Skip to main content

Medlem 2013

11 år 7 måneder siden #1 af JakobXR???
Medlem 2013 blev oprettet af JakobXR???
Kære medlemmer af DORMCK

Vores hjemmeside er desværre skruet sådan sammen, så jeg skal ind på hver enkelt bruger for at opdatere når der er betalt medlemsskab for 2013. Dette arbejde har jeg ikke fået gjort endnu. Der er 420 oprettede profiler og en del af disse har nogle finurlige navne hvor jeg har svært ved at gætte hvem der står bag.

Vil I være søde at tjekke jeres profil. Har i oprettet jer med jeres rigtige navn, så jeg kan aktivere jeres profil når jeg sidder med medlemslisten i hånden? Brugernavn må være hvad som helst.

Profilen tjekkes ved at logge ind og vælge "rediger din profil". Under navn, skal der stå jeres rigtige navn for at jeg kan finde jer.

Jeg tager meget snart er ryk og gør alle der har betalt til fuldgyldige medlemmer igen.

Beklager ventetiden - ulønnet arbejde har en kedelig tendens til at blive prioriteret lavere end det der er penge i :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #2 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Medlem 2013
Jeg haer lige fået en mail om at betale mit kontigent. :-(
Det gjorde jeg D19-2-2012 Kl 12,16, 400 i lmmen til jer.
vil i sørge for at det også bliver registret ved jer.
Venlig Hilsen ib laursen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #3 af SørenSandkasse
Besvaret af SørenSandkasse på emne Medlem 2013
De der mails med at kontingentet for 2012 er udløbet og at man skal fornye, de er automatisk genereret. Som Niels siger, se bort fra dem.

DORMCK kører stadig meget mere analogt end resten af verden, så der er ikke total sammenhæng til den digitale medlemsliste ud fra betalingerne på klubbens konto.

Beklager hvis nogen unødigt har fået banket rusten af kranspulsåren...

Søren Sandkaz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden - 11 år 7 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Medlem 2013
Ohøj krigere så er alle betalende medlemmer endeligt opdaterede.
Hvis nogen føler sig forbigået, så kan det skyldes følgende:

1)
at betalingen har krydset den liste kasseren har sendt til mig som jeg opdaterer medlemmerne efter. Løsning: send mig en mail og jeg gør noget.

2) at du ikke har skrevet dit navn under din profil. Jeg kan ikke tilføje navn og kan desværre ikke opdatere disse profiler. Prøv om i selv kan og skriv mig en mail når i har gjort eller ikke kunne få lov til at gøre det. Løsning: nogen må i maskinrummet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
11 år 7 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Medlem 2013
Gue arbæ...som de siger i Snedsted!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.599 sekunder
Leveret af Kunena Forum