Skip to main content

Forfælg KTM EXC 450

11 år 5 måneder siden #1 af Peter S
Forfælg KTM EXC 450 blev oprettet af Peter S
Min forfælg har åbenbart været flækket eller noget engang da jeg kan se tidligere ejer har svejs i den, det går jo nok ikke til et toldsyn.

Så nogen der har en ide hvor man kan skaffe nye hjulsæt til sådan en KTM, har fundet flere sæt men de er temmelig dyre og fancy med farver og gejl, jeg skal bare bruge nogle helt almindelige og gerne brugt, de skal bare være iorden...?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Forfælg KTM EXC 450
Jeg ku ik forestille mig en syns mand ville opdage det, men ellers kan du fint låne fælgene fra min feks. Det bedste ville selvfølgelig var at få skiftet ringen på din egen, jeg vil ik mene det er nødvendigt at købe et sprit nyt sæt :)
Rigtig mange KTM hjul passer sammen, mener alle fra 2003-2012 passer sammen så det er bestemt ikke umuligt at finde nogle. Bemærk at SX hjul 19" i bag og EXC er 18"

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Buller
  • Buller
  • Posts: 241
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 5 måneder siden #3 af Buller
Besvaret af Buller på emne Forfælg KTM EXC 450
Hej...
Du kan få en ny Excel fælg for ca 900,- i sølv og ca 1000 i sort. De er i "crossnøglen" fra max mc import.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #4 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Forfælg KTM EXC 450
Men hold lige øje med akslerne min 400 havde meget tyndere aksler end min 300 fra 06. jeg kan godt egere en fælg for dig, hvis det kunde hjælpe dig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.760 sekunder
Leveret af Kunena Forum