Skip to main content

Mc revyen 2004

13 år 5 måneder siden #1 af dustndirt
Mc revyen 2004 blev oprettet af dustndirt
Det er med held lykkes mig, at lokke en intetanende ny med til dette skumle og med bagtanker i vente, glimrende arrangement.
Den lille ny vil gerne vide hva sådan en vildførsel udi det ukendte kan koste ( udover brudne lemmer og en bukket knoldhopper), såe Stoneking, hvad koster det for 3 ø-boere at komme og genere dig på bedste vis d. 8. maj ?

Kærlig hilsen
Dorte Roadkill

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Begyndertur 2011
Det er med held lykkes mig, at lokke en intetanende ny med til dette skumle og med bagtanker i vente, glimrende arrangement.
Den lille ny vil gerne vide hva sådan en vildførsel udi det ukendte kan koste ( udover brudne lemmer og en bukket knoldhopper), såe Stoneking, hvad koster det for 3 ø-boere at komme og genere dig på bedste vis d. 8. maj ?

Kærlig hilsen
Dorte Roadkill

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mc revyen 2004
Min kære veninde:) Dots.

I skal være hjertlig velkomne.

det skal koste jer femti(50!) knopper pr snude:fish:
men så er der også grus, græs, grin og offroadisk know how + øl/vand og lidt til fast til maven, med i prisen.

OBS. hvis man ikke har været medl. af dormck før og vælger at tegne medlemsskab på dagen, ja så modregner vi de 50 knopper:[ alså 50 kr i rabat på kontingent:fish::[.

offer
M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #4 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mc revyen 2004
Hva så, er der flere der er klar på lidt søndagshygge i det grønne:)

Der er pt. 5 tilmeldt og 4 medlemmer, men der er plads til flere og det ser jo ud til at vi skal have badebukser med:Matrix: og ikke pga regn!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #5 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mc revyen 2004
billede fra Grusing 2008:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #6 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mc revyen 2004
I'm there!

Ses

Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #7 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mc revyen 2004
Og jeg tager Johnny fra Viborg med. Det er så længe siden han har været ude at køre at han mener at være nybegynder igen:D


Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #8 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mc revyen 2004
Fra DjævleØen kommer:

Søren, helt ny mand fra Korsør, som dog alligevel nåede at blive for gammelt medlem til at høste de 50kr i nyt medlemsrabat :?
Johnny, ja ham kender I jo.
Og undertegnede, som også må siges at være i så dårlig kørestand, at begyndertur er sagen :)

Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #9 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mc revyen 2004
så er der over 20 nye tilmeldt via turing nyt:?:s:[:[:[

svedigt:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #10 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Mc revyen 2004
Det lyder godt. Bliver rart med lidt støv i masken:D . glæder mig. ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #11 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mc revyen 2004
Ham den næsten nye fra Stjær kommer også med. Han har faktisk allerede skabt sig et navn i klubben.

Mr Backflip er navnet og han fortæller gerne om hvorfor han hedder sådan:]


Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #12 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mc revyen 2004
nu er der så pluds 30:fish::s:[:[

turen er omdøbt til : Støvsugertur 2011 !!!!:!:[

offer
M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mc revyen 2004
Kære Mads og ikke mindst, den altid super ankermand Jes !
Tusind tak for en rigtig dejlig dag :)
Vores medbragte helt og aldeles nye mand, Søren, havde også en helt fantastisk god dag, som kun lover en masse fede oplevelser i fremtiden, han er TÆNDT :Matrix:

Vi ses derude
Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #14 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Mc revyen 2004
Hej mads.. Tak for en god og støver tur:Matrix: H ar sgu stadig en GRUSGRAV i øjnene når jeg vågner:! .Tak til dorte og søren for hyggelig samvær i bilen til og fra støvet tur:) SES på sporet mvh johnny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #15 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mc revyen 2004


Søren fra Korsør har skrevet denne turberetning, om den dag hvor DORMCK ændrede hans liv for evigt :-D

Skrevet: 10-05-2011 13:39:20

Så kom jeg med på min første begyndertur, og havde en fed oplevelse, så her er lidt om min dag.

Midt om natten kl 0745 :) ankom Roadkill Dorte og Johnny på P-pladsen ved hvor jeg bor, de var det første glædelige ved turen.
Pisse træt mødte jeg de 2 smilene sære mennesker som tog rigtigt godt imod mig, de var helt nede på jorden og dejligt tændte på en fed tur, og inden for 5 minutter, så var min gamle Cagiva læsset i vognen, Konen kysset på gensyn, og vi var på vejen.
De fortaldte mig en masse gode ting som gjorde mig tryg og jeg følte mig hjemme, man er jo lidt netvøs for hvad for mennesker man skal møde, og at man måske skal ud og vælte :)
Da vi kom frem var der overraskene mange mennesker, jeg anede slet ikke der var så mange Offroad nybegyndere i DK.
Men vi blev venligt hilst velkommen, og blev budt på noget fast til maven og noget at drikke, og så gik jeg ellers rundt og kiggede på folks Offroadere og på folkene.
Så stod formanden Mads frem og bød alle velkommen og forklarrede om hvad der skulle ske, der var slet ingen tvivl om noget lige der, alle spørgsmål som var i mit hoved, havde han med i sin lille velkomst start tale.
Så stille og roligt satte vi os op på vores Offroadere, og startede dem.
Vi trillede meget roligt ned af vejen, 55/60kmt ca, i en stor flok på 33 såvidt jeg husker, forest var formand Mads, han kendte ruten, og viste an, vi havde ikke rullet langt så drejede vi af til en grusvej, og så foresatte vi ellers bare derudaf, når vi nåede frem til et hjørne, så holdte den som var nr 2 der og viste vej, og så var en anden nr 2, og han stoppede så ved næste hjørne, og viste vej derfra, det fungerrede rigtigt godt når folk gjorde det.
Bagerst kørte en som hed Jes, han sørgede for at alle kom med, så han kørte ikke videre før alle var med, og han kendte området godt og kørte latterligt godt, det gav meget mere trygheds føelse.
Vi lavede lidt stop under vejs, bla ved et ishus, en tankstation, og ved en have hvor et par drenge på ve 6-8 år kørte rundt inde på græsset i cirkler, så kom der en voksen ud, og vinkede os ind, og vi kørte en stor flok ind og kørte lidt cirkler med de 2 små drenge, som havde en fantastisk dag.
Vi gjorde osse hold ved en MotoCross bane, det havde jeg ikke prøvet før, så jeg tog en del omgange, og blev mere modig for hver omgang, så på 3 omgang fløj jeg med min gamle Cagiva og landede på vej ned at den bløde side efter flere meter uden jord under hjulene, det var pisse fedt osse, det havde jeg aldrig troet jeg ville turde, men det føltes rigtigt at give lidt mere gas, og prøve det nu hvor vi var der, det var mega fedt, efter få minutter var jeg nærmest badet i sved, det var rigtigt hårdt.

Jeg syntes at der var mange som kørte rigtigt godt, jeg syntes at jeg selv blev meget bedre den dag, det var mega fedt at være med, hvis man ville tage hullede hjulspor, stejle bakker i skoven med fuld smæk på, så kunne man det, og det gjorde jeg så, der fandt jeg ud af at når tingene var svære, så var mere fart nok løsningen 8)
Den som gerne ville undgå de vildeste ting kunne følge en anden på et lille smut en anden vej til et mødested hvor vi forsatte sammen.

Vi kørte ca 130km, og kom hjem med støv og sand i øjnene, munden, støvlerne, ja alle vegne.

Det er ind til videre den fedeste MC oplevelse jeg nogensinde har haft, jeg kan kun tilråde alle andre at prøve det, Jeg er 100% tændt på flere oplevelser af den slags, og det tror jeg de fleste ville være efter den tur.

Det var lidt om min dag med DORMCK, og ja, LIDT OM DEN, for jeg kunne fortælle i timevis og det 8)
Hvis det kunne være noget for dig at prøve så kontakt Dorte:
www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=32627
Så er jeg sikker på hun gerne hjælper dig igang, det var hende som fik mig igang, og det er jeg evigt taknemmelig for, var det ikke for hende, så havde jeg aldrig fået oplevet sådan en tur, så tusind tak Dorte, og tak til Johnny osse.

MVH.



Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.646 sekunder
Leveret af Kunena Forum