Skip to main content

THY TRÆF, hallo....det er lige om lidt

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 2 måneder siden - 8 år 2 måneder siden #1 af Toftdal
THY TRÆF, hallo....det er lige om lidt blev oprettet af Toftdal
Så for HEL....

Generel info: thytraef.dk/

Nu var jeg jo ikke med til næsten hos Siger, og ved derfor ikke hvor meget der er aftalt.

Det er heller ikke fordi det hele skal planlægges i detaljer, det et jo stadigt DORMCK det her, og det et jo ingen grund til at ødelægge en god fest med for mange planer.

Jeg har hørt fra pålidelig kilde at man ikke skal vente til for langt op af formiddagen torsdag med at holde i kø, hvis man ikke vil helt ud på marken, men det er jo klart nok at langt fra alle har mulighed i den retning.

Jeg kan nok godt overtales til en lille offroad siger sådan sidst på natten/ meget tidlig morgen, hvis det er et par stykker mere det er med på den, og så må vi jo se hvor hvor meget vi kan brede os så det senere kan rangeres rundt så det et plads til dem som vi ellers ved det kommer.

Jeg er med på sniger fra midt/vest Jylland, gerne så tidligt som muligt torsdag.

Hvem kommer, og hvornår, gerne så detaljeret som, formiddag, eftermiddag, aften artigt, og hvilken dag.

Ps: tak lige en "kopi" af listen og tilføj til din egen tekst, og skriv dig på listen, det et let og opdateret for alle.

1: Torkild HIGHSPEED, Torsdag, tidlig morgen/formiddag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #2 af kasper Strib
Besvaret af kasper Strib på emne THY TRÆF, hallo....det er lige om lidt
2. Min cykel skulle være renoveret og taskerne klar nu. Alt til jomfru tur. Jomfru stempel, tasker og thytræf. Jeg er på offroad onsdag -> op af til overnatning et sted. Håber lidt Moffe skal med og jeg bare lægger mig i støvet bag ham :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 2 måneder siden #3 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne THY TRÆF, hallo....det er lige om lidt
1: Torkild HIGHSPEED, Torsdag, tidlig morgen/formiddag.
2: Kasper Fredericia, Onsdag sydfra til et "hemmeligt sted agtigt"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Pimp
  • Pimp
  • Posts: 20
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 2 måneder siden #4 af Pimp
Besvaret af Pimp på emne THY TRÆF, hallo....det er lige om lidt
Jeg har lånt pimps log ind
Super jeg er klar fra torsdag morgen håber på at ku kople mig på en sniger fra Århus, Vejle eller Viborg
Ses Boye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.444 sekunder
Leveret af Kunena Forum