Skip to main content

Transponder køb/salg

14 år 8 måneder siden #1 af madsformand
Transponder køb/salg blev oprettet af madsformand
Hej enduro freaks... Alle løb bliver kørt med Transponder 2010.!:) DORMCK køber selv tidtagnings system. Hvis vi køber et antal transpondere samtiddig, for vi systemet meget biligere! :WoW: Spørgsmål til jer: Pt. koster en transponder 1800,- hos DMCU hvis vi køber samlet ved AMB i Holland sparer vi ca. 25%:[ hvor mange påtænker at købe en transponder 2010? svar udbedes senest 15. febr!:Spidy: skriv her eller ring til mig 23606199 offer Mads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
Hej enduro freaks...

Alle løb bliver kørt med Transponder 2010.!:)

DORMCK køber selv tidtagnings system.

Hvis vi køber et antal transpondere samtiddig, for vi systemet meget biligere! :WoW:

Spørgsmål til jer:

Pt. koster en transponder 1800,- hos DMCU
hvis vi køber samlet ved AMB i Holland sparer vi ca. 25%:[
hvor mange påtænker at købe en transponder 2010?

svar udbedes senest 15. febr!:Spidy:

skriv her eller ring til mig
23606199


offer
Mads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
svar senest 15. febr hvem vil købe transponder? 1. Mads 1 stk. 2. 3. vi skal jo være klar til Bryrup d. 20 marts:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #5 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Transponder køb/salg
Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 1 styk incl lader og holder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #6 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Transponder køb/salg
OK.. det var da ellers et fint tilbud... vil det sige vi kan faa den til ca 1350 kr...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 1 styk incl lader og holder. 4. Halling

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #8 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 1 styk incl lader og holder. 4. Halling 5. Torben300

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #9 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
pakken indeholder: transponder, oplader, autooplader, holder til dyngen, garantibevis, manual. transponder levetid min. 5 år ved korekt opbevaring! 1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. ? svar senest 15. febr.:Spidy:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #10 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Transponder køb/salg
Esben 2 stk....Ja tak for nu skal både mig og mini sgu med til enduro :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #11 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Mikael "Botanisk Jihad" 7. Esben 8. Mini 9. ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #12 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Mikael "Botanisk Jihad" 7. Esben 8. Mini 9. Moffe 2 stk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #13 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Esben 7. Mini 8. Moffe 2 stk. trækker min bestilling da jeg kan få min mekket til mindre mammon.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #14 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Esben 7. Mini 8. Moffe 2 stk. 9. Pia Steen Petersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #15 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Esben 7. Mini 8. Moffe 2 stk. 10. Pia Steen Petersen 11. Per jørgensen sidste chance idag søndag :Spidy::Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #16 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Transponder køb/salg
1 stk. tak, den vil pynte fint på cyklen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #17 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
Jeg napper også et styk transponder her på falderebet... Hvordan med betaling ? mvh peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #18 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
Hej igen. Det er super billigt, så nu vil jeg godt bestille 2 stk mere, så det bliver 3 stk ialt. Mvh Peter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #19 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
Er det for sent? Ser først lige tråden nu og skal da ha'! 1 stk Søren Sand om muligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #20 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Esben 7. Mini 8.9. Moffe 2 stk. 10. Pia Steen Petersen 11. Per jørgensen 12. Poul B 13.14.15. Peter 16. Søren Sand Butikken er lukket:WoW: Håber at have dem til GF! offer Mads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #21 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
Feed, jeg har også først lige fået smidt en bestilling af licens i postkassen. Det skider at være 3 uger i Mexico...alt er så for sent når man kommer hjem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #22 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
1. Mads 1 stk. 2. Jesper Wurst (1 stk)- der glæder sig til at se alle Honda kørerne køre med ORANGE transponder :-) 3. Jeppe Gravesen, fordi transponder passer godt på 625 sxc, til byrup enduro. 4. Halling 5. Torben300 6. Esben 7. Mini 8.9. Moffe 2 stk. 10. Pia Steen Petersen 11. Per jørgensen 12. Poul B 13.14.15. Peter 16. Søren Sand !7. Ulrik sackariassen 2 stk 19. Andre Larsen 2 stk udsolgt! Jeg har modtaget transp. fra AMB!!! De kan afhentes på GF 6/3 eller hos mig privat. hvis de skal sendes koster det 80 kr (forsikring) Betaling: Kontant ved afhentning; 1680,- eller bankoverførsel ved forsendelse; 1680 + 80 = 1760,- reg. 1517 konto 4660031176 ¤¤¤¤¤¤ HUSK AT SKRIVE NAVN OG ADRESSE PÅ OVERFØRSLEN ¤¤¤¤¤¤¤ vi kan skaffe flere, men det bliver svært at nå til Brande! Ellers må i købe hos DMCU, de har flere på lager, koster 1800,- + evt fragt! Timetaker offer Mads tlf: 23606199 :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #23 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Transponder køb/salg
Fedt med så mange solgte transpondere, for det må betyde at mange mener det med enduro iår. Har jeg svært ved at regne, eller er det ikke lige knap at 120 kr fratrukket en "normalpris" på 1800 kr giver 25% i rabat:s:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #24 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Transponder køb/salg
DMCU får også rabat! "normalpris" er 2100,- incl fragt jeg har presset prisen så meget jeg evner! (billigere end både DMCU og DMU, selvom de har været kunder i flere år hos AMB!) jeg håbede på ca.25% fik kun 21%:!:Matrix: thats the deal:Spidy: lidt har også ret:) offer M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #25 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Transponder køb/salg
Håber ikke det blev forstået som kritik, for er der nogen der gør hvad de kan så er det dig formand! Lidt har helt sikkert også ret, og hvis man kører enduro, så er det nok heller ikke et par % fra eller til der afgør tingene. Mvh Jakob Der bukkede under for presset og blev nødt til at købe noget orange fordi transponderen passede skidt til Hondaens farve

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #26 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
Jeg henter og betaler til GF. Hvad med tilmelding til Bryrup? Der spørges efter trans-nummer i tilmeldingen og tilmeld er inden 5. marts... Mvh Søren Som er startet på konditionstræning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #27 af PeterTraberg
Besvaret af PeterTraberg på emne Transponder køb/salg
Heysa alle sammen Vi er nogle stykker, der ville være intereseret fælleskøb af transpondere. Hvis der er andre der kunne have den interesse, må i meget gerne melde ud nu, så vi kan få det sat i verk i den nærmeste fremtid. Vi regner med senest at lave købet, så vi kan have det klar til brande enduro. Hilsen Traberg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 2 måneder siden #28 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
Jeg ska bruge trans.. ring mig på 28776906 da jeg er på netløs ferie:) ska nok bruge to

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #29 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Transponder køb/salg
+1 her :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #30 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne Transponder køb/salg
Jeg tillader mig at hive denne fine gamle tråd frem i dagens lys endnu engang.

Er der nogen der kunne være interesseret i noget fælleskøb af transpondere engang i nærmeste fremtid? Inden sæsonstart, naturligvis.

Alternativt kan jeg være køber, hvis nogen har en brugt i overskud.

Mvh Mathias

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #31 af Niels
Besvaret af Niels på emne Transponder køb/salg
Jeg har allerede prøvet at få gang i et indkøb, men det går lidt sløvt. Jeg er med på et indkøb, uanset hvor mange vi kan samle! Nu må vi bare håbe at vi kan finde et sted at købe dem:fish:

Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #32 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne Transponder køb/salg
Cool. Vi ser lige om der er flere der melder sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #33 af Niels
Besvaret af Niels på emne Transponder køb/salg
Rookie og Bjelle er vist også med på et indkøb, men de må hellere selv sige til:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #34 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Transponder køb/salg
Ring lige til Formanden (23606199), han har ikke andet at lave end at finde de billigste Transpondere til jer :) eller Torkil der er ansvarlig for udlejning af klubbens egne transpondere - han ved måske besked?
- og husk så "strækkere" hver morgen - der er ikke lang tid til første afdeling :!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #35 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne Transponder køb/salg
Tak for tippet, prøver lige at ringe rundt :) Ang. strækkere hver morgen så bliver det vist ikke nødvendigt, da jeg fra naturens hånd er udstyret med usædvanligt store muskler. Eller - det dér... :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #36 af Niels
Besvaret af Niels på emne Transponder køb/salg
@ Mathias
Det er ikke størelsen der tæller. Enduromuskler skal være lange og seje, som elastikken i Master Fatmans underbukser :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 8 måneder siden #37 af
Besvaret af på emne Transponder køb/salg
hvad skete der for s.u 15 feb:wall:er dog med på indkøb hvis der er flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 8 måneder siden #38 af Niels
Besvaret af Niels på emne Transponder køb/salg
@ Rookie. S.U 15. Feb var vist 2010, og den deadline når vi vist ikke (så skal jeg i hvert tilfælde have gearet 525'eren om:Matrix: )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.925 sekunder
Leveret af Kunena Forum