Skip to main content

Enduroland kolding

12 år 10 måneder siden #1 af HONDAHANS
Enduroland kolding blev oprettet af HONDAHANS
Hejsa

Jeg er spurgt om jeg vil vider bringe dette fra en kammerat af:


Hejsa

Da jeg har indgået en aftale med kolding kommune om at ha fået lov til at køre i enduroland i kolding, vil jeg høre om der er nogen som der har lyst til at komme og køre med på søndag d. 11 dec
Der vil kunne køres fra kl. 10-15 og det vil kun være for 2t og 4t enduro/offroad maskiner, altså ingen crosser.

Der kræves maksimal lyddæmpning af jeres maskiner, og alt kørsel er på eget ansvar.
Der vil blive lavet et spor som forholdne tillader det, og det bedes i overholde, så vi ikke har folk der køre på kryds og tværs.

Håber i vil respektere disse krav, da de er stillet fra kommunen af og overholdes de ikke vil det ikke længere være muligt at lave sådanne arrangementer.

Det vil koster kr 100,- pr. mand og der betales ved ankomst til undertegnet.

Der vil være indkørelse fra vranderupvej, 6000 kolding lige ved siden af motorvejen.

Da Grusgraven ikke har noget nr. kan man taste vranderupvej 15 på gps, så finder man køreteknisk anlæg, og der skal man så lige forsætte forbi og så hen over motorvejen så kommer der en indkørelse på venstre hånd, hvor der vil være en snor for som man bare lige løft op og køre ind under.
Parkering foregår nede i grusgraven og ikke når man lige er kommet ind.

Håber vi ses, til en go hygge dag.

Mvh Valle
(Henrik)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af HONDAHANS
Besvaret af HONDAHANS på emne Enduroland kolding
Hejsa

Jeg er spurgt om jeg vil vider bringe dette fra en kammerat af:


Hejsa

Da jeg har indgået en aftale med kolding kommune om at ha fået lov til at køre i enduroland i kolding, vil jeg høre om der er nogen som der har lyst til at komme og køre med på søndag d. 11 dec
Der vil kunne køres fra kl. 10-15 og det vil kun være for 2t og 4t enduro/offroad maskiner, altså ingen crosser.

Der kræves maksimal lyddæmpning af jeres maskiner, og alt kørsel er på eget ansvar.
Der vil blive lavet et spor som forholdne tillader det, og det bedes i overholde, så vi ikke har folk der køre på kryds og tværs.

Håber i vil respektere disse krav, da de er stillet fra kommunen af og overholdes de ikke vil det ikke længere være muligt at lave sådanne arrangementer.

Det vil koster kr 100,- pr. mand og der betales ved ankomst til undertegnet.

Der vil være indkørelse fra vranderupvej, 6000 kolding lige ved siden af motorvejen.

Da Grusgraven ikke har noget nr. kan man taste vranderupvej 15 på gps, så finder man køreteknisk anlæg, og der skal man så lige forsætte forbi og så hen over motorvejen så kommer der en indkørelse på venstre hånd, hvor der vil være en snor for som man bare lige løft op og køre ind under.
Parkering foregår nede i grusgraven og ikke når man lige er kommet ind.

Håber vi ses, til en go hygge dag.

Mvh Valle
(Henrik)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #3 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Enduroland kolding
Hej Henrik

Superfedt initiativ :):):):)

Hans og jeg er på her fra Juelsminde, du kan evt køre med til Kolding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #4 af Niels
Besvaret af Niels på emne Enduroland kolding
Øv bøv. Jeg har desværre et lille jule arrangement kørende på søndag, så jeg kan ikke komme:!

Jeg håber sandelig at I kører ordenligt og opfører jeg pænt, så jeg/vi får en chance igen en anden gang:)

Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Enduroland kolding
Jeg deltager på søndag.

Mvh Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Enduroland kolding
Bmw én er næsten klar... har lige overtalt per1000mc til at følge med, så vi er to mand herfra indtil videre..... Godt initiativ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Enduroland kolding
Team Angst & Bange er meldt til Julebammelam hos Niels - men er klar en anden gang :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #8 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Enduroland kolding
Mand det bliver godt :):)


Se lige vejrmeldingen for Kolding på søndag

www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=6000


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #9 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Enduroland kolding
Jeg satser på at dukke op. Tager Trial cyklen med i Berlingoen så jeg også kan komme lidt ud og se på sporet.
Ellers satser jeg på måske at tage lidt aktion billeder så jeg vil gerne bestille et par gode styrt lige foran kamera linsen :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #10 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Enduroland kolding
Fedt Esben - du er snart back on track!! Jeg tager også Trialen med, så skal der leges hele dagen!!!

Glæder mig til enduroland - det er konge!!! :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 9 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Enduroland kolding
Fedt sted! :)
Godt initiativ, og tak til Henrik for at vise det frem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #12 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Enduroland kolding
Fik ikke taget så mange billeder idag, til gengæld så fik jeg kørt lidt selv også..

esben.smugmug.com/2011/2011-12-11-Enduroland/20536682_kztS7B

Tak til Henrik for at få det arrangeret så vi kunne få den bedste søndag i advent..!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 9 måneder siden #13 af
Besvaret af på emne Enduroland kolding
Jeg måtte desværre kapitulere med feber og blive hjemme og passe kroppen.... Per1000mc var også ramt af hoste og feber.... Men vi er så bare endnu mere klar til næste gang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 9 måneder siden #14 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Enduroland kolding
Hold nu kæft hvor er Enduroland da et sygt fedt område at boltre sig i !!!!! Kan dårligt beskrives hvor geniale træningsmuligheder der findes der. Kan der for guds skyld da ikke komme en aftale i hus med hvem end der sidder på det stykke jord, så vi kan træne der bare EN gang om måneden? Evt. en hverdag, hvor de fleste naboer alligevel er på arbejde?

KÆMPE tak til Henrik (Valle!) og ikke mindst tak til Henriks kone som, ifølge en hurtig tilfredsundersøgelse, donerede yderst velsmagende chokolade kage og trylledejs-småkager. Og tak til de få 6-8 stykker der dukkede op, det var vist det man kalder en god dag. Sjældent har jeg hørt så mange `Hold Kæft hvor er det fedt der her, MAND!!!`

Og selvfølgelig var Esben på pletten med kameraet... Fandme fedt du gider. Og læg lige mærke til hvordan GasGasen trækker op af den stejle bakke. Den kan blive din for sølle 20 kg og så smider jeg sgu' et par gule rengøringshandsker med i valgfri farve!

PS. Mousse, kørt ca. 10 timer, følger også med ved handel inden nytår :-)

God jul og Godt nytår til jer alle!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #15 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Enduroland kolding
Helt enig med Peter, Enduroland er bare for fedt :[:[:[

Sikke dog en super dag, rimeligt vejr, fedt spor og godt selskab, håber også de nye nød dette enduro-paradis.

Det var 3 trætte og meget glade off-rødder, som kørte mod Juelsminde søndag eftermiddag :D

Lad os arbejde hårdt for at bevare muligheden for at kunne benytte dette perfekte område.

DVS. overholde aftaler om hvor og hvornår der må køres og udelukke cykler som støjer for meget :Matrix:

Der er ingen tvivl om at for meget støj medfører lukning af området igen :s:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #16 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Enduroland kolding
Hej Rødder

Der kom desværre en barnedåb i vejen :s

Fik pludselig en super fed ide :!
Vores overfyldte klubkasse køber da bare det hus hvor brokhovederne bor. Jeg køber gerne en andel for at have adgang til dette super sted.:Matrix:

Lars Risbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #17 af HONDAHANS
Besvaret af HONDAHANS på emne Enduroland kolding
Hejsa

Lige lidt Info fra Valle af:


Hejsa

Tak for sidst til dem som var med i enduroland i søndags.
Fedt at se så mange voksne mænd med så stort et smil på læberne at de næsten ikke kunne få hjelmen af :)
Dejlig med positiv tilkendegivelse når man arrangere sådan noget, så tak for en kanon dag.
Jeg har snakket med kolding kommune her i løbet af ugen, og vi blev enige om at det var en succes da der ingen klager har været :-) :-) :-)
Har ydermere fået en aftale i hus om kørsel resten af året, så der vil blive lavet en del flere arrangementer fra min side af :-)
Der vil løbende komme Info herom, og så vil det bare være først til mølle princip med til melding.
Jeg vil hermed benytte lejligheden til at ønske jer alle en glædelig jul og godt nytår.

P.s Skulle hilse mange gange fra konen og sige tak for roserne ang. Kage og hun er på igen en anden go gang :-)

Mvh Valle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 2.642 sekunder
Leveret af Kunena Forum