Skip to main content

Vedr. hjemmesiden

  • GUEST
17 år 1 dag siden #1 af
Vedr. hjemmesiden blev oprettet af
Hejsa Jeg fik en opringning forleden dag omkring nogle rettelser på denne side, men har ikke modtaget yderligere information i form af e-mail e.l. (jeg havde en forventning om at modtage et eller andet). Hvis det er en fejl, vil jeg gerne bede jer ringe eller skrive en mail til mig - i har mine kontaktoplysninger. Alternativt hvis det er fordi i har fortrudt e.l., beder jeg jer se bort fra eller slette dette indlæg - det er alene skrevet som en venlig påmindelse. Med venlig hilsen ham-der-der-har-lavet-hjemmesiden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 1 dag siden #2 af
Besvaret af på emne Vedr. hjemmesiden
Hejsa

Jeg fik en opringning forleden dag omkring nogle rettelser på denne side, men har ikke modtaget yderligere information i form af e-mail e.l. (jeg havde en forventning om at modtage et eller andet).

Hvis det er en fejl, vil jeg gerne bede jer ringe eller skrive en mail til mig - i har mine kontaktoplysninger.

Alternativt hvis det er fordi i har fortrudt e.l., beder jeg jer se bort fra eller slette dette indlæg - det er alene skrevet som en venlig påmindelse.

Med venlig hilsen
ham-der-der-har-lavet-hjemmesiden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 1 dag siden #3 af
Besvaret af på emne Vedr. hjemmesiden
Start med at der feks. ikke kan oploades billeder på galleriet eller i indlæggende , bruger profilen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 20 timer siden #4 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Vedr. hjemmesiden
Og så er der lige fejlen på den oversigt der vises når man klikker sig ind på et specifikt forum: I 'Sidst rettet' kolonnen er datoerne forkerte. Der vises datoen fra 'Oprettet' kolonnen. Dette er lidt irriterende, når man forsøger at finde ud af hvad man mangler at læse - man skulle jo helst ikke gå glip af noget. :?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
17 år 20 timer siden #5 af
Besvaret af på emne Vedr. hjemmesiden
Det er supert... Jeg vil gerne have en komplet liste og evt. en kontaktperson at snakke med. Jeg kan ikke huske hvem jeg snakkede med forleden, og vil derfor super gerne kontaktes af vedkommende. Hvis i ved hvem det kunne være, må i gerne kontakte vedkommende. På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 2 timer siden #6 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Vedr. hjemmesiden
Bare lige for at sikre, at denne tråd ikke eksploderer, så bliver der arbejdet på højtryk af flere i bestyrelsen for at få udbedret hjemmesiden i kommende samarbejde med ABalmer. En komplet mangelliste er for lændst udarbejdet og forsøgt sendt til ABalmer, men pga. PC breakdowns, loginsuppedas og andre genvordigheder er det ikke lykkedes endnu. - men tro på det gutter - meget snart lykkes det!:) - og indtil da - begå noget offroadliv, så I har noget at berette, når galleri og forum bliver lækkert :) Håkon -Agger Agger gummifrakker - ælte vælte pif paf puf - på med den beskidte luf:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 11 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne Vedr. hjemmesiden
Et RSS feed til forumet ville være helt på toppen :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 11 måneder siden #8 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Vedr. hjemmesiden
Det kunne også være ok hvis man kunne lave arrangementer frem i tiden istedet for kun bagud :D Hilsen john

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.467 sekunder
Leveret af Kunena Forum