Skip to main content

Tak for hjælpen

7 år 5 måneder siden - 7 år 5 måneder siden #1 af Rasmus Aa
Tak for hjælpen blev oprettet af Rasmus Aa
Jeg vil først og fremmest gerne sige mange tak for hjælpen til alle jer der hjalp mig da jeg brækkede ryggen i mit forsøg på at køre hen over træstammen på sporet i Finderup i lørdags. Uden jer havde jeg følt mig meget hjælpeløs. Det varmer om hjertet her mens jeg ligger i sygesengen.

Til jer der ikke så det så stejler jeg alt for meget og køre på baghjulet ind i træstammen. Da jeg rammer stammen komprimerer først baghjuls affjedringen og derefter min rygsøjle. Denne kompression brækker min 7 ryghvirvel i brystregionen af. Lægerne siger at det er et rent og pænt brud uden forskydning og jeg skulle derfor gerne komme mig 100% igen. Jeg har vedlagt scanningen af min ryg hvor lægen har sat en lille pil udfor bruddet.

Jeg er nu sengeliggende i ca 2 uger med noget stærkt morfin og derefter skal jeg holde mig i ro i 3 måneder. Så jeg skulle gerne være klar igen til efteråret :-)
Pas godt på jeg selv til vi ses igen

Vh Rasmus

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
7 år 5 måneder siden #2 af Niels
Besvaret af Niels på emne Tak for hjælpen
Hej Rasmus

Tak for hjælpen under løbet. Godt at høre at du bliver helt frisk igen. Vi kunne godt se at det ikke var pivkanin, at du lå helt stille og ventede på ambulancen.
God bedring :)

Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
7 år 5 måneder siden #3 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Tak for hjælpen
God bedring

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #4 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Tak for hjælpen
God bedring Rasmus!
Fanme godt at Greven holdt afstand så du slap for også lige at blive kvast af 370 kg Polaris (+Greven, så GODT 400 kg :huh: )

Vi glæder os til at få dig tilbage!




Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #5 af Lasse501
Besvaret af Lasse501 på emne Tak for hjælpen
Øvøv god bedring :dry:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
7 år 5 måneder siden #6 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Tak for hjælpen
God bedring herfra også.......og til næste gang vil jeg så hævde at min gode gamle regel stadigt vil hjælpe: hvis du er i tvivl, SÅ GIV GAS

PS: nogen vil måske mene at du ikke skal lytte alt for meget til en mand som har haft brækket alle kropslige dele som rager ud fra torso........

PPS: JES....jeg synes måske det er lige over grænsen at påstå at greven vejret 370 kg......

Hondalover skrev: God bedring Rasmus!
Fanme godt at Greven holdt afstand så du slap for også lige at blive kvast af 370 kg Polaris (+Greven, så GODT 400 kg :huh: )

Vi glæder os til at få dig tilbage!




Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.481 sekunder
Leveret af Kunena Forum