Skip to main content

ktm 560 smr

13 år 2 måneder siden #1 af clausKTM
ktm 560 smr blev oprettet af clausKTM
Tja for mange mange år siden var der nogen fra klubben der tog til Skagentræf..... Disse nogen sidder nu og overvejer at lægge rolatoren til side og støve Offroaderen af og køre et par 100 km off road til skagen på torsdag...

Så vi ville blot høre om der var andre off-roadere i nærheden eller om vi skulle bestille et par værelser i den tilsandede kirke (evt. med en lille tur fredag med sandormen til grenen) NOT !!

Turen starter torsdag kl. 11 fra tanken ved Ødum (mellem Århus og Randers, ved motorvejsafkørslen Hadsten) Derfra køres Nordpå.

Indtil Aalborg er der en del off-road indlagt... fra Aalborg..... skal vi lige studere den lokale motorvej til hirtshals, der skal tælles biler, og så strand til Skagen.


Du må selv slæbe din bagage og andet, DVS INGEN SERVICE VOGN !!

Ellers må vi se om der er off-rødder at finde i Skagen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af clausKTM
Besvaret af clausKTM på emne Skagentræf.....GAB
Tja for mange mange år siden var der nogen fra klubben der tog til Skagentræf..... Disse nogen sidder nu og overvejer at lægge rolatoren til side og støve Offroaderen af og køre et par 100 km off road til skagen på torsdag...

Så vi ville blot høre om der var andre off-roadere i nærheden eller om vi skulle bestille et par værelser i den tilsandede kirke (evt. med en lille tur fredag med sandormen til grenen) NOT !!

Turen starter torsdag kl. 11 fra tanken ved Ødum (mellem Århus og Randers, ved motorvejsafkørslen Hadsten) Derfra køres Nordpå.

Indtil Aalborg er der en del off-road indlagt... fra Aalborg..... skal vi lige studere den lokale motorvej til hirtshals, der skal tælles biler, og så strand til Skagen.


Du må selv slæbe din bagage og andet, DVS INGEN SERVICE VOGN !!

Ellers må vi se om der er off-rødder at finde i Skagen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 2 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne ktm 560 smr
Hey - jeg har tænkt mig at ta op til træffet ihvertfald! Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg havde overvejet at lave "snigeren" og parkere kassevognen noget nærmere på skagen og trille de sidste støvede kilometer på nakken af dyret ;-) men det lyder da interessant! Bliver i deroppe weekenden over eller hur ?

JC

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #4 af clausKTM
Besvaret af clausKTM på emne ktm 560 smr
Hej JC

Med den vejrudsigt kan jeg nu godt følge dig med kassevognen :) , så da der ikke har været den store interesse i at køre en fællestur til grenen.... ja så er jeg IKKE at finde på tanken i Ødum torsdag, men smutter selv afsted mellem byerne

Vi ses sikkert deroppe.

Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.418 sekunder
Leveret af Kunena Forum