Skip to main content

Savner venner

  • GUEST
16 år 3 måneder siden #1 af
Savner venner blev oprettet af
Hej alle, jeg har fået købt mig en ktm 300 exc oliebrænder.. - Har ikke kørt cross/offroad i mange år, ca 10 til trods min alder på 29;0) Sådan går det når man starter som fire årig og heller vil sparke til en bold end en kickstarter.:D Nu har jeg i sidste uge sendt indmeldelse og penge afsted til klubben, så går og venter på medlemskab og licens. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære nogen gutter af kende, som skulle have lyst til at køre lidt ræs af og til. Jeg bor i Albertslund. Jeg regner med at opstarte træning på mx banen på amager, så snart licensen kommer ind af døren.. Mit nummer er 21623663 ring eller sms.. Mvh Andreas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 3 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Savner venner
Hej alle, jeg har fået købt mig en ktm 300 exc oliebrænder.. - Har ikke kørt cross/offroad i mange år, ca 10 til trods min alder på 29:0) Sådan går det når man starter som fire årig og heller vil sparke til en bold end en kickstarter.:D

Nu har jeg i sidste uge sendt indmeldelse og penge afsted til klubben, så går og venter på medlemskab og licens.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære nogen gutter af kende, som skulle have lyst til at køre lidt ræs af og til. Jeg bor i Albertslund.

Jeg regner med at opstarte træning på mx banen på amager, så snart licensen kommer ind af døren..

Mit nummer er 21623663 ring eller sms..

Mvh Andreas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 3 måneder siden #3 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Savner venner
Hehe :) Du får da flux et ring ! Måske endnu en med til landskamp .... Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 3 måneder siden #4 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Savner venner
Jeg kan ikke komme i kontakt med dig, kun voice mail.. :( Men nu har du mit nr, meld tilbage ! Albertslund er jo bare lige rundt om hjørnet :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.381 sekunder
Leveret af Kunena Forum