt!

Hip- hip!

Hvordan er det nu i år, skal man køre med transponder eller hvordan? Tænker på, om der er en begynderklasse, for os, som alligevel godt ved, at vi ikke kommer til at gøre os i andet end den nedre tiendedel?

Vi ses,

MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 7 måneder siden #5 af Niels
Besvaret af Niels på emne Husqvarna WR 250
Det er jo gode nyheder:) Jeg glæder mig vildt til at komme igang med sæsonnen!

@MartinfraÅrhus; Du kan jo leje transponder af klubben, eller låne en hvis du kender en crosskøre. Jeg forventer ikke selv at blande mig i top noget som helst, men har alligevel købt en transponder, fordi jeg gerne vil måles, så jeg kan se at jeg (forhåbenligt) gør fremskridt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #6 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Husqvarna WR 250
Hej Martin

Ingen begynderklasse i 2011. Der var kun 3-4 stykker med på hele sæsonen sidste år så den er sløjfet.

til gengæld så er der et helt nyt reglement gennemarbejdet af dormck's enduroudvalg og dmu/off-track
Jeg har lige opdateret, da det sidste først er faldet på plads nu:Matrix:

Tjek: forum-enduro-enduroreglement 2011

Jeg har også lige opdateret kalenderen!:WoW::[

offer
M

her er lige første opl. om Bryryp/Holsted:

Bryrup Enduro bliver til Holsted Enduro
19/3-2011

Arrangør DORMCK
Løbsleder, Johnny Pedersen tlf 20647310
Mødested/start Prøve 1: Lindknud Crossbane Hyldelundvej 8, Lindknud, 6650 Brørup
Prøve 2: Bobøl-Foldingbrovej 2, 6683 Føvling. Ja den er god nok;-)
Løbsart: Type 1 enduro, 2 prøver, køretid fra prøve 1 og 2 sammenlægges og hurtigste mand vinder!
Registrering: fra kl. 07.30 til 0900. Køremøde kl. 0915. Start kl. 1000
Tilmelding: Bank 8133 – 1930796 senest den 8.3. Husk opgiv navn og licensnr.
Gebyr: 300kr. Junior 200 kr. tilmelding på dagen, plus 100 kr.
Mail til endurojohnny@email.dk med: Navn, Licens nr., Transponder nr, Klasse, Startnummer
Klasser: DM Enduro A og B, Offroad, 50+, Damer og klasser DAM Junior, Cross-country
Præmier til 1, 2, 3, i alle klasser

Løbet køres 2 steder: Prøve 1. Lindknud crossbane i alternativ udgave! Prøve 2. endurospor mark og skov mm.. Der er 15 km mellem de to prøver og de kan køres i bil.
Arrangementet starter ved Lindknud og slutter ved Bobøl. Ruten vil være afmærket;-)
Der kan overnattes mellem Fredag og Lørdag på Lindknud. Der er strøm, toilet og vand.

Flere detaljer vedr. arrangementet på www.dormck.dk

Vi håber at se rigtig mange til dette første arrangement i Enduro-sæsonen 2011. Det nye samarbejde mellem unionerne kommer forhåbentlig til at starte en ny tidsalder for enduro i Danmark Det bliver svedigt og hvem mon kører sig i front i div. klasser?

Vel mødt til ræs og hygge
Enduroudvalget


:Spidy::Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #7 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Husqvarna WR 250
Hej Martin

Ingen begynderklasse i 2011. Der var kun 3-4 stykker med på hele sæsonen sidste år så den er sløjfet.

til gengæld så er der et helt nyt reglement gennemarbejdet af dormck's enduroudvalg og dmu/off-track
Jeg har lige opdateret, da det sidste først er faldet på plads nu

Tjek: forum-enduro-enduroreglement 2011

Jeg har også lige opdateret kalenderen!

offer
M

her er lige første opl. om Bryryp/Holsted:

Bryrup Enduro bliver til Holsted Enduro
19/3-2011

Arrangør DORMCK
Løbsleder, Johnny Pedersen tlf 20647310
Mødested/start Prøve 1: Lindknud Crossbane Hyldelundvej 8, Lindknud, 6650 Brørup
Prøve 2: Bobøl-Foldingbrovej 2, 6683 Føvling. Ja den er god nok;-)
Løbsart: Type 2 enduro, 2 prøver, køretid fra prøve 1 og 2 sammenlægges og hurtigste mand vinder!
Registrering: fra kl. 07.30 til 0900. Køremøde kl. 0915. Start kl. 1000
Transponder: Der køres med transponder.
Tilmelding: Bank 8133 – 1930796 senest den 8.3. Husk opgiv navn og licensnr.
Gebyr: 300kr. Junior 200 kr. tilmelding på dagen, plus 100 kr.
Mail til endurojohnny@email.dk med: Navn, Licens nr., Transponder nr, Klasse, Startnummer
Klasser: DM Enduro A og B, Offroad, 50+, Damer og klasser DAM Junior, Cross-country
Præmier til 1, 2, 3, i alle klasser

Løbet køres 2 steder: Prøve 1. Lindknud crossbane i alternativ udgave! Prøve 2. endurospor mark og skov mm.. Der er 15 km mellem de to prøver og de kan køres i bil.
Arrangementet starter ved Lindknud og slutter ved Bobøl. Ruten vil være afmærket;-)
Der kan overnattes mellem Fredag og Lørdag på Lindknud. Der er strøm, toilet og vand.

Flere detaljer vedr. arrangementet på www.dormck.dk

Vi håber at se rigtig mange til dette første arrangement i Enduro-sæsonen 2011. Det nye samarbejde mellem unionerne kommer forhåbentlig til at starte en ny tidsalder for enduro i Danmark Det bliver svedigt og hvem mon kører sig i front i div. klasser?

Vel mødt til ræs og hygge
Enduroudvalget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 7 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne Husqvarna WR 250
Hej!

Alle tiders at i har fundet et alternativt sted at afholde løbet.

Jeg har lige et par spørgsmål:

- Mht. transportstrækningen mellem de to prøver, så står der beskrevet her i tråden, at løbet er et type 1 løb, hvorimod der står type 2 under beskrivelsen i jeres kalender? Såfremt det er et type 1 løb, er det så korrekt forstået, at man må køre transportstrækningen i bil?

- Hvordan går starten på de to prøver?

- Er jeres "udlejningstranspondere" forbeholdt DORMCK-medlemmer, eller er det muligt for mig at leje en til dette løb?

Mvh :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 7 måneder siden #9 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Husqvarna WR 250
Hej alle vi gir den lige en skalde med at lave spor d 19-20 februar, ja jeg ved godt at der er trangia, men enten er jeg arbejsramt eller også skal jeg til genralforsamling
Så det må blive sådan, der kommer flere dage men det bliver nok hverdage det vender jeg lige tilbage til senere. Er du frisk på at give en hånd så er det kl.10 på adressen Bobøl-Foldingbrovej 2, 6683 Føvling
d. 19 og 20 februar

Sniger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #10 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Husqvarna WR 250
hej Kjøller

skrivefejl i tråd, er rettet til type 2!
transport mellem prøver i bil er tilladt, som beskrevet
startform ikke sikker endnu, men bliver nok samlet på prøve 1 og enkelt på prøve 2

er du ikke medlem?

offer
M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 7 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Husqvarna WR 250
Hej Mads

Tak for svarerne - det lyder godt! Jeg havde fornøjelsen af at være medlem i DORMCK tilbage i 2009, men er det ikke længere.

Jeg prøver at se, om jeg kan nå at få bestilt en transponder inden løbet så..

Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 7 måneder siden #12 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Husqvarna WR 250
Kommer d.19

N.C.
Per Jørgensen
Muren
Madsen
Fodermesteren
Sniger

Kommer du også så skriv dig lige på, så vi har mad nok

Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 7 måneder siden #13 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Husqvarna WR 250
Kommer d.19

N.C.
Per Jørgensen
Jeppe
Alexander
Madsen
Michel
Sniger


Kommer d. 20

Per Jørgensen
Muren
Madsen
Jeppe
Alexander
Sniger

Kommer du også så skriv dig lige på, så vi har mad nok

Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #14 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Var i søndags ude og inspicere området hvor enduroprøven ( prøve 2) skal være.

Det bliver en kanoooon prøve :[:[ 8-10 km lang med div udfordringer / forhindringer, vuptier, high speed, skov, læbælte, stubmark, søbund i bunker, bil, træstammer og hvad de ellers finder på :WoW:

Kanon godt arbejde af John og co, respekt :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #15 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Husqvarna WR 250
Hej venner.

så er det nu! sidste frist for rettidig tilmelding :Spidy::Matrix:
Tirsdag d. 8-3-2011

Tilmelding: Bank 8133 – 1930796 senest den 8.3. Husk opgiv navn og licensnr.
Gebyr: 300kr. Junior 200 kr. tilmelding på dagen, plus 100 kr.
Mail til endurojohnny@email.dk med: Navn, Licens nr., Transponder nr, Klasse, Startnummer
Klasser: DM Enduro A og B, Offroad, 50+, Damer og klasser DAM Junior, Cross-country

offer
M:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #16 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
HVASÅÅÅÅÅÅ er i ikke vågnet af vinterhi endnu:[

Sidste frist for rettidig tilmelding var i går, og i aftes var der 15 tilmeldte :wall::wall::wall:

Sidste år i Bryrup var der 60 deltagere, så vi satser på en masse efteranmeldelser.

Det skæpper godt i kassen, men giver også en masse ekstra arbejde i sidste øjeblik, når transponderne skal indtastes i systemet :Matrix:


Hvis i vil hjælpe arrangørerne og ikke mindst tidtagerne, så send mig en mail med: navn, licens, klasse, startnummer og transponder :):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #17 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Nå nu sker der da noget

45 har betalt og 35 har sendt mail med oplysninger.:?

Der bliver mulighed for at overnatte ved Lindknud Crossbane fra fredag til lørdag.

Der er åben til toilet og mulighed for at få strøm, hvis det bliver nødvendig at tænde for gulvvarmen i kassevognen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #18 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Husqvarna WR 250
Hej alle vi gir den lige en skalde med at lave spor d 15 Marts
Er du frisk på at give en hånd så er det kl.9 på adressen Bobøl-Foldingbrovej 2, 6683 Føvling

Johnny
morfar
Per Jørgensen
sniger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 6 måneder siden #19 af
Besvaret af på emne Husqvarna WR 250
Så har Jydske Vestkysten været forbi, journalisten kommer også på lørdag og skyder et par fotos.
Alt reklame er godt....

Men i kan jo kigge på adr her..

www.jv.dk/artikel/1084572:Vejen--Naar-maend-bliver-til-drenge

VH Peder Vi ses på Lørdag:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #20 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Var ude og hjælpe med at lave endurospor færdig i tirsdags, det bliver kaaannonn :):)

11 km langt :s

Iflg. Peter bondemand er det 12b9H4 - jord han har, eller noget i den retning.

Det kan jeg ikke vurdere, jeg kan kun konstatere at det er noget af det bedste jord jeg har pløjet med min KTM :):)

Den opgravede søbund må være af en anden type, for både koncistens og bid var i den tynde ende.

Vedhæftningen på både tøj og cykel var derimod helt eminent :s

Heldigvis bliver det forår på lørdag, så det bliver kun bedre :D

Nu skal vi kun sove 2 gange før :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #21 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Husqvarna WR 250
Klar til bammelam :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #22 af Niels
Besvaret af Niels på emne Husqvarna WR 250
Tak for en fantastisk dag, og et rigtigt godt ræs. Jeg lover jeg nok skal øve mig i løbet af sommeren, så jeg ikke er så meget i vejen fremover:!

Og så lige en tak til TV-Syd som tog imod et godt råd, og kom ud og filmede vores ræs. Keep it coming:Matrix:
www.tvsyd.dk/artikel/86866:Maend--mudder-og-maskiner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #23 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Hej Endurorødder

Tak for i går, kæmpe fremmøde, i alt 82 deltagere :?
Et imponerende syn med hele 39 bredde-kører til start på crossbanen.

God stemning hele dagen, på trods ef et par problemer med folk som ikke kunne finde rundt på endurosporet og en langtrukken resultat-udregning.

Stor tak til alle hjælpere for en stor indsats før, under og efter løbet :):):), det er jer som gør sådan et arrangement muligt! Uden jer var der ikke nogen enduro-sport i DK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #24 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Husqvarna WR 250
Stor tak herfra også!!!!!! :)

Allersjovest var naturligvis sektionerne på Peters mark syd for Holsted. Det smagte af Enduro!!!

Min reportage fra dagens ræs kan læses på www.peterweiss.dk

Vi ses i Billund!!! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #25 af Niels
Besvaret af Niels på emne Husqvarna WR 250
Så er der en lille film fra Lindknud MX bane. Der er ikke så meget, og det er filmet med en Iphone så kvaliteten er der efter. Men den er der:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #26 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne Husqvarna WR 250
Hej

Beklager vi ikke kunne blive til præmie overrækkelsen, men vi havde nogle småting vi skulle nå på sjælland mens det stadig var lyst.
Hvor finder jeg resultatet fra weekendens løb?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #27 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Resultater og tider er lige på trapperne, desværre med visse ændringer i forhold til det udmeldte på dagen :wall::wall::wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #28 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Husqvarna WR 250
Nu når resultaterne lader vente på sig så er der her en MASSE billeder og fordrive tiden med. og så lige en tak til blandt andet Jacob Heilmann, Mini.. m.fl som gad at rende rundt med det tunge kamera og tage billeder.

esben.smugmug.com/2011/2011-03-20-Holsted-Enduro/16286825_sBo8o

Jeg vil ikke love der er billeder af jer alle sammen, men der er i hvert fald rigtigt mange!

God fornøjelse!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 6 måneder siden #29 af
Besvaret af på emne Husqvarna WR 250
Hvad er der sket med resultaterne :] Jeg er da glad for vi ikk blev holdende og vented på dem..HeHEEE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 6 måneder siden #30 af
Besvaret af på emne Husqvarna WR 250
ku være alle de indsigelser efterhånden var anledning til selvransagelse, lidt ked af at bruge tæt på 2500 og lidt energi på ingenting. det må være muligt som i sverige at lave et system der godkender før udkørsel. Jegt kunne jo så have brugt tiden til at være løbsmedhjælper og standse nogle af dem der ikke har respekt for afmærkninger osv. trist

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #31 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Så er der resultater på Enduroklub Danmarks hjemmeside

enduroklub.dk/files/resultat_holsted_enduro_2011.xls

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #32 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Husqvarna WR 250
Jeg synes Johnny og hjælpere skal have en kæmpe hånd for at gide arrangere, istedet for kommentarer om hvor dårligt det er med de manglende resultater. Der er ingen der gør det her for at irritere nogen eller drille!

Jeg er personligt meget tæt på at være revnende ligeglad med min placering. Jeg kører mod mig selv, da alle andre kører fra mig:[

Selv vil jeg gerne undgå for meget seriøsitet i endurosporten. Folk bliver så selviske og uhjælpsomme på sporet og råber og skriger af en type som mig der kan finde på at vælte midt på sporet.

Nuvel glæder mig allerede til næste ræs. Et stort klap på skulderen til arrangørene bag endurosporten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #33 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Husqvarna WR 250
Jacob din gamle hippie :) Selvfølgelig skal Johnny, John, Peter (landmanden...) og alle deres flittige disciple have en kæmpe tak for at rejse dette arrangement. Uden dem, ingen 1. afdeling (og hvad de ellers har fingrene i til gavn og glæde for dig og mig). RESPEKT!!!

Ift. resultatberegningerne.... Det kunne være sjovt at høre fra eksempelvis Peter, som tit sidder og laver resultaterne til løb, hvorfor det er så svært at få dem hurtigt igennem. Vi andre der aldrig selv har haft fingrene i det, sidder jo bare og gætter og ved ikke hvad vi taler om. Jeg kan kun sige, at systemet i tyskland kører fantastisk. Hvad siger Peter, Johnny, John m.fl. der står bag kulisserne... Hvad er den største udfordring ift. at få resultaterne hurtigt ud? Går ud fra at det i Holsted handlede om at vi kørte 3 heats og der var 3 tal der skulle lægges sammen, og for nogles vedkommende var der 2 tal, andres 4 tal, nogle kørte for meget, andre for lidt, nogle kørte forkert.....

Jeg stod og talte med flere forskellige om at Offroad-klassen gør løbene så meget mere værd at se på.... Mads formand der kører bred igennem samtlige sving er altså legendarisk. Nyd det så længe han holder til det, det gamle spetakel :)

Men ift. seriøsiteten i endurosporten, Jacob... Det er en mande sport som er skabt for at skille musene fra mændene. Er vi ikke enige om at Enduro er en hård sport, der handler om udholdenhed, strategi, teknik, taktik og økonomisering på mange forskellige planer??? Sandheden er, at sporten er så fantastisk indrettet (især i de situationer hvor vi enkeltstarter!!) at man kan gøre det lige nøjagtig til det man vil. Men hvis en søndagsturist tøffer rundt inde i skoven i samme heat, samme skov, samme spor som det heat, i den skov og i det spor som jeg er igang med at sætte hurtigst omgangstid i, så opstår der helt naturligt gnidninger.... Især hvis den givne søndagsturist ikke reagerer på første råb. Måske jeg skulle montere et båthorn, det med at råbe af folk, er ikke min favoritbeskæftigelse, men min gasgas siger jo ikke meget, så hvordan skal jeg ellers få opmærksomhed hurtigt nok!?
Når 2 kørere med så vidt forskellige ambitioner støder sammen på sporet, så skal der være gensidig respekt. Det synes jeg nu også vi generelt har overfor hinanden. Vi nyder begge sporet og sporten, men på hver vores måde. Med andre ord.... der skal være plads til alle...

Glæder mig til på lørdag. Det bliver ordentligt sjovt!!!!!!!!!

Peace out - Weiss

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #34 af boddum
Besvaret af boddum på emne Husqvarna WR 250
Ja det var en fantastisk dag tak til alle.
dog er der lidt jeg ikke forstår 1 til lindknud gennemførte jeg nogenlunde uden problemer men er ikke med i resultat listen hvorfor får jeg ikke noget at vide hvis jeg ikke kan tælles eller hvad problemet var, jeg kan se flere jeg distancerede er med i listen så det kan ikke være manglende omgange.
hvad angår bobøl ja en smadret kobling satte en effektiv stopper for det men jeg syntes det var ret svært at finde ud af systemet måske fordi det var et tju hej vildedyr i starten, jeg så feks. først start mål efter første start måske min egen fejl men kunne en evt official ved start stop ikke forklare lidt bare et par ord before takeoff jeg hørte flere der var en kende forvirret i pausen, det var bla omgange og start stop.til weiss du har ret der skal være plads til alle også til dem der er langsom i et smalt spor eller sidder i et hul med en defekt det er sku stressende at forsøge at komme i gang med tilråb og horn, jeg tror de fleste viger hvis chancen er der men det er lige så meget et løb for de langsomme som det er for hurtige så hensynet må vel gælde begge veje og på et 11 km spor er der jo nok en lille chance for at passere gnidningsløst ellers skulle man nok øve lidt mere, om ikke andet med tempramentet.
ahh det lettede.
mvh Boddum:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 6 måneder siden #35 af
Besvaret af på emne Husqvarna WR 250
ja undskyld... først en stor tak til dem der gjorde det muligt, jhonny, john osv. ville ikke nedgøre jeres indsats, men forstå mig ret ville gerne blive bedre og det bliver lidt svært når jeg bruger månedens endurobudget på at få noget motion. Hvis resultater var ligegyldige kunne jeg jo bare blive på lorteøen og træne. Formand du er stadig min offroad helt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #36 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husqvarna WR 250
Tak for de pæne ord, særligt her sidst i tråden. Vi modtager gerne konstruktiv kritik.

Der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi som arrangøre går alt hvad der står i vores magt for at tingene skal klappe på dagen og ikke mindst med resultatet.
Fanden skulle stå i at bruge tilsammen 2 - 300 timer på at arrangere og afvikle et enduroløb, hvis man inderst inde ved, at der bliver problemer.

Peter er skrup skrap til transponder og resultatudregning i cross.
Hvis vi bare ville holde os til at køre 3 timer + 1 omg. på samme bane, så var der ingen problemer med resultatudregningen.

Jeg laver enduroløb ud fra de muligheder områderne byder på og ud fra hvordan jeg gerne selv vil have det når jeg køre.

Det er OK at køre 3 timer, men jeg kunne godt tænke mig nogle forskellige løb, type 1 og 2 i en skøn blanding.
Dette udfordrer i midlertid vores tidtagere, som i sagens natur kun er vandt til cross.
Peter havde haft systemet oppe og køre på sin PC derhjemme, uden problemer.

På den bærbare i bilen på dagen fungerede udregningsdelen imidlertid slet ikke:wall:

Vi arbejder nu på om vi skal ind under rally-løb i stedet for cross, de lægger jo tiderne sammen fra en række prøver til en samlet køretid?
Selvfølgelig kan det lade sig gøre, transpondersystemet bruges til alle typer sport, vi skal bare lige finde den rigtige opsætning:)

Hvor ville det være fedt, hvis vi selv havde en der kunne bruge transpondersystemet og være med til alle løb

Glæder mig også til lørdag, det bliver godt at komme ud og race lidt :):D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.912 sekunder
Leveret af Kunena Forum