Skip to main content

DM 5: Børkop Enduro 1/9

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 3 måneder siden #1 af Morfar
DM 5: Børkop Enduro 1/9 blev oprettet af Morfar
Så er det sgu ved at være tiden igen:

Tillægsregler Børkop Enduro DM 5 lørdag 1. september 2012

Arrangør: DORMCK ved Dan Uno 23646588 / dan.uno@grejsdalen.dk

Dato / sted: Lørdag 1. september 2012 ved Børkop Motor Sports cross bane Sønderskovvej 103, 7080 Børkop.

Løbsart: Enduro DM type 2 (lukket område). Kun kørere med transponder kan deltage!

Klasser: DM = Enduro A + Enduro B + Enduro C + Dame + Junior + Off Road + 50+

Køretider: Først kører Dame + Off Road + Junior + Enduro C 1,5 time. Enduro A + Enduro B og 50+ kører derefter 2 timer. Det er med forskudt start. Ca. 30 sekunder mellem hver start.

Mødetider for ALLE: Tilmelding og registrering af transponder = 08:00 til 09:30. Teknisk kontrol = 09:00 til 10:15. Instruktion = 10:15. Parc ferme til 1.start = 10:30, 2. start = 12:30 1. start = 11:00 2. start ca. kl. 13.30.

Præmier: 1, 2, 3 i hver klasse

Gebyr: 300,- kr. ved tilmelding OG betaling inden 24/8. 400,- derefter og på dagen.

Tilmelding: Online hos DMU, eller betal til reg. nr. 9347 konto nr. 4578035937. UANSET: Send mail til dan.uno@grejsdalen.dk med : Navn, klasse, licensnr. og transpondernr.

Reglement: Der køres efter Enduro reglementet 2012. HUSK at få det læst…….!

Særlige bestemmelser: Alle kørere hjælper med oprydning på sporet umiddelbart efter løbet. Ved tilmelding tildeles område man skal rydde op i. Tag skovl og rive med!! Der uddeles først pokaler EFTER oprydning. Det tager ingen tid når alle hjælper, og de frivillige slipper for at bruge flere dage på det
Der kan overnattes i klubhuset eller i ryttergården fra fredag til lørdag. Lørdag kan der købes morgenmad, samt mad + drikke i klubhuset.
Ses til lækkert ræs og masser af hygge!!!!

Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 2 måneder siden #2 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sv: DM 5: Børkop Enduro 1/9
Der skal bruges frivillige til Børkop Enduro lørdag 1. september: Flagere, track marshals, opsyn ved kritiske områder, topløs servering, osv.

Så har du tid og lyst, og kender du andre der har, kontakt mig på 23646588 eller dan.uno@grejsdalen.dk

Der kvitteres med gul vest og gratis mad + drikke, samt masser af ægte offroad hygge.

Kom glad :-)

Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 2 måneder siden #3 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sv: DM 5: Børkop Enduro 1/9
Crossbanen i Børkop er lavet meget om i år, og for at højne sikkerheden har stævnelederen besluttet der er træning på crossbanen for dem som har lyst fra kl. 09:00 til 10:00, delt op således at Dame, Junior, Off Road og C træner fra 09:00 til 09:30 og 50+, A og B træner fra 09:30 til 10:00.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #4 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Sv: DM 5: Børkop Enduro 1/9
Stor tak til Moffe og co. for et helt igennem fedt løb :lol: :lol:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 1 måned siden #5 af Niels
Besvaret af Niels på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
Jeg kan ikke få armene ned (og det er ikke kun pga mælkesyre)!!! Det fedeste spor med op og ned, mudder stammer og alt hvad der skal til! Tak for den omgang!

Eneste minus er at mit hjelmkamera tog timelaps foto og ikke film, så der kommer ikke en Børkop 2012 film fra mig i år:-/

Niels, nu med pokal :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 1 måned siden #6 af Niels
Besvaret af Niels på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
Og nu er der en stak billeder i galleriet.

Se om du er med ;)

Niels


Bilag FILE0932.JPG ikke fundet

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #7 af bmw-farmer
Besvaret af bmw-farmer på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
uhhhhaa det var en dæjlig omgang enduro denne gang, fedt spor at køre, og stor ros til moffe og gl per, i må have brugt mange timer i Børkop.
Jeg vil også lige sige tak til Lasse og Kurt som stod i stenene, uden afløsere og hjalp alle mand igennem.... respekt.. og rart med et par kommentarer hvergang man kom forbi jer... vh Bmw-Farmer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 1 måned siden #8 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
Mikael har lavet denne fine film fra sporet, der var virkeligt godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden - 12 år 1 måned siden #9 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
Så er der en masse billeder fra Børkop Enduro. Desværre er en del af billeder blevet en smule slørede da der er en fejl på mit kamera.. Lidt øv.. men jeg har valgt ikke at slette dem alligevel da situationerne er ret fede.

Næste gang vil jeg dog overveje ikke at gå i gummistøvler da det kostede et par gode vabler :-)

I kan frit bruge billederne som I vil.

Link til billeder

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #10 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
Hej Esben.
Det er nogle meget flotte billeder du tager. Dyb respekt for kvaliteten og teknikken. FireStarter...:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 1 måned siden - 12 år 1 måned siden #11 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne DM 5: Børkop Enduro 1/9
For dem der synes det går lige lovlig tovlig stærkt i Mikaels klip til at man kan nå at få alle detaljerne med, er her lidt onboard video fra en kører i et lidt mere moderat tempo. Nyd musikken :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.727 sekunder
Leveret af Kunena Forum