Skip to main content

Enduroland Kolding

  • GUEST
12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #1 af
Enduroland Kolding blev oprettet af
Hejsa

Så er det vist ved at være tid til lidt kørsel i enduroland...... :P
Da jeg har indgået en aftale med kolding kommune om at ha fået lov til at køre i enduroland i kolding, vil jeg høre om der er nogen som der har lyst til at komme og køre med søndag d. 18 martsDer vil kunne køres fra kl. 10-15 og det vil kun være for 2t og 4t enduro/offroad maskiner, altså ingen crosser.

Der er max antal kører på 15stk. så det er føst til mølle princippet der er gældende, så hvis i vil deltage denne dag, så skriv jer på længere nede på siden.

Der kræves maksimal lyddæmpning af jeres maskiner, og alt kørsel er på eget ansvar.
Der vil blive lavet et spor som forholdne tillader det, og Selve sporet vil være sådan at vi køre samme vej rundt og det bedes i overholde, så vi ikke har folk der køre på kryds og tværs.

Håber i vil respektere disse krav, da de er stillet fra kommunen af og overholdes de ikke vil det ikke længere være muligt at lave sådanne arrangementer.

Det er vigtig endnu engang at sige at det ikke er tilladt at køre på crosser uanset alder og køn....


Det vil koster kr 100,- pr. mand og der betales ved ankomst til undertegnet.


Der vil være indkørelse fra vranderupvej, 6000 kolding lige ved siden af motorvejen.

Da Grusgraven ikke har noget nr. kan man taste vranderupvej 15 på gps, så finder man køreteknisk anlæg, og der skal man så lige forsætte forbi og så hen over motorvejen så kommer der en indkørelse på venstre hånd, hvor der vil være en snor for som man bare lige løft op og køre ind under.
Parkering foregår nede i grusgraven og ikke når man lige er kommet ind.

Håber vi ses, til en go hygge dag. ;)

Mvh Valle
(Henrik)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #3 af Niels
Besvaret af Niels på emne Sv: Enduroland Kolding
2. Niels - er tilmeldt i Kalenderen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #4 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Sv: Enduroland Kolding
#3 - RasmusfraHorsens

Hilsen
-Rasmus =)

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #5 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Sv: Enduroland Kolding
Først vil jeg lige sige at det er KANON med endnu et arrangement i dette alt alt alt for fede område!

MEN....Jeg synes det er lidt et problem at INGEN crossere er velkommen!
Det er selvfølgelig et problem at nogle crossere larmer helt vildt og vi skal selvfølgelig gerne have lov til at fortsætte med at kunne køre der.

Men hvis en crosser har lov til at køre med i Enduro løbene og overholder de lyd krav som er der så synes jeg også at man skal have lov til at træne på samme cykel.

Nå men jeg synes bare det lige skal op og vende og tænkes over.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #6 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sv: Enduroland Kolding
# 4 = Moffe
# 5 = Emil
# 6 = André
# 7 = Markus

Uha vi glæder os ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #7 af bmw-farmer
Besvaret af bmw-farmer på emne Sv: Enduroland Kolding
Nu blir jeg lidt træt af min egne krop, skal desværre opereres for lyskebrok 2 dage før...... :S Så jeg kan ikke komme ud og køre.
Jeg skal altså snart have prøvet Enduroland.. Håber der kommer flere arr samme sted TAK..
God fornøjelse til jer der skal køre :silly:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #8 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Sv: Enduroland Kolding
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Markus
8 Weiss
9 Søren Madsen
10
11
12
13
14
15

Dejligt med mere træning i Enduroland. Godt arbejde Valle!!! :)

Hørt Esben :ohmy:

Hvis cyklerne overholder lydkravene, skal de så ikke have lov til at køre med? At de ikke har lys og støtteben er vel irrelevant for en træningsdag/testdag for interesserede crosskørere?

Valle sætter træningen op for Endurosporten og det er FANTASTISK (1000 tak for det!!!) men vi (=endurosamfundet) vil vel gerne invitere nogle flere crosskørere ind i varmen og prøve sporten af inden de stiller op til det første løb???

Jeg fik selv rigtig blod på tanden i efteråret 2006 da der var nogle der satte en Enduro-træning op i det overfede (hvor blev det af i kalenderen!!!???) Ålborg militær terræn. Det blev i øvrigt senere en DM afdeling (lørdag-søndag = FEDT!) i 2007. Her kom jeg på min KXF 450er (tror der var en konus i potten svejst i af ES Teknik) og synes det var det vildeste pis - EVER. Den oplevelse havde jeg aldrig fået hvis kravet var "KUN ENDURO". Lidt løgn, for jeg kørte mit første Grand National som 12 årig og blev fanget der...

Hvad er argumenterne for at crossere ikke må køre med, hvis de overholder lydkravene. Kan se problematikken hvis en crosser møder op og ikke har haft selvindsigt nok til at melde fra inden han kørte hjemmefra, og erkendt at han larmer for meget og dernæst erkendt at han ikke kunne nå/ville gøre noget ved det. Så er det ikke sjovt at være bøddel/arrangør, men det er jo ris til egen røv. Da vi ikke har måleudstyr stående til fri afbenyttelse, mig bekendt, så kan vi vel, garvede som vi er, lynhurtigt høre om der er en cykel der støjer for meget. Altså hvis en crosser kommer og alle synes/vurderer at han ikke larmer for meget, så kan vedkommende få lov til at køre med og hvis vi lægger mærke til at det er for meget, så må han pakke. Lav-praktisk, i know, men vel en ok mellemløsning for ikke at blive for firkantet og afskære crossere muligheden for at prøve Enduro?

Synes det er et vigtigt emne da vi jo netop gerne vil have nogle crosskørere til at lave skiftet over til Enduro, og en træningsdag er jo det eneste rigtige ift. at få det prøvet af.

VALLE, du (og alle andre) læser forhåbentligt dette indlæg som konstruktiv og positiv kritik. Det er ikke rettet mod dig personligt, du er selv forholdsvis ny og skal ikke stå til ansvar for sportens udvikling. Men jeg ved at de helt rigtige Enduro-veteraner sidder derude og læser med, så lad os se om det ikke giver lidt stof til eftertanke...

Ses, hvis ikke før, så d. 18. marts i Kolding :)

Lille historie: Billedet er fra Grand National i 2002 eller 2003, pænt sur PW til højre, efter at være langt foran i C-Klassen, fik at vide i pitten at nu skulle jeg bare køre over målstregen, så var løbet slut, så der blev ikke tanket i pitten, men det viste sig at der stadig var en omgang tilbage!!!! At køre tilbage var ikke en mulighed (=diskvalifikation) så jeg tog chancen med at køre en omgang til i højeste gear. 2 km inden mål løb jeg tør og jeg havde kort forinden overhalet min "kammerat" (også på billedet). Tænte at han kunne give et lift tilbage til pitten, og så kunne jeg spurte tilbage med benzin, så jeg stillede mig midt på sporet og baskede med arme og ben da han kom. Han var så smadret og ukoncentreret at han ville have kørt mig frontalt midtover, hvis jeg ikke var hoppet til siden. Jeg gik rasende tilbage og hentede benzinen og fik et lift tilbage, og fik kørt dyngen i mål på en 9. plads...
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stege
  • Stege
  • Posts: 19
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #9 af Stege
Besvaret af Stege på emne Sv: Enduroland Kolding
8 weiss
9 søren madsen
10 stege - nyt medlem fra Horsens

Hejsa,

Jeg er ny mand i klubben og glæder mig meget til at deltage..

/Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #10 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej

ØLLE tager lige en plads I Enduroland

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #11 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Sv: Enduroland Kolding
Endnu engang suuuuper initiativ :woohoo:

Enig i Peters betragtninger omkring støj.
Mener dog at det er et krav, når området lånes, at der udelukkende køres på indregistrerede cykler.
Så er det lettere at forsvare køresel på endurocykler uden plade, end kørsel på crossere.


1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Markus
8 Weiss
9 Søren Madsen
10 Stege
11 Ølle
12 Johnny
13
14
15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #12 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Sv: Enduroland Kolding
Så er det da blevet forår i off-road-klubben :)

Jeg sad selv og havde forfattet en længere smøre igår aftes, men bestemte mig så til ikke at gide starte den diskussion, men nu er den så lidt igang :unsure:

@ Esben og Peter:
Som udgangspunkt har jeg svært ved at forstå, hvad crossere i det hele taget laver til enduroløb... Der er vel en grund til, at lydkravene er anderledes til enduro end cross? Mit gæt er, at det skyldes, at endurosporten er afhængig af at få tilladelse fra gang til gang til at lægge løb ude i naturen så at sige. Og det ser rimeligt enkelt ud i mit hoved: Jo mere deltagerne støjer, jo sværere bliver det at få lov til at komme ud og køre. Tingene snerper sammen hele tiden, og larmen fra maskinerne gør det slet, slet ikke nemmere these days. Men om crossere skal køre til enduroløbene er nok ikke lige en diskussion, som hverken skal eller kan tages over nettet, eller som vi som sådan har nogen som helst indflydelse på, så det kan man vel lige så godt bare lade ligge.

Men jeg har svært ved at forstå, at både cross- og endurosporten ikke kan gøre noget ved støjen i fællesskab. Hvornår var det lige, at de sidste par heste, man evt. kan pine ud af sin motor ved at køre med knaldpotter, nogensinde har været afgørende?

Men hvad angår de her små træningsarrangementer, så må de forskellige hensyn til hvem der evt. lige skal ud og prøve sporten af ALDRIG ødelægge mulighederne for overhovedet at få lov til at bruge området. Jeg har selv lige stået for et arrangement, hvor der er følsomme naboer, og det er en stor stress-faktor for én som arrangør at skulle være bussemand overfor sine legekammerater. Mit erfaring er, at der derfor ofte ikke bliver sagt fra overfor larmepotterne, når det er nødvendigt. Resultatet kan ende med at blive en klage og så kan festen hurtigt være slut. Sur røv. Så så længe vi ikke har en måler med og bare tester alle, så er det det rigtige som arrangør at lave en rimeligt firkantet regel, så folk ved, hvad de har at rette sig efter.

Desuden er det min erfaring, at det er meget, meget lettere at overtale kommuner eller private ejere af f.eks. grusgrave til at lade os låne deres "baner", hvis man kan sige til dem, at det IKKE er crossere, men derimod enduromaskiner, som (i hvert fald i princippet) skal være dæmpet nogenlunde ordentligt.

Det er jo heller ikke alle arrangementer, hvor støjen er et stort problem, kun de steder, hvor naboerne bliver sure... blandt andet Enduroland.

Så Valle, keep it up. Det er ikke din hovedpine om folk på crossere kommer ud og køre enduro eller ej.

Men det er måske noget, som I kan få lidt sjov ud af at snakke om til GF på lørdag? Jeg kan desværre ikke selv komme med :(

Vi ses,

Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 7 måneder siden #13 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Dejligt med så stor interesse for enduroland. :)
Det der er i det hele med alt det her snak om hvem der kan/må komme og være med til at køre, om de så larmer mere eller mindre end alle de andre.
Man kan altid diskutere om den ene maskine kontra den anden maskine larmer mere eller mindre, og er da også ganske sikker på at der er nogle af de store 4 takter som der lige siger lidt for meget, og det er vi også nød til at have fokus på.
Men som det er lige nu og her, så er min aftale med kommunen at det ikke er tilladt er der er crosser som der kommer og køre med til de arrangementer der af holdes.
Hvis kommunen kommer forbi og laver en stik prøve kontrol en dag, og ser at der køre crosser rundt i enduroland, så tror jeg ikke at jeg behøver at spørge igen, om jeg kan låne det for så kender jeg godt svaret.
Jeg ønsker ikke at skal bestemme om den ene eller anden skal være velkommen, men er bare nød til at forholde mig til den aftale som jeg har lavet med kommunen. Selvom vi har fået lov til at køre, vil vi altid være under konstant overvågning fra den ene gang til den anden. Det skal bare gå galt en gang så bliver der lukket for dette herlige sted.
Det er nok svært at gøre alle 100% glade med hensyn om at komme ned og køre, men er der så 75% som får en god oplevelse i enduroland og vi får lov til at komme igen, så må det være det bedste.

Så jeg er nød til at holde fast i at det er ikke tilladt at køre på crosser i enduroland til de arrangementer som jeg afholder.

Mvh Valle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #14 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sv: Enduroland Kolding
Valle har en aftale med kommunen = Ingen crossere.
Indtil den aftale evt. ændres til at man skal holde sig under 112dB jvf. enduroreglementet er det hvad vi har at rette os efter.
Enkelte kan så lige nu desværre ikke deltage.
Beklageligt, men nok dumt at fifle med, og risikere området lukkes ned for os igen.

Mokken ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 7 måneder siden #15 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Markus
8 Weiss
9 Søren Madsen
10 Stege
11 Ølle
12 Johnny
13 Jan
14
15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Janus
  • Janus
  • Posts: 43
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #16 af Janus
Besvaret af Janus på emne Sv: Enduroland Kolding
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Markus
8 Weiss
9 Søren Madsen
10 Stege
11 Ølle
12 Johnny
13 Jan
14 Janus
15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Janus
  • Janus
  • Posts: 43
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #17 af Janus
Besvaret af Janus på emne Sv: Enduroland Kolding
hvis det ellers er af interesse så kan jeg da godt tage en db måler med :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #18 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sv: Enduroland Kolding
Rigtig god idé Janus.
Så kan vi teste vores cykler.

Moff

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stege
  • Stege
  • Posts: 19
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #19 af Stege
Besvaret af Stege på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Valle

Min makker Jesper - ligeledes nyt medlem vil også meget gerne deltage, men har ikke fået sin adgang til forum endnu. Kan jeg tilmelde ham her ?

I så fald:

13: Jan
14. Janus
15: Jesper

Håber det kan lade sig gøre...

/Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 7 måneder siden #20 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Janus

Det vil være super hvis du vil tage din DB måler med ned så vi kan få målt vores cykler. ;)

Thomas du kan sagtens melde din makker til her så det er bare fint som du har skrevet det.

Mvh valle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #21 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Weiss
8 Søren Madsen
9 Stege
10 Ølle
11 Johnny
12 Jan
13 Janus
14 Jesper
15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • MotoMan
  • MotoMan
  • Posts: 100
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden #22 af MotoMan
Besvaret af MotoMan på emne Sv: Enduroland Kolding
Jeg melder mig også klar..
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Weiss
8 Søren Madsen
9 Stege
10 Ølle
11 Johnny
12 Jan
13 Janus
14 Jesper
15 Motomand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #23 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Sv: Enduroland Kolding
Hvis der bliver en ledig plads vil jeg meget gerne med

hilsen
Johnnie Horsens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 6 måneder siden #24 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Johnnie

Da jeg har en som har lidt problemer med hans cykel og nok er tvivlsom om han kan blive klar til på søndag er der meget store chancer for at du kan komme med hvis du stadig er intr.

Mvh valle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Janus
  • Janus
  • Posts: 43
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #25 af Janus
Besvaret af Janus på emne Sv: Enduroland Kolding
Det er også meget tvivlsomt om jeg kommer, har forstøvet mit knæ... igen.... i Billund i søndags... så der er nok et ekstra plads der

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #26 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Sv: Enduroland Kolding
Den napper jeg : FireStarter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 6 måneder siden #27 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Det er bare ok Janus, du må ha god bedring og så blive klar til næste gang ;)

Firestarter du er på janus plads, så ses søndag.

Har lige været forbi kolding i dag, og det ser rigtig godt ud dernede, det meste af vandet er væk, så der skal nok blive et godt spor.... :P

Glæder mig til vi ses søndag B)

Listen er:
1 Honda Hans
2 Niels
3 Rasmus fra Horsens
4 Moffe
5 Emil
6 André
7 Weiss
8 Søren Madsen
9 Stege
10 Ølle
11 Johnny
12 Jan (Johnnie)
13 Firestarter
14 Jesper
15 Motomand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #28 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Valle

jeg er klar søndag. vi ses..

mvh
Johnnie, Horsens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #29 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Sv: Enduroland Kolding
Jeg bliver nødt til at melde fra igen. håber i får en fed dag...

mvh
Johnnie Horsens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #30 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Sv: Enduroland Kolding
Den plads er jeg 100% på Gert Jørgensen gerne vil ha'.. Så den reservere jeg lige til ham.. Håber det er OK

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 6 måneder siden #31 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Rasmus

Det er bare helt ok ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #32 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Sv: Enduroland Kolding
Emil kommer alligevel ikke med, så hvis nogen vil have hans plads?

Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #33 af Niels
Besvaret af Niels på emne Sv: Enduroland Kolding
Tak til Valle! Godt du har de kommunale talegaver i orden!
Træning i Enduroland er top $ :lol:
Jeg er helt sikkert klar, hvis du taler dig til version 3!

Hilses Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #34 af HONDAHANS
Besvaret af HONDAHANS på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej valle tak for en rigtig god søndag,det er bare så fedt i enduro land og rigtig godt spor du fik lavet.mvh honda hans

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stege
  • Stege
  • Posts: 19
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #35 af Stege
Besvaret af Stege på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Alle

Jesper og jeg siger endnu en gang tak for et super fedt arrangement. En fornøjelse at deltage som nye medlemmer. Alle gør så man føler sig velkommen og der bliver budt ind med gode råd, fif og hjælp når man hænger lidt på bakken.

Ser frem til version 3.0

jesper og Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #36 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Sv: Enduroland Kolding
Enduroland er super fedt! Tak for turen ;) er 100p også klar så snart vi må komme igen ;)

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 6 måneder siden #37 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Alle :cheer:

Ville bare lige sige tak til jer som var med nede og køre i enduroland, det er super fedt at bruge noget energi samt tid på at stable noget på højkant, når man får så meget positiv feedback ;)

Jeg ville også lige sige tak for hjælpen til jer der gav en hånd med til oprydningen, det var lækkert :P

Hvis alt går efter planen så kommer der helt sikker flere versioner af enduroland, så følg med på siden hvornår der sker noget igen B)


Mvh Valle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 6 måneder siden #38 af
Besvaret af på emne Sv: Enduroland Kolding
Hej Valle,

Endnu en gang tak for et super godt spor med mulighed for at skrue på sværhedsgraden!!!

Gi'r du lige et kald???

- Weiss (60146475)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 330d
  • 330d
  • Posts: 27
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #39 af 330d
Besvaret af 330d på emne Sv: Enduroland Kolding
B) Hej alle sammen

Har netop oprettet mig som bruger herinde, og ville rigtigt gerne igang med lidt offroad igen, har kørt motocross for maaaaaaange år siden, og er kommet igang med mc igen for 3..4 år siden, dog landevej.

Har set "enduroland" kolding, hvilket jeg vil prøve, da jeg er fra Kolding selv.

Kan jeg være med på en sådan ældre dame ? (Honda MTX 125 R) med nummerplader ??

Mvh

Jørgen Henriksen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.624 sekunder
Leveret af Kunena Forum