Skip to main content

GF 2014

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 7 måneder siden #1 af Niels
GF 2014 blev oprettet af Niels
Hej Muddermænd M/K

Hvor i landet skal vi afholde GF i år. Er det samme sted som sidst eller er der nye "knupper på dækket"?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne GF 2014
Tjek Tjek :silly: :kiss: :evil:

Atter igen the mudhorn gjalder på dig...

DORMCK indviterer til 30. udgave af: Fællesrejsning. Som altid, den første Lørdag i Marts!

Vi er igen i år i spejderhytten v. Finderup. Fallevej 44, 8800 Viborg. Efter lange hårde forhandlinger og efterfølgende kompromi med Finderup borgerforening, vi rummer alle!

Program: Fredag d. 28/2 kl. 1600 hytten åbner. kl. 20 fællesgryde kl. 22 mørk sniger herefter lidt grovhygge!

Lørdag d. 1/3 kl. 800 morgentaffel kl. 1000 fællestur m. frokost undervejs! kl. 1500 retur hytte og kaffe/kage kl. 1630 GF/møde herefter spidsning og mere grov hygge!

Søndag d. 2/3 kl 900 morgentaffel herefter fælles oprydning!! hytten lukker kl 1200.

Overnatning mulig i hytten, madrasser og god plads!

Husk GF er gratis for medlemmer, dog betaling i baren. Der sælges også klubefekter, dæk mm. husk klejner!

Dagsorden for GF ifølge vedtægter.

Kom, udgyd dit gode humør og få indflydelse på kulturen. Alle der ønsker at ytre sig, ja de vil selvfølgelig blive overdynget med beundring og kælighed..

Evt spørgsmål tlf 23606199 Mads

og så en undskyldning for den sene oplysning af info, formanden har mange jern i ilden og er stadig passioneret offrod. den sene udmelding er ikke mangel på angagement

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 7 måneder siden #3 af Niels
Besvaret af Niels på emne GF 2014
Jeg kører fra Grejsdalen lørdag ved 8 tiden, og har plads til 2 cykler med der tilhørende piloter. Er der nogen der skal med i bussen?

Redaktøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 7 måneder siden #4 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne GF 2014
Og selvfølgeligt kommer jeg også, også til GF...........og i år skal der ryddes op i lageret i grej, gejl, tøj osv. som jeg måske har fået købt lidt for meget af gennem tiden, dvs. der er også en del som jeg er blevet for fed til og ALDRIG kommer til at kunne passe igen.

Så jeg tager nok en del sager med til at starte et mindre bagagerumsmarked, gad vide om der er andre som har noget i overskud eller om der er nogen som mangler noget af det jeg har i overskud.

Der kan byttes, handles med kontanter og endda det helt moderne Mobilpay og Swipp.

Ses til en alt for fed weekend.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #5 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne GF 2014
Hej Niels. Kører du over Aarhus?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #6 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne GF 2014
Vejle Århus Viborg, hmm hvorfor ikk ?

Toffe kan man få et par samle billeder, så vi kan byde op, smidder min xr ud snart, så der plads på hyllerne ;-))
Damed al det honda dele og plast fyller. :silly:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 7 måneder siden #7 af Niels
Besvaret af Niels på emne GF 2014
Hej Martin.

Nej jeg satser ikke lige på den omvej, selv om selskabet ville være helt i top ;)

Mon ikke du kan få et lift med en Homie, fra dit eget Hood?

Vi ses snart!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #8 af Jensfyn
Besvaret af Jensfyn på emne GF 2014
Hej folkens !
Så er kontigentet i dette øjeblik blevet fornyet og jeg kigger forbi til GF i Viborg imorgen tidlig og er klar på en god gang ræs og hygge ! Kører fra Odense ved 7 tiden og har plads til en ekstra cykel og mand hvis nogen skulle stå i den situation ikke at have kørelejlighed - vi ses !
Jens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #9 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne GF 2014
Hej Jens.

Jeg vil rigtig gerne med hjem mod Aarhus søndag morgen, hvis jeg kan?

Vi ses,

MartinfraAarhus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #10 af Jensfyn
Besvaret af Jensfyn på emne GF 2014
Hey martin !
Ja jeg har et stramt program Søndag der desværre kræver at jeg er på matriklen i O´ense kl 8 - så kører mod Fyn igen Lørdag aften - Glemte jeg lige at skrive i tidligere indlæg :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.515 sekunder
Leveret af Kunena Forum