Skip to main content

Nogen der vil lege?

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #1 af
Nogen der vil lege? blev oprettet af
Hej

Jeg har ikke været så aktiv det sidste halve år i klubben da jeg har været ramt af en diskus prolaps. Av! Av! :!
Jeg har det dog bedre nu og drømmer om at komme ud at lege lidt.
Jeg har lige købt bjelles (Bjørn Bjeldbak) Yamaha WR450F med elstart - God ting når man har en sårbar ryg! :)
Desværre ser den ud til at have tabt vitale dele som nummerplade, blinklys, bremselys, registreringsattest med mere.
Jeg bor selv i Horsens by og synes ikke lige jeg kan snige mig gennem byen uden plade.
Jeg tænker derfor på om der er nogen der vil mødes et sted hvor den slags udstyr ikke er så vigtigt.
Ifølge arrangementskalenderen sker der ikke noget officielt før engang i det nye år.
Det kan da ikke passe når det er nu jeg gerne vil ud at afprøve mit nye legetøj!? :wall:
Så hvis der er nogen der kender et ugenert sted (Vest for Storebælt) som de er villige til at vise frem smider jeg gerne dyret bag på traileren og kommer forbi.

Mvh Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Nogen der vil lege?
Hej

Jeg har ikke været så aktiv det sidste halve år i klubben da jeg har været ramt af en diskus prolaps. Av! Av! :!
Jeg har det dog bedre nu og drømmer om at komme ud at lege lidt.
Jeg har lige købt bjelles (Bjørn Bjeldbak) Yamaha WR450F med elstart - God ting når man har en sårbar ryg! :)
Desværre ser den ud til at have tabt vitale dele som nummerplade, blinklys, bremselys, registreringsattest med mere.
Jeg bor selv i Horsens by og synes ikke lige jeg kan snige mig gennem byen uden plade.
Jeg tænker derfor på om der er nogen der vil mødes et sted hvor den slags udstyr ikke er så vigtigt.
Ifølge arrangementskalenderen sker der ikke noget officielt før engang i det nye år.
Det kan da ikke passe når det er nu jeg gerne vil ud at afprøve mit nye legetøj!? :wall:
Så hvis der er nogen der kender et ugenert sted (Vest for Storebælt) som de er villige til at vise frem smider jeg gerne dyret bag på traileren og kommer forbi.

Mvh Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #3 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Nogen der vil lege?
Hej Thomas

Velkommen til, håber ryggen vil lege med :s

Bor selv i Juelsminde.
Det er muligt at vi laver noget i en grusgrav lige udenfor Juelsminde søndag den 10.12.:)

Der kommer mere her på siden, når jeg ved med sikkerhed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Nogen der vil lege?
Hej Johnny

Tak for tilbuddet.
Jeg er i hvert fald frisk på søndag den 11/12 uanset hvor mange vi bliver.
Du nævner bare tid og mere præcis stedangivelse så dukker jeg op.

Mvh Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #5 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Nogen der vil lege?
Hej Thomas

Ja så blev det Enduroland i Kolding i stedet for på søndag.

Det er også et megafedt område, som du kan glæde dig til at stifte bekendtskab med :):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Nogen der vil lege?
Helt fint, jeg har tilmeldt mig i den anden tråd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.463 sekunder
Leveret af Kunena Forum