Skip to main content

Grand Finderup. Enduro DM5

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 måned siden #1 af Niels
Grand Finderup. Enduro DM5 blev oprettet af Niels
Hej Knopbrødre

Weekenden den 12 -14 oktober, (ved godt at den 12 ikke er i weekenden) afholdes der en del bammelam i Finderup.
Fredag laves der spor til DM 5 (og sidste afdeling) i Enduro, som afvikles om lørdagen. Søndag har vi også området en del af dagen. Lørdag aften efter DM bliver der lidt, eller måske mere, festivitas, et sted ikke langt fra øvelsesområdet.

Vi kan endnu ikke kaste pladserne i grams, da vi ikke ved hvor mange deltagere der kommer til enduroarrangementet, og der er loft på antal deltagere. Men som altid vil der være brug for hjælperebåde fredag og lørdag, og måske også til oprydning om søndagen. Dette vil naturligvis udløse en masse kørsel, lige gyldigt hvilken dag man byder sig til.. når bare man husker at passe det job man har budt ind på.

Sæt et kryds i kalenderen, og hæng på. Der kommer meget mere info senere, når vi nærmer os.

I’ll be back!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #2 af Niels
Besvaret af Niels på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Nu begynder vi at have lidt mere styr på detaljerne.

DORMCK er velkommen til at komme og ræse i området søndag den 14. fra kl 09 - 15.00 (Ankomst efter behov) I kommer til at dele området med Tenere, og måske nogle andre på tykke tanter (KTM 950/990 BMW GS, Africa twin og lign.)
Prisen bliver 150,- for at deltage søndag.

Der vil stadig være mulighed for at få kørt både fredag og lørdag, men det kræver som før skrevet, at der bydes ind med en gang arbejd-arbejd. Fredag som sporhund, og lørdag som spor sheriff. (Husk at man skal have taget DMUs Track Marshal online kursus for at køre med som Sheriff)

I er naturligvis også meget velkomne til at komme lørdag aften, og være med til Off Road bammelam og knuphygge. Mere her om senere!

Tilmelding kan ske her på tråden (skriv hvilken dag eller dage du kommer)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Buller
  • Buller
  • Posts: 241
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 måned siden #3 af Buller
Besvaret af Buller på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Det blir' fedt mand...
Er jo tilmeldt på face til hele pakken... :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 måned siden #4 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Jeg vil gerne komme lørdag eftermiddag, hvis det bare blir halvt så godt som sidste år, så er jeg top tilfreds!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #5 af Grundlæggeren
Besvaret af Grundlæggeren på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Kommer naturligvis som TM.
(Husk man skal melde til som TM via løbstilmelding på dmu-siden...)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 uge siden - 6 år 1 uge siden #6 af Niels
Besvaret af Niels på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Seneste opdate på Finderup Enduro og dormck træning, den 12-14 oktober. Fredag satser vi på at få lavet noget spor. Vi kan desværre ikke være helt sikre på at vi kan komme i terrænet før sidst på dagen, og i værste fald slet ikke, da forsvaret selv har booket det til og med fredag. Vi håber det bedste og holder os klar fra over middag.
Lørdag står vi tidligt op, og laver det spor vi ikke fik lavet fredag, og gør klar til DM. Der er brug for hjælpere, som sædvanligt, fra morgenstunden. Hvis vi er heldige er der en masse tid til at teste sporet (hvis du ikke selv skal kører med i løbet) ellers vil du få mulighed for at kører Sherif under løbet, og efter løbet til det bliver mørkt ved 19 tiden.
Søndag har vi inviteret Tenere Klubben, der sikkert kommer på lidt tungere cykler end vores. De er klar til at køre kl. 09.00 og får området alene den første time eller to. Derefter kan vi komme i terrænet igen, og de tykke tanter kan holde pause en times tid. Vi ser hvordan det går, og justere, så alle kan få mest muligt ud af dagen.
Søndag vil jeg også opfordre jer der har børn der kører til at tage dem med. Det kunne være fedt hvis vores unger kan møde hinanden, og køre sammen med andre på deres egen alder og niveau. Terrænet byder på underlag der passer alle. De helt små og grønne, kan køre på grus, de let øvede kan køre på de hårde stier og nogle af de fastere områder og de hardcore kan køre med på sporet. Der vil hels sikker være muligheder for alle.

Der er mulighed for overnatning og der er toiletmuligheder ved den gule gård, hvor vi har base hele weekenden. Der går vedholdende rygter om festivitas lørdag aften efter DM. Detaljer herom tilgår senere.

Hvis du vil være med til at lave spor, og måske køre med som Sheriff (husk TM. Licens hos DMU) må du gerne melde dig til ved at sende mig en PB. eller skrive dig på i tråden her.

Hvis du kun ønsker at deltage søndag, skal du betale 150-200 (kan ikke lige huske det ?) for at køre. Pengene kan betales på dagen til Moffe. Kontant eller mobilepay.
Hvis du er hjælper fredag og/eller lørdag, er det naturligvis gratis at køre alle dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • albino
  • albino
  • Posts: 151
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 uge siden - 6 år 1 uge siden #7 af albino
Besvaret af albino på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Jeg kan være klar til at hjælpe med at lave spor. Men jeg har pt ingen bil, og skal have en retur lift. (Jeg vil også køre på søndag). Hvis nogen har plads i bil/trailer, må man gerne sige til. Glæder mig til ræs, fest og ballade
....har forresten lagt det på forum kalenderen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Langee
  • Langee
  • Posts: 2
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 uge siden #8 af Langee
Besvaret af Langee på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Jeg vil gerne tilmelde mig til søndag.
Foregår betalingen på stedet med kontant eller mobilpay?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 uge siden #9 af Niels
Besvaret af Niels på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Jeg har lige tilføjetlidt om betaling nederst i beskeden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden - 6 år 1 uge siden #10 af Grundlæggeren
Besvaret af Grundlæggeren på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Niels,
Track Marshalls skal jf reglerne STADIG melde til via DMU´s løbskalender/tilmeldingsside...ligesom hvor kørerne melder til.

loebskalender.dmusport.dk/loeb/4244

Ingen grund til at lave skuffesystemer :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #11 af MartinB
Besvaret af MartinB på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Hermed tilmelding til Søndag d. 14 ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 dage siden #12 af kasperfesenben
Besvaret af kasperfesenben på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Hej.. jeg er klar på en omgang ræs..
lørdag: Track Marshall
søndag: fri ræs 9-15
vi ses ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
6 år 1 dag siden #13 af Niels
Besvaret af Niels på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Vi har ikke brug for TM på søndag. Det er kun under løbet. Søndag er det bare fræs og hygge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • albino
  • albino
  • Posts: 151
  • Thanks:
  • Karma:
5 år 11 måneder siden #14 af albino
Besvaret af albino på emne Grand Finderup. Enduro DM5
Vild god lang enduro-wellness-weekend - hjemkomst med glad sjæl og træt krop . Fedt at møde så mange offroader fra nær og fjern. Kæmpe tak til arrangørerne !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.759 sekunder
Leveret af Kunena Forum