Skip to main content

Licens 2010

14 år 8 måneder siden #1 af madsformand
Licens 2010 blev oprettet af madsformand
Kørerlicens 2010! ALLE DER HAR EN KØRELICENS, UANSET KLUB,UNION ELLER NATIONALITET, KAN DELTAGE I ENDURO OG FÅ PLACERING PÅ DAGEN. MEN KUN MED DMCU LICENS OPTJENES SAMLET DM-POINT! For at få et DMCU kørerlicens skal man være medlem af en motorklub under DMCU. Og det er DORMCK. Du skal gøre følgende for at få dit kørerlicens: Ved nytegning (du har IKKE haft kørerlicens før, eller det er bortkommet for dig): 1. Betal kontingent til DORMCK = 400,- kr. Netbank, vælg kortnr. 01, konto 5137330. Tjek personlige oplysninger er korekte! supler med tlf og mail! 2. Betal for licens = 700,- kr. Netbank, vælg kontooverførsel, til reg. nr. 2630 konto nr. 754366648. Oplys navn! 3. Send brev til Dan Uno, Grejsdalsvej 277, 7100 Vejle med: • Navn • Fødselsdato • Adresse • Postnummer • By • Telefon (gerne mobil) • e-mail • Transponder nr. (hvis du har sådan en) • Pasfoto – one more time: PASFOTO! Husk det….. Ved gentegning (du har før haft licens, og har stadig det blå plastomslag med licensen i): 1. Betal kontingent til DORMCK = 400,- kr.Netbank, vælg kortnr. 01, konto 5137330. Tjek personlige oplysninger er korekte! supler med tlf og mail! 2. Betal for licens = 650,- kr. Netbank, vælg kontooverførsel, til reg. nr. 2630 konto nr. 754366648. Oplys navn! 3. Send e-mail til dan.uno@grejsdalen.dk med: • Navn • Fødselsdato • Adresse • Postnummer • By • Telefon (gerne mobil) • e-mail • Transponder nr. (hvis du har sådan en) • Licensnummer Hvis ikke der er betalt for BÅDE kontingent OG licens når brevet med oplysningerne modtages SKER DER IKKE EN SKID!!!! Så sørg for at betale først – og derefter send oplysningerne. Og sørg for det hele er med. Dette fordi den frivillige arbejdskraft ikke rækker til at rykke folk for penge og mangelfulde oplysninger. Da oplysningerne skal igennem en større mølle, og der går en rum tid inden du modtager dit licens: Som det ser ud nu bliver der min. 5 afd. af DM i enduro i 2010. Så få nu bestilt det kørerlicens i god tid. Der bliver masser at bruge det til Mange hilsner Dan Uno / Morfar - Den ny Licenspusher :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Licens 2010
Kørerlicens 2010!

ALLE DER HAR EN KØRELICENS, UANSET KLUB,UNION ELLER NATIONALITET, KAN DELTAGE I ENDURO
OG FÅ PLACERING PÅ DAGEN.
MEN KUN MED DMCU LICENS OPTJENES SAMLET DM-POINT!


For at få et DMCU kørerlicens skal man være medlem af en motorklub under DMCU. Og det er DORMCK.


Du skal gøre følgende for at få dit kørerlicens:

Ved nytegning (du har IKKE haft kørerlicens før, eller det er bortkommet for dig):

1. Betal kontingent til DORMCK = 400,- kr. Netbank, vælg kortnr. 01, konto 5137330.
Tjek personlige oplysninger er korekte! supler med tlf og mail!
2. Betal for licens = 700,- kr. Netbank, vælg kontooverførsel, til reg. nr. 2630
konto nr. 754366648. Oplys navn!
3. Send brev til Dan Uno, Grejsdalsvej 277, 7100 Vejle med:

• Navn
• Fødselsdato
• Adresse
• Postnummer
• By
• Telefon (gerne mobil)
• e-mail
• Transponder nr. (hvis du har sådan en)
• Pasfoto – one more time: PASFOTO! Husk det…..

Ved gentegning (du har før haft licens, og har stadig det blå plastomslag med licensen i):

1. Betal kontingent til DORMCK = 400,- kr.Netbank, vælg kortnr. 01, konto 5137330.
Tjek personlige oplysninger er korekte! supler med tlf og mail!
2. Betal for licens = 650,- kr. Netbank, vælg kontooverførsel, til reg. nr. 2630
konto nr. 754366648. Oplys navn!
3. Send e-mail til dan.uno@grejsdalen.dk med:

• Navn
• Fødselsdato
• Adresse
• Postnummer
• By
• Telefon (gerne mobil)
• e-mail
• Transponder nr. (hvis du har sådan en)
• Licensnummer


Hvis ikke der er betalt for BÅDE kontingent OG licens når brevet med oplysningerne modtages SKER DER IKKE EN SKID!!!!
Så sørg for at betale først – og derefter send oplysningerne. Og sørg for det hele er med.
Dette fordi den frivillige arbejdskraft ikke rækker til at rykke folk for penge og mangelfulde oplysninger.
Da oplysningerne skal igennem en større mølle, og der går en rum tid inden du modtager dit licens:



Som det ser ud nu bliver der min. 5 afd. af DM i enduro i 2010. Så få nu bestilt det kørerlicens i god tid. Der bliver masser at bruge det til
Mange hilsner

Dan Uno / Morfar - Den ny Licenspusher

:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Licens 2010
SÅ må I dælme godt spænde hjelmen og få bestilt det licens!!! Har lige været til møde med DMCU, og det tager 4 - 5 uger at få licens!!! Så hvis du vil have licens til Bryrup enduro 20/3 er det med at komme igang! DERFOR: Sidste frist for bestilling af licens er nu MANDAG 15. FEBRUAR Sig det videre - spred budskabet - afsted med røgsignaler - ud af røret med det, så alle får beskeden i rette tid. Det kan IKKE vente til der kommer nyhedsbrev, radioavisen, TV-Syd eller knopperne gror ud af sig selv på dit bagdæk..... Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #4 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Licens 2010
Lidt inspiration til sæson 2010 - Mika Ahola og CRF www.bike.fi/content/1401/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #5 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Licens 2010
EFTERLYSNING !!!!! Det går fint med licenserne, men jeg har modtaget betalinger for licens fra folk jeg ikke har modtaget oplysninger fra: Henrik Burkal Nielsen = 650.- kr. Martin Jensen 28777020 = 650.- kr. 1259 Martin Le th = 700,- kr. Der mangler så også et brev med pasfoto Meld jer HURTIGT. Fristen er allerede overskredet med 1 uge..... Kender du 1 af dem så prik lige til dem!! Licenspusheren :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Licens 2010
Hej Dan. Jeg svarer nu for 3. gang på din mail. Enten ryger de i dit spam filter ”hvilket lyder mærkeligt da vi tidligere har talt sammen” Eller også skal du lige læse dine mails igen. Jeg har i dag sendt dig en mail fra min adresse som du har, men også fra en hotmail account jeg bruger af og til. så nu burde du vist have mit info :-) Bjørn Vest Hansen Ingemanns Alle 158 1th 6700 Esbjerg Føsda : 30.09.82 Tlf: 26.81.18.47. CHECK dit filter! Bjørn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Licens 2010
Uha - uha :!:! Jeg har sendt mail rundt til alle der har søgt om licens. FÅ DEN LÆST! Her er teksten: Hej endurofolkens, Mja-da, der er meget at lære for den nye licenspusher….. Og det skete i de dage at DMCU ringede ham op og forkyndte budskabet, at licensformularen SKAL underskrives af køreren. Damn – den havde han ikke set komme. Nuvel – vedlagt finder du licens formular, som du bedes udskrive OG udfylde OG sende retur til mig i underskrevet tilstand. Som brev. Ikke som dokument i e-mail. Yo – vi tager den lige 1 gang til i punktform: Udskriv formular Udfyld formular Underskriv formular (uha – meget vigtigt!!) Send med posten til: Dan Uno Grejsdalsvej 277 7100 Vejle …..og det kan kun gå for langsomt…… Så klarer vi den nok og bliver klar til Bryrup Enduro 20/3, hvor du naturligvis allerede HAR meldt dig til. Ikke sandt? Ærbødigst på knopdæk Moffe – il departemento Licenzo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #8 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Licens 2010
Hej Moffe Godt arbejde, det er da vist en ny ting at de pinedød skal underskrives :wall: Kan det gøres til GF???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #9 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Licens 2010
denne mail var nok en af de ting jeg har reageret hurtigst på :fish: måske det bare var motivationen om at komme ud og køre noget ræs lige nu tænker jeg lidt på alt det frivilige arbejde der blir lagt for at vi alle kan køre ............. her er det ræs og enduro men lige en stor tak til alle der gør en insats og en forskel i vores fede klub Baron von Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #10 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Licens 2010
Yo Knopbrødre, nogle går måske rundt og er bange i buksen for IKKE at nå at få licens i tide til Bryrup :! Lad roen tage jer. HVIS det skulle gå så galt vi ikke når det er det aftalt med DMCU vi må køre Bryrup på den lyserøde. Så no worries: I kommer ud at ræse :) Anyways: Jeg tager licenserne med og deler dem ud til Bryrup. Dem som ikke kommer der får dem med posten efterfølgende. Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Licens 2010
PUUUUHAaaAAA:) Det er vi nok en del ser er glade ved:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #12 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Licens 2010
Hvad med start nr. ? er det noget følger licensen eller er det bare fra gang til gang? Det ville være fint at have styr på det før man står på selve dagen...:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #13 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Licens 2010
Startnumre for Elite (A) og Bredde (B) er klar. De ses under Enduro Info under Forum. Startnumre til de øvrige klasser følger SNART. Tror det bliver licensnummeret der også bliver startnummer. Det er nemt for alle. HUSK rigtig baggrundsfarve :? Den kan man allerede montere nu :] Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #14 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Licens 2010
Lidt mere om startnumre: Der kan købes både baggrundsfarver OG tal på dagen ved Bryrup Enduro. Men det er noget stads at få det til at klistre og hænge fast i kulden. Så gør det hjemmefra hvis du kan med føntørrer. Så kører det for dig :Matrix: Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #15 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Licens 2010
Første gang jeg gik i banken for at betale, så lå sedlen med reg og konto nr hjemme ved kaffekoppen.. Anden gang blev jeg sendt hjem for at igen-igen tjekke konto nummeret. Idag sad der en ny frisk bankdame ved kassen, hun sagde der skal være 10 cifre, men der ER kun ni - men hun var frisk og plantede et 0 foran molevitten... Gad vidst hvem jeg mon har betalt licens til.. ? :fish: Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #16 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Licens 2010
Min konto på Bahamas bugner efterhånden godt :[ Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #17 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Licens 2010
Det er da utroligt med de bankfolk..............direktørerne låner VOLDSOMME summer ud til folk som ikke har dækning for deres handlinger, men når vi andre almindeligt dødelige mennesker med en UTROLIG sund hobby skal overføre små beløb fra den ene bank til den anden er der knuder på linien. Mange mindre banker har ikke brug for alle de 10 sifre i konto nummeret og så skal der bare indsættes nuller så det passer med ti. Til eksempel kan nævnes at en konto jeg har i Sparbank Vest har et konto nummer på 7 sifre, mens de konti jeg har i Nordea har 10 sifre. Mvh. Torkild ( som gik ud af 9. klasse og derfor ikke bliver forvirret af et par numre ha ha ha )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.754 sekunder
Leveret af Kunena Forum