Skip to main content

Landskampen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #1 af
Landskampen blev oprettet af
Hej mina danska vänner! DÅ är det snart dags att sprätta jord hos Dots igen! :) Min mc är nu klar med nya däck, nyservad motor och fräck graphic! Vi kommer på fredag redan och hoppas där är en del från er med så vi kan samlas och snacka skit! Denna hojen kommer ni se mycket baikifrån på så passa på att titta på hur den ser ut från andra hållet med! hehehehe mx-skane.net/galleri/category/16-peters-bilder VI ses och hoppas vädret är bättre på lördag! Hilsen fra Peter mx-skane.net

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Landskampen
Hej mina danska vänner!

DÅ är det snart dags att sprätta jord hos Dots igen! :)

Min mc är nu klar med nya däck, nyservad motor och fräck graphic!

Vi kommer på fredag redan och hoppas där är en del från er med så vi kan samlas och snacka skit!

Denna hojen kommer ni se mycket baikifrån på så passa på att titta på hur den ser ut från andra hållet med! hehehehe

mx-skane.net/galleri/category/16-peters-bilder

VI ses och hoppas vädret är bättre på lördag!

Hilsen fra
Peter
mx-skane.net

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #3 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Landskampen
Den første gang jeg ser din bagskærm Peter, er når jeg, og XT 550ér "dyret", tager dig med en omgang/varv!! :[ - Ses til væddeløb mellem stolte, og tørstige, nationer:s Håkon -aka Push the Bush (- "just a little bit harder"...)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #4 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Landskampen
" in my direktion" !!! Ejjjj Har du montirt gettoen på jernet, kunne være ret fed med lidt bonny tayler, Suzi, og andre sild på kasetten, når man runder en svensk på Lørdag. måske jeg kan få walkmanden op i en klaphat, og så mini speakers på, SÅ KØRE DET FOR MIG Hmmm måske jeg blot må give en snaps vise om bålet, tror jeg båler til KBH Friday Night. Har fundet en 250 smoker, jeg skal ha med til "kampen" og en bror der gerne vil ud af beton junglen og ha lidt "frisk luft" (nu med 4%olie i;O). ses ps. har rocket hele aftenen med ungerne til AC, bare youtube TNT etc. og skru op !!:Matrix: Laslo:?:(:(:(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #5 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Landskampen
så nærmer sig tiden :Matrix: pt er vi ved at vande banen så det ikke støver onsdag satte vi en trediedel af banen op den blir bare for fed masser af sving og masser af vådt græs træstammer vandløb små skov hvor styrthjelmen skal ligge fladt på tanken for at komme under opkørsler highspeed med kanalen 1 meter til den ene side vi glæder os til at se jer alle tirsdag eftermiddag aften holder vi efterfest så alle der ikke nåede sporet til landskampen kan komme og træne eller hygge gaffa i racemode

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 3 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Landskampen
Jaha... DÅ vann vi igen! 2-0 till Sverige! hehehehe.... Kolla in mx-skane.net mina goda vänner! TAck för en underbar men blöt helg! Det var mycket dejlit att träffa er igen! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #7 af an96
Besvaret af an96 på emne Landskampen
Kommer der ikke et galleriafsnit fra landskampen ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 3 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne Landskampen
Jodå... Här finns det bilder från SVerige: mx-skane.net/galleri/category/28-des-08 Här finns det lite film med men det kommer mer: mx-skane.net/component/kunena/?func=view...7&limit=10&start=300

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #9 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskampen
Tjek Peters hjelmkamera på youtube :)
dots

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #10 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Landskampen
Det var bara en total trevlig Landskamp med masser af grin over grænser, ægte væddeløbsstemning, vand i underhylerne og bengnavning ved bål!! Jætte cool endeligt at møde de jævla svenskare, som jo minder skræmmende meget om os selv - altså på den fede måde, og jeg vil være at finde på startlinien hvis successen gentages i 2010 - dog måske med pontoner og snorkel :fish: Tusind tak til Hestehvisker Dots (ræs, mad oog det hele var bare dejligt - glem stressen og nyd fornemmelsen af et veloverstået arrangement), MudderbryderGaffa(godt gået og lækker leverpostejmad) , HyggesprederSonny (intet havde været det samme uden dig), de hovedrystende fotografer og alle I andre lidelsesfæller!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.502 sekunder
Leveret af Kunena Forum