Skip to main content

Begyndertur/15. Maj 2010

16 år 8 måneder siden #1 af madsformand
Begyndertur/15. Maj 2010 blev oprettet af madsformand
Jeg har et ønske om at vi, DORMCK, igen i år arrangerer en eller flere begynderture evt. over hele landet, hvis der er opbakning:) Dato d. 15 Maj, men ture på andre datoer resten af året er selvfølgelig også velkomne..- Min plan er at finde frivillige, der gider stille op og køre en semi let grus tur med en lille flok intreserede, som er indviteret her på hjemmesiden, mund til øre til mund metode og gennen annoncering i Touring Nyt. Du skal på dagen udbrede den offroadiske ånd og få deltagerne til at se ægte livskvalitet udfoldet. Turen/e skal løbe af stablen i Maj/Juni Jeg indsamler og kordinerer turen/e her på denne tråd. Vil gerne have besked senest 30. April!!! Hvis det lyder som noget for dig, så hold ikke på din indre trang til at vildlede ligesindede :[ Offroad forever Mads formand ring gerne hvis du har spørgsmål... 23606199 :WoW::?:!:|:[:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 8 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Begyndertur/15. Maj 2010
Jeg har et ønske om at vi, DORMCK, igen i år arrangerer en eller flere begynderture evt. over hele landet, hvis der er opbakning:)

Dato d. 15 Maj, men ture på andre datoer resten af året er selvfølgelig også velkomne..-

Min plan er at finde frivillige, der gider stille op og køre en semi let grus tur med en lille flok intreserede, som er indviteret her på hjemmesiden, mund til øre til mund metode og gennen annoncering i Touring Nyt.

Du skal på dagen udbrede den offroadiske ånd og få deltagerne til at se ægte livskvalitet udfoldet.
Turen/e skal løbe af stablen i Maj/Juni

Jeg indsamler og kordinerer turen/e her på denne tråd.
Vil gerne have besked senest 30. April!!!

Hvis det lyder som noget for dig, så hold ikke på din indre trang til at vildlede ligesindede :[

Offroad forever
Mads formand
ring gerne hvis du har spørgsmål...
23606199

:WoW::?:!:|:[:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Begyndertur/15. Maj 2010
så er det igen tid for begynderture, kom nu ud af busken hvis du føler Lysten. Hvad med jer i Nordjylland og på Fynsland? Hvad med Lokal klubberne, Ålborg ÅORK, Århus Mudderlisten, Langå Øssl, København KORK, SAND OG SÆD, ROMLUND MUDSURFERS, ODSHERRED KRATLUSKER LAUG ( har jeg glemt nogen?) Er i der og hvad sker der Come on everybody Lad os flokkes ever offer stoneking:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #4 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Begyndertur/15. Maj 2010
AORK melder sig på banen - og arrangere gerne en tur for begyndere og let øvede. Afgang kl 10 - og møde kl. 9.30 ved Special Mc, Kaolinvej, 9210 Aalborg. Kent - 61279440

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #5 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Begyndertur/15. Maj 2010
Hej Kent.. kan du sige ca. hvor lang turen er og sluttidspunkt? evt pris? så smækker jeg det i kalender og på Touring nyts hjemmeside :) offer M er der ikke andre der tør´ køre en tur med nogen de ikke kender?:Matrix: bare en gang i løbet af året..!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #6 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Begyndertur/15. Maj 2010
Begynder tur i Aalborg Pris: 30,- Slut-tidspunkt ca kl. 15 Længde?? - ca 80 km alt efter niveau og antal deltagere. Sværhedsgrad: Primært grusveje, men ellers efter niveau og antal deltagere. Store cykler anbefales terrændæk. Alt info og gerne tilmelding kent 61279440

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.108 sekunder
Leveret af Kunena Forum