Skip to main content

helt ny

  • GUEST
9 år 9 måneder siden #1 af
helt ny blev oprettet af
goddag dormck
jeg er helt ny her inde på siden og næsten helt ny i offroad verden. jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i siger til min maskine yamaha tw 125 har været oppe og køre 110 på den og den køre fantastisk vis jeg selv skal sige det men det er maskinen på mit billed.
jeg kan se at der er en hel masse træning her inde på siden og skal ha noget licens for at køre ligesom cross og er der nogen min. alder jeg er kun 13 men har kørt på den i 1 ½ år nu og kørt cross i 2 år så kan godt håndtere sådan en.
håber i ville hjælpe lidt og god 2. juledag og godt nytår

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 9 måneder siden - 9 år 9 måneder siden #2 af Niels
Besvaret af Niels på emne helt ny
Hej Emil

Velkommen til. Det gode ved dormck (eller noget af det gode) er at man kan komme på alt der har to hjul og knupdæk. Der er en masse træninger, hyggeræs og rallyer i klubben, og du skal ikke have licens for at være med til noget af det (en Farlig Sport forsikring er dog altid en god ide) Nogle at tingene foregår til dels på offentlig vej, og så går det ikke uden kørekort, men det er langt fra det hele.
Hvor bor du? Hvis du kommer fra det midterste jylland kan du altid deltage i de træninger der holdes i EDV (Enduro Danmark Vest) den første og den tredie søndag hver måned i enten Juelsminde eller Hedensted.
Der er ikke så mange på din alder i klubben (hvis der overhovedet er nogen?) men det skal ikke holde dig væk. Hvis du får smag for at køre noget mere ræs og konkurence så kan du altid melde dig ind i en enduroklub og tegne licens (hvis du har cross licens gælder den også enduro) og så kan du stille op mod nogen på din egen alder.

Vi ses i 2015.
Vh Redaktøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
9 år 9 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne helt ny
hej
tak for svaret jeg kommer fra vestsjælland så er lidt langt til midtjylland men håber da på at der ville komme noget træning af en art her i nærheden. men i hvert fald ville jeg holde formen vellige ved min egen træning her hjemme ind til der kommer noget her på vestsjælland.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.348 sekunder
Leveret af Kunena Forum