Skip to main content

Double Trouble 2010

14 år 2 måneder siden #1 af MartinfraÅrhus
Double Trouble 2010 blev oprettet af MartinfraÅrhus
11. års Jubilæum Ja man skulle ikke tro det, men DBL TRBL fylder mere end rund i år. Det er ikke mindre end 11. gang vi skal forsøge at få jeres pis i kog med urimelige prøver og fjollede pokaler til de (u)heldige. En lang perlerække af offroadiske udfordringer vil pryde denne dag og selvfølgelig uden særlig hensyn til hverken legeme eller psyke ;-) Spisning bag efter fungerer som sædvanlig lidt som når indianerne dansede dagens historier efter vel endt jagt. OBS: Forudtilmelding strengt forbudt! Tilmelding til rally og spisning (og coopertest og rektalundersøgelse) på dagen mødetid kl.9.00 Lørdag d.25/9. Start kl.10.00. Kirkebækvej 129A, 8800 Viborg. Info (kun til brug ved nødstilfælde): Jes: 24822485 Mads: 23606199 den uhørt lave pris for arrangement, 100 dk.kr. Aftensmad + fifty (150 i alt så!) :|:[:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #2 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Double Trouble 2010
11. års Jubilæum

Ja man skulle ikke tro det, men DBL TRBL fylder mere end rund i år. Det er ikke mindre end 11. gang vi skal forsøge at få jeres pis i kog med urimelige prøver og fjollede pokaler til de (u)heldige.
En lang perlerække af offroadiske udfordringer vil pryde denne dag og selvfølgelig uden særlig hensyn til hverken legeme eller psyke :-)

Spisning bag efter fungerer som sædvanlig lidt som når indianerne dansede dagens historier efter vel endt jagt.

OBS: Forudtilmelding strengt forbudt! Tilmelding til rally og spisning (og coopertest og rektalundersøgelse) på dagen

mødetid kl.9.00
Lørdag d.25/9.
Start kl.10.00. Kirkebækvej 129A, 8800 Viborg.

Info (kun til brug ved nødstilfælde): Jes: 24822485 Mads: 23606199

den uhørt lave pris for arrangement, 100 dk.kr. Aftensmad + fifty (150 i alt så!)

:|:[:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 uger siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Double Trouble 2010
Tjek :|:[:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 uger siden #4 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Double Trouble 2010
arrangørene er ved at forberede sig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 uger siden #5 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Double Trouble 2010
Tjek !!! Det mud wresling ser da ok ud...Er det en hånd lås, "Jeaaaaaar" vi er ude i eller leder han bare efter noget mellem benene på dig mads ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 uger siden #6 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Double Trouble 2010
Da forhåndstilmelding jo medfører øjeblikkelig diskvalifikation ville det naturligvis være dumt at gøre det. Jeg melder mig derfor IKKE til, og har derfor overhovedet heller IKKE brug for et lift til mand og cykel fra Århus og hjem igen. Så hvis der er nogen, der kommer her fra kanten, og har plads, så skal de altså IKKE ringe på 50714951. Vi ses en anden gang;-) MartinfraÅrhus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 uger siden #7 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Double Trouble 2010
Perfekt føre for dem, der evt. påtænker en lille snigertur på Viborgkanten imorgen... :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 uger siden #8 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Double Trouble 2010
Ja så er det jo lige om lidt. 11. times info: parkering på mark parallel med indkørsel. Se skiltning!! Ingen parkering i indkørsel!! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #9 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Double Trouble 2010
Fuck en lortedag...:) Solen skinnede, der var for mange pizzaer, prøverne var for hårde og fælles turen kedelig uden vandpytter overhovedet! og desuden var der for lidt fyld på drømmekagen... nææ jeg kommer i hvert fald ikke igen.... så heller sidde hjemme i stuen og strikke... :s:s og alle billederne Mini tog.. ja dem har vi slettet fordi i alle sammen var beskidte på dem!! :):):):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 uge siden #10 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Double Trouble 2010
Tjaa helt godt beskrevet. Måtte dog til tider minde mig og min makker om at det ikke måtte blive for sjovt og at det straf hvis mundvigende vendte opad...(Arbejder på en patent løsning til konstant surmule...) ATT: CrossBuddy... Jeg har fundet den bundplade vi snakkede om... Jeg har kaffe på kanden hvis du kigger forbi en dag efter den (bare ring på 51221684). Ellers tager jeg den med næste gang der er optræk til vanvid.... PS... Det der blinde kørsel kunne man da godt, gør noget mere i her til vinter, så er alt det med lys jo fuldstændig overflødigt.... PPS... Ellers kanon jubilærum, kommer glædeligt til 22års!!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #11 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Double Trouble 2010
Lige til info.. Så er der lidt billeder i galleriet. Resten ligger her: esben.smugmug.com/2010/2010-09-25-Double...2fF#1023141328_2pQFQ Så kan i selv se om der er et af dig selv en god stil... eller dårlig :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #12 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Double Trouble 2010
eller bare anderledes........

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #13 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Double Trouble 2010
Sikke en fantastisk dag det blev!! Tak til Jes og Mads for endnu et minutiøst planlagt køreskema - der er ikke noget værre end overraskelser i løbet af sådan et arrangement:s - Også tak lån af jord til Greven, som er den mindst fedtede af slagsen jeg kender:[ - Dejligt at du, MINI, tager dig tid at forevige vores eskapader:) - Det er et privilegie at være en del af dette skæbnefællesskab!! Ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #14 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Double Trouble 2010
lige en lille video fra i lørdags!
troede jeg havde optaget en hel masse mere men det var åbenbart gået galt..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #15 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Double Trouble 2010
Tak for de smækre ord, det varmer sku altid med noget (r)ooos:Matrix: Jeg er først lige ved at komme mig efter den grovsomt hyggelige dag. Fedt med fine billeder og film :[ Også skønt at alle var gode til at hjælpe med oprydning. D.T forever Mads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 uge siden #16 af Mini
Besvaret af Mini på emne Double Trouble 2010
Ja, det var en super god dag. Jeg håber dog, at fremtiden byder på noget mere ræs fra min side :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #17 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Double Trouble 2010
Ja det var en svedig (!) weekend. Husk at der jo er en 3-års prøvetid for at se om det holder som Rally eller om den originale opskrift faktisk smager bedre. jeg er ikke 100% overbevi(d)st endnu. Og forresten: den drillenisse der har gemt en af mine skruetrækkere må gerne sige hvor den er. Jeg overvejer at låse værktøjet inde næste år. Det er nemlig ikke første gang der mangler værktøj efter DBL TRBL:( Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #18 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Double Trouble 2010
æææææææææææ:fish: den søta lilla skruetrækker er inta væk gemtan, nææ jeg passer bare på den, ind til jeg squid snapt levere den tilbaks :! yyyrsekta:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #19 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Double Trouble 2010
Frække fyr... Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.000 sekunder
Leveret af Kunena Forum