Skip to main content

Honda CRF230F 2003

17 år 3 uger siden #1 af dustndirt
Honda CRF230F 2003 blev oprettet af dustndirt
Tja, så er der kun et par dage til... - før endnu en dejlig cykel bliver bragt til dette land. Ønsker den mange gode mudder-år forude, også når den en dag skal forlade denne matrikel. /d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 3 uger siden #2 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
Tja, så er der kun et par dage til...
- før endnu en dejlig cykel bliver bragt til dette land.
Ønsker den mange gode mudder-år forude, også når den en dag skal forlade denne matrikel.

/d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 3 uger siden #3 af klaus
Besvaret af klaus på emne Honda CRF230F 2003
hov, hvor har du skaffet den henne & er det den model med tromlebræmse i bag..? så en skør skotte smide denne cykel sådan rundt nede i rumænien at man skulle tro at det var løgn..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 3 uger siden #4 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
Hæ, havde du for alvor troet at jeg ville røbe det lige nu :-) Nah, vent et par dage så skal jeg sg nok røbe min kilde, der er meget guld at hente til meget rimelig pris. Har jo stadig et blødt hjerte for min gamle klub. /d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 3 uger siden #5 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
Egentlig passer det mig fint at at være uden klub. Åbenbart har jeg en opførsel som pisser især kaffeklubber af, men det må de sg selv ligge å rode med, (nyligt ex Pütnitz 2007) Åhh jeg havde et forbandet skønt i 4 dage, russer lignede noget der var vokset ud af mudderet - Jahh hvorfor ikke ??? Jeg har sg da ikke træk på sidevognen til ingenting hehe- nej der var ikke nogen der ville lege med mig, de ventede bare til jeg kom frem.. :) Sådan cirka 40-50 gange gennem pløret .. den dag JAAAAAHHH :) /d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 3 uger siden #6 af klaus
Besvaret af klaus på emne Honda CRF230F 2003
Forstår ikke en skid.. never mind, jeg er nok for ny :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 3 uger siden #7 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
OK du kan ikke kende mig , hæ ! Det bare helt i orden. Går herfra Helt Off-road fra off-road. Om man må, hva tror du ??? Der er vist så meget man ikke må. Fuck det - og kør /d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 3 uger siden #8 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
Rammstein fylder mine ører... Hvis jeg fortæller dig mit navn, Ups Eminem, shake that ass.................. No it doesnt matter anyway. Du finder ud af det.. /d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 3 uger siden #9 af
Besvaret af på emne Honda CRF230F 2003
Hvad dælen Dorte, er du genopstået fra det Nordsjællandske :? Har du godt nok købt en ny scooter, det lyder spændende :Matrix: På med nogle billeder, ikke?? /Paw

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
17 år 3 uger siden #10 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Honda CRF230F 2003
For satan en gang ævl... :WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 1 uge siden #11 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
Fik den sg ikke, og blev overbudt på en anden med bare 20 pund :wall: Meen har genfundet gamle muddervenner i Skåne området, om det kan ha nogen interesse for nogen ?? Man ku da forestille sig en venskabsmatch på matriklen her - Jeg gir sg kaffen MX/offroad/enduro/freestyle Skåne versus .. Off-road eller Svebølle MX, tja vi får se hvem der kridter banen op :-) We will bend for nobody Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 1 uge siden #12 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Honda CRF230F 2003
Og Nikos.. Hvis man ikke sku drikke sig stiv den dag man tror cyklen er hjemme ? Hvornår sku man så ? Iøvrigt er jeg fuldstændig ligeglad, drengene ved hvem jeg er. Vi får se om vi igen ska flytte jord sammen, Svebølle er på. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.823 sekunder
Leveret af Kunena Forum