Skip to main content

Den nye Hjemmesiden

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #1 af
Den nye Hjemmesiden blev oprettet af
Den er godt nok meget som ikke rigtig virker endnu:[ måske skulle vi bruge den gamle indtil den nye er gennemtestet Hvordan logger jeg ind? Vi skulle bruge vores medlems nummer: som har 4 cifre men her skal man mindst bruge 6 når man opretter sin profil? det samme gælder for brugernavnet men der er jo flere som normalt bruger 4 cifre Dette er jo næsten som at vågne efter et atom angreb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Den er godt nok meget som ikke rigtig virker endnu:[

måske skulle vi bruge den gamle indtil den nye er gennemtestet

Hvordan logger jeg ind?

Vi skulle bruge vores medlems nummer: som har 4 cifre

men her skal man mindst bruge 6 når man opretter sin profil?

det samme gælder for brugernavnet

men der er jo flere som normalt bruger 4 cifre



Dette er jo næsten som at vågne efter et atom angreb.


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
PS. Det er iøvrigt en flot side så når den kommer til at virke skal det nok blive godt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Jo tak Uffi, jeg har lige snakket med Anders som har programmeret siden, og vi kæmper med det imorgen :) Jeg ved godt der er fejl på siden, men den skulle gerne være fuldt funktionel inden for en uge :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Jeg har funden følgende fejl: Jeg kan ikke logge på selv efter bruger oprettelsen køre jeg som gæst med denne besked "Du ikke har betalt medlemsgebyret, hvorfor dine muligheder her på siden er begrænsede"?? Kalender: Virker ikke Galleri: Kan ikke se hvordan man opretter og tilføjer måske fordi jeg ikke er er logget ind Hvem er vi: Skulle måske udfyldes Arrangementer: Virker ikke Link til gammelt forum: Dødt Kontakt: har i bunden noget ekstra tekst som måske ikke skulle være der eller udfyldt anderledes. Jeg har også set siden rykker rundt på opdelingen Beklager jeg ville gerne være mere super positiv Men jeg syntes at man skal gennemteste den slags inden man går online.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Uffi, jeg syntes det er fantastisk at du kommer med kritik, så har vi noget at arbejde ud fra :) Men som sagt til generalforsamlingen, så er det kun betalende medlemmer der har mulighed for at tilføje og rette i ting her på siden. Dette er grunden til at du ikke kan få mange af tingene til at virke. Jeg håber at de fleste dumme fejl er rettet til imorgen aften :) Hvis du finder flere fejl ville det være fantastisk hvis du skriver en fin note ligesom denne gang...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Nu er jeg både betalende og medlem men har ikke kunnet find ud af at bliv oprettet som dette da jeg ikke kan bruge medlems nummeret som login

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Uffi, jeg forstår ikke helt hvad du prøver at sige der, men det virker til at jeg har formuleret mig forkert... Omkring det medlems nummer, så bliver det så man kan indtaste sit medlems nummer i "Min Profil", og når man opretter sin bruger. Dette medlems nummer skal kun bruges denne ene gang. Grunden til at vi har valgt at bruge medlems nummeret er af hensyn til kasserens opgave. Det bliver kasserens opgave at styre hvem der er betalende og ikke betalende her på siden, og det bliver en meget nemmere opgave hvis han kan sortere medlemmerne efter medlemsnummer :) Altså, kort fortalt, du skal kun bruge medlemsnummeret 1 gang, når du logger ind skal du bruge dit brugernavn (i dit tilfælde "Uffijorg"). Jeg håber jeg fik svaret på dit spørgsmål, og 1000 tak for hjælpen indtil videre ! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #9 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
undskyld men jeg forstår det stadig ikke i min profil er der ikke nogen steder hvor man kan skrive sit medlems nr. og som tidligere skrevet så skal kode ordet skal på 6 cifre for at websiden vil acceptere det og medlems nr er på 4 så der dur det heller ikke så alt i alt kan jeg ikke find ud af at logge ind som medlem. mvh denfatsvage

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #10 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
i øvrigt får jeg mails hver gang der svares selvom jeg har afmeldt e-mail i bruger profilen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #11 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Den nye Hjemmesiden
Der står også jeg ikke har betalt, men det har jeg. jeg fatter det ikke:wall: Kan jeg få støtte og vejledning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #12 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
jeppee, det er en fejl i rettigheds systemet, det er rettet i aften! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #13 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Siden virker noget tung i det, er det bare min forbindelse den er gal med? Og er det besluttet på generalforsamlingen at siden kun skal være for DORMCK-medlemmer? Ville være rart med en udmelding på hvad beslutning der er taget så man kan beslutte om man fortsat skal være bruger af denne side...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #14 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Men fint at DORMCK endelig har besluttet at have en egentlig hjemmeside!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #15 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Der er nu blevet kæmpet med siden i nogle timer, og det skulle gerne have hjulpet på det hele. Skriv endelig løs hvis i finder på nogle forslag eller finder fejl og mangler :) Søren Sand -> Der er blevet besluttet at dormck.dk hovedsageligt vil være for betalende medlemmer. Jeg ved ikke om dette bliver permanent. Uffijorg -> 10000 tak for de fantastiske posts du har lavet!... Jeg tror vi har kæmpet os igennem alle problemerne, det er nu muligt at indtaste medlemsnummer osv... Jeg har desuden kontrolleret at du har betalt, og du er derfor det første aktive medlem på hjemmesiden, så du skulle gerne have fået lidt flere rettigheder nu :)... håber fortsat at få hjælp til opbygning af hjemmesiden... Du kan iøvrigt undgå at få tilsendt mails ved at trykke på "Fjern abonnoment fra denne tråd", du finder denne i toppen af tråden :) -Mælketand (Den tidligere Palcom)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #16 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Den nye Hjemmesiden
:! Hvor kan man indtaste medlemsnr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #17 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
jeppee -> Vi har haft mange overvejelser omkring det punkt, og det er blevet så brugerne ikke selv kan ændre deres medlems nummer, dette er af hensyn til betaling osv. osv.... Så allerede oprettede brugere bedes skrive en mail med deres brugernavn og medlemsnummer i "kontakt", så har jeg mulighed for at ændre det for jer... For nye medlemmer skal de indtaste deres medlems nummer under oprettelsen :)... Jeg undskylder de måske modsigende oplysninger! :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #18 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Jeg synes stadig siden er umådelig tung. Forsiden henter en række forside-billeder som er i "fuld" størrelse og en langsom forbindelse når det aldrig. Foside-billeder i den størrelse bør ikke være større end 30-50kb. Synd at I har besluttet at "nulstille" forumet. Importér evt databasen fra det gamle forum hvis det kan lave sig gøre. Der var mange guldkorn. Linket til det gamle fungerer stadig ikke. Fjern det helt hvis det er på vej ud... Synd at I ikke vil snakke med "os andre". Hvad er det præcist man går glip af? Svært at ovebevise sig selv om at man skal betale kontingent til noget man ikke ved hvad er. Fremlægger I en plan for sitet? Eller er det hemmeligt eller kun for dem som var til GF? Fedt I har fundet nogen som vil gøre en indsats for at få det op og køre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #19 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Linket til det gamle forum virker altså fint på de to forskellige maskiner, jeg har brugt (hjemme og på arbejde) - og uanset om jeg er logget ind eller ej. :fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #20 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Jeg har lige kæmpet lidt med at få filstørrelserne på forside billederne lidt ned, men det er svært da den konverterer billedet til .png og de bliver derfor smidt op i nogle voldsomme filstørrelser... Jeg vil prøve at finde en .jpg billedfremviser og se om jeg kan få det til at fungere, men dette bliver desværre ikke idag Det er besluttet ikke at importere det gamle forum, da det ikke skader at starte på en frisk. Men der vil være links dertil i et stykke tid, simpelthen af hensyn til tråd med arrangementer osv. Jeg tror bestyrelsen vil komme med et indlæg omkring den nye hjemmeside... God Tirsdag herfra :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #21 af an96
Besvaret af an96 på emne Den nye Hjemmesiden
Anders HP når du har læst ovenstående indlæg må du gerne slette det. Måske skal vi lave hjemmesiden sådan at en forfatter kan slette/redigere sit eget indlæg hvis han fortryder et eller andet. AN96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #22 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Det prøver jeg lige at kæmpe med det rettigheds system :) Jeg syntes det er et fornuftigt forslag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #23 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Lige et spøgsmål. Hvornår kommer giro kortet. Jeg får nemlig denne besked :Du ikke har betalt medlemsgebyret, hvorfor dine muligheder her på siden er begrænsede"?? VH Guido

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #24 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Guido, hvis du lige læser 5 indlæg højere oppe står det der :D Så allerede oprettede brugere bedes skrive en mail med deres brugernavn og medlemsnummer i "kontakt", så har jeg mulighed for at ændre det for jer... For nye medlemmer på hjemmesiden skal de indtaste deres medlems nummer under oprettelsen ... Hvis du ikke allerede er medlem af dansk offroad klub skal du kontakte kasseren..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #25 af an96
Besvaret af an96 på emne Den nye Hjemmesiden
Guido For 3-4 uger siden fik alle medlemmer med posten både blad, giro og indkaldelse til Generalforsamling som var i forgangen weekend. Hcis du ikk ehar fået noget kan det skyldes en fejle fra kassererens hånd ( tvivlsomt ) eller en fejl fra post danmark eller at du er flyttet og ikke hr meddelt det til kassereren eller at du er udmeldt sidste år. Du må lige sende en mail til an96@sol.dk - Du skal vensligst angive fulde navn og adresse samt mail og tlf. Så vil jeg se hvad der kan være galt og evt. ringe til dig. Du kan også betale 400kr. kontingent på PC bank reg. 1551 og kto.:5137330 men husk fulde navn så jeg kan se hvem der betaler ellers bliver det bare en anonym donation til klubben. Hvis du er flyttet skal jeg ogsp vide det. send en mail. mvh AN96 kasserer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #26 af an96
Besvaret af an96 på emne Den nye Hjemmesiden
Hallo alle der læser her. Jeg ved ikke om ”bestyrelsen” vil skrive indlæg, det bliver vist lidt for institutionsagtigt så jeg tager lige og gør det personligt i stedet. Først tak til Anders HP for indsatsen med hjemmesiden. Det skal nok blive rigtig godt. Også tak til Sand, Uffi og andre for jeres konstruktive indlæg. Det med at Anders har spurgt om nogen har betalt skal i ikke tage så tungt. Det skyldes at jeg endnu ikke har fået lavet opdatering af medlemslisten for den nye sæson. Det får jeg gjort i kommende weekend. I den forbindelse vil jeg lige sige at der er forbavsende mange af sidste års medlemmer som tilsyneladende ikke vil være med i år, eller muligvis har glemt hvor posthuset ligger. Hvis man foretrækker PC bank så er det reg.1551 og kto.:5137330 Husk at skrive hele navnet + medl. Nr. ellers kan jeg ikke se hvem det er der betaler. Den for tiden siddende bestyrelse har besluttet at der fremover er et gæsteforum og et medlemsforum. Jeg er ikke helt sikker på hvad fordele og ulemper er ved det, men nu kan vi jo prøve at teste det et stykke tid og så kan det jo altid laves om. Sådan er det for resten med alting, så der er ingen grund til at tabe modet. Ang. Hjemmesidens administration eller hvad det nu hedder, så har generalforsamlingen 07 vedtaget at Anders (Palcom) nu mælketand skal stå for det tekniske og at Johan Lorentzen skal være Anderses ferieafløserbackupsparringpartner. Ligeså er det vedtaget at Håkon Krogshede (når helbredet tillader det) vil fungere som særlig backupnisse i spørgsmål af mere etisk eller religiøs karakter. Jeg er sikker på at det bliver rigtig godt med mælketanden som den teknologiske rorgænger og Håkon klar i baggrunden med et skud druidelyrik hvis det skulle blive nødvendigt. Nu håber jeg ikke at dette indlæg er for meget for nogen, i så fald undskyld på forhånd. Det bliver en fantastisk saison 2007 med masser af aktiviteter og lækker hjemmeside. Mvh Anders AN96 Kasserer indtil en anden gider det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #27 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Tak....Jeg skal nok være mere grundig med læsningen næste gang :wall: 400,- is comming up. VH Guido

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #28 af klaus
Besvaret af klaus på emne Den nye Hjemmesiden
Fin hjemmeside, som bliver rigtig fin når de sidst par småting er på plads :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #29 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Skal det forståes sådan at man skal være betalende medlem for at benytte dormcks fremtidige forum?? Dette virker helt modstridende med mit syn på hvad dormck er. Jeg har altid set klubben som værende et sted med plads til alle og hvor der er plads til nye mennesker, og også med et forum hvor udefra kommende mennesker kunne spørge til råds osv. Hvad er egentlig begrundelsen for at gøre det på den måde??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #30 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Til TOM81 Som du se kan man i Gæste forumet komme med indlæg når man ikke er medlem Grunden er at vi vil undgå spam som det gamle forum var plaget af da man nu skal melde sig ind inden man kan spamme. :Spidy:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #31 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Al den spam. nu er jeg godt nok nødt til at spørge dig ad hvor du har du set det henne?? Jeg har set masser af hjemmesider der har været ganske hårdt ramt af spam hvor de er kommet af med det på relativ nem vis uden at skulle afkræve brugerbetaling osv.. Bla Vores egen Honda allroad klub er sluppet af med det. Og også Toyota 4WD klubbens forum er stort set også uden spam igen. Og de har virkelig været ramt. Dormcks forum har så vidt jeg ved aldrig rigtig set skyggen af det...Jeg synes det er voldsomme tiltag og det er slet ikke noget jeg kan tilslutte mig. Men hvis der er nogen der kan vise mig spam på det gamle forum.. så vil jeg da gerne se.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #32 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Jeg tror at grunden til at du ikke har set spam, er at der har været nogle folk travlt beskæftiget med at fjerne det... Jeg synes ideen med et gæsteforum og et medlemsforum er fint! Der skal sguda også være en grund til at være medlem af denne pragtfulde forening. Rittig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #33 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Jeg var så bare ham der svarede hvad jeg har hørt der var grunden til opsætningen men jeg er nu helt enig med Rittig i at det er rimeligt nok at man medlem for at deltage og er man ikke så er der et gæsteforum som virker ligeså godt som medlemsforum bortset fra at man ikke kan komme med frie bemærkninger til medlemmernes indlæg hvilket også virker som en god ide. den eneste grund til at man kan syntes at det er træs med denne regel må være at man ikke vil være medlem pga. de 400.- i kontingent men gerne på lige fod med medlemmerne vil bestemme og deltage i debatten. Og det er vel ikke helt fair vel. Til gengæld må man køre alt det offroad som man vil helt gratis og det er jo også der Offroad klubben virkelig lever. Så gør man det vil man sikkert også gerne betale 400.- for at deltage i klubbens egentlige aktiviteter. Min mening

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #34 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Nu vil jeg lige komme med min egen dømmende mening ! :) Men jeg syntes det er fantastisk med et forum/hyggeside for dem som virkeligt holder af at køre offroad, og hvis man holder af det, så er man vel også medlem af dormck ? =) Gæsterne har jo rigeligt med muligheder for at læse, skrive og stille spørgsmål, men på denne måde kunne det være vi får et mere seriøst forum, uden helt så mange negative indlæg...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #35 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Er nu enig med Mr. Mælketand. Jeg oplever ikke " login " som en måde at lokke penge ud af folk på. Samtidig er " Gæster " velkommen til at ligge deres kommentar og surfe rundt på hjemme siden. Denne måde at opbygge en hjemmeside / klub på, kan da ikke være grænse overskridende. VH Guido

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #36 af an96
Besvaret af an96 på emne Den nye Hjemmesiden
Anders Det ser godt ud, bedre og bedre. mvh Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 7 måneder siden #37 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Den nye Hjemmesiden
Hvordan får man et billede på sine indlæg under sit navn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #38 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
an96 -> Tak Anders, men jeg syntes sku det er Anders Balmer (udvikleren) der skal have den store klapsalve for det der er sket, han har smidt mange timer i dette projekt, jeg sidder kun som mellemled :) Men Jeppee -> Du kan tilføje et profilbillede under "min profil", for at ellers små indlæg ikke fylder ½side har Anders Balmer lavet det så hvis man kommer over 100 anslag i sit indlæg står der hvor mange forum indlæg man har lavet, og hvis man kommer over 200anslag kommer billedet med :) -Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 7 måneder siden #39 af
Besvaret af på emne Den nye Hjemmesiden
Ja det er rigtig Anders vi skal huske at rose så her fra en stor ros til mælketand & Anders Balmer for denne fine side som nu er ved at komme op og ringe og jeg ved at der ligger mange time bag et sådan projekt Så det er flot at i gider.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 6 måneder siden #40 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Den nye Hjemmesiden
Halløjsa nye fagre hjemmeside! Jeg er, efter den hyggelige Generalforsamling, først kommet på nettet i dag og jeg bliver glad når jeg betragter vores nye ansigt udadtil. Et længe ventet ansigt med, for mig at se, masser af potentiale! Respekt til Anders 1´"nørden" som har knoklet med at konstruere siden til tiden – total respekt til Anders 2´ "Mælketand" , som frivilligt har været involveret indpisker og knoklet lige så længe med især at formidle vores offroadiske ønsker til brugervenligt dansk, ud over at skulle bære over med os generelt. Dejligt at læse alle de konstruktive, velmente gode råd og ideer fra jer medlemmer, sådan skal det være. Meget lidt respekt til de ganske få der ikke har forståelse for problematikkerne der knytter sig til enhver opstartsprocedure! Mit bedste forslag : "Gå ud og kærtegn din offroader lidt, start den hvis det er muligt, og gas den for hårdt i et par sekunder med iskold olie – den har med garanti savnet din indre kriger!? – Den har måske endda i et svagt øjeblik tænkt :" Tror spasseren virkeligt, at det at tæve et beigefarvet tastatur nogensinde kan matche det levende, det duftende, det sanselige, muddermættede ridt jeg kan levere?!!" Jeg har i øvrigt frivilligt taget ansvaret for, at linket "Hvem er vi?" bliver fyldt med gode sager! Jeg kan jo godt selv forsøge at beskrive vores mudderklub og al dens væsen, men så bliver essensen jo nok min egen favorit!? Hvad med om I lidelsesfæller mailer mig de stikord/ sætninger, som I synes favner vores kultur bedst, og at jeg så, efter bedste evne, forsøger at samle trådene til sidst – altså hvis ikke en anden gør det først? Skal vi sige deadline d. 17/3 ?! Jeg rydder min indbox så der er plads til alle jeres personlige "kreatics!!" Glæder mig til at møde alle I dunstende ekvipager i 007 sæsonen! Sejeste kommentar til årets GF kom fra et nyt medlem, Steffen: "Jeg har ikke været med ret længe men jeg ved at jeg skal køre offroad i mange år! – Og så vil jeg gerne være suppleant i bestyrelsen!" Respekt! Håkon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.362 sekunder
Leveret af Kunena Forum