Skip to main content

Hyggeman

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #1 af Sniger
Hyggeman blev oprettet af Sniger
HYGGEMAN 2009 31. Januar Så er det igen tid til noget social samvær og hygge Det er som sidste år med stort morgenbord En fælles tur for alle hvor du kan ha en bagpå eller en i sidevognen, konen, nabo eller en der skal se hvad vi laver i denne fede verden som du og jeg er en del af Vi for selvfølgelig noget at spise og varme os på under vejs Til aften er det to lækre retter og fest i offroad-baren som nogen allerede har stiftet bekendtskab med Har du brug for at overnatte så er der også mulighed for det. Vi starter kl. 9.00 Pris 200 kr. - Max 20 mand Tilmelding via sms på tlf. 21621862 Hilsen Laila & John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #2 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
HYGGEMAN

2009
31. Januar

Så er det igen tid til noget social samvær og hygge

Det er som sidste år med stort morgenbord

En fælles tur for alle hvor du kan ha en bagpå eller en i sidevognen, konen, nabo eller en der skal se hvad vi laver i denne fede verden som du og jeg er en del af

Vi for selvfølgelig noget at spise og varme os
på under vejs

Til aften er det to lækre retter og fest i offroad-baren
som nogen allerede har stiftet bekendtskab med

Har du brug for at overnatte så er der også
mulighed for det.

Vi starter kl. 9.00

Pris 200 kr. - Max 20 mand

Tilmelding via sms på tlf. 21621862

Hilsen Laila & John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #3 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Hyggeman
I styrer for hyggeligt med jeres fodformede hippietiltag - jeg vil være at finde i Offroadbaren, og på hjul på sporet:[ 09 sæsonen er vej indenom, før 08 juletræerne har knaldet knopperne i jorden - coolness!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #4 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Jov da Sådan Var det jo ikke ment :| Men jeg har to opslag oppe både på TENARE og KLATTEN Så det var bare for at få lidt styr på det :s Det er jo nok en arbejdsskade:wall: John.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #5 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Hyggeman
Ja det er sgu et ubarmhjertigt arbejdsmiljø der florerer derinde ved DSB! Har du prøvet med en morgenbajer - så kører det for dig:s ses d. 9.:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #6 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Så er ruten lagt den er ca. 100 km og vi snakker let offroad det vil sige at det sværeste er skov og markvej, der er også mulighed for at se noget af dk flotteste natur, så glæd jer lige til den. John.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #7 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Hva det John ... Har du kvalt din mobil i en grøft på Lammefjorden, siden man ikke får respons på mobilos (afleveringsrapport)? Jeg vil osse med. For en gangs skyld rider jeg min egen røde cykel :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #8 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Samme adresse som julefrokosten ? Jeg må vist ha' fat i kortet, aner ikke hvor det er, bare garanteret i jylland et sted :D Dorte Som nok får brug for 2x overnatning - dagen før, for at ku være der til kl. 9 og til dagen efter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #9 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Der kommer lige en opdate, informationer og adresse lidt senere. John.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #10 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Hyggeman
Så fik kæresten og mig sgu lov til at komme med.. Vi glæder os bare rigtigt meget da det er vores første DORMCK arrangement og nok også første tur uden for asfalten.. mig på ny offrader efter flere år på racergeil og kæresten som første gangs offroader... Så det skal sgu nok blive sjovt. Så vi glæder og meget til at se jer Hilsen Camilla og Esben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 8 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Hyggeman
Man skal sgu være hurtig i det her firma!:? ikke flere pladser?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #12 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Til sådan en Hyggeman skal man jo også ha god mad Og hvad står den så på i år ? Vi starter med morgenbord kl. 9.00 så får vi Ungarsk Gullashsuppe ude på turen også slutter vi med skipperlapskovs og varm is Øl,vand og sprut kan købes til 5 kr. Dem der gerne vil sove her skal selv søre for det de skal bruge. Adressen er Rosenvænget 10, 6670 holsted Sidste frist for tilmelding er mandag d. 26 der er kun 4 pladser tilbage Vi ses John.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Er der nogen som helst mulighed for at låne sig til en cykel til dette arrangement ? Den som mangler er en voksen mand, mc-mekaniker med eget værksted på sjælland, plus hans søn på 11, som meget gerne vil med bagpå.. Er det noget vi kan klare ?? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #14 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Hyggeman
John: Søren (ny mand) skal også meldes til. Morten havde ham med til Trangia. Dorte: Jeg kan muligvis hjælpe. Har måske afbud til en XT600. Vender lige tilbage i løbet af ugen. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #15 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Moffe: Vi krydser fingre :D Han vil blive mega glad. I øjeblikket har han selv bare quad, det er jo også stramme tider for de små bedrifter rundt omkring i det ganske land. Og sønniken får slet ikke noget at vide endnu, ellers blir han helt vild :Matrix: Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 8 måneder siden #16 af
Besvaret af på emne Hyggeman
Aarrh :! har lige været ved lægen med knæet, havde håbet på at han kunne hekse et eller andet smart, men det kunne han ikke... Så det er sgu nok ikke en god idé at fræse rundt på knoldhopperen :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #17 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Så har jeg kørt turen igennem :) Den blev 115 km i let og super flot terræn, måtte dog køre på marker tre steder hvor bonen var blevet for grådig med ploven :D men det var ikke noget problem da det var en græs, raps og majsmark alle høstet Bmw så sådan ud efter brug det kan vist ikke skræmme nogen :[ Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #18 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Uden knopper går det også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #19 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Tilmelding Hyggeman. Er du her så er du med 1. Søren 2. Per 3. Morfar 4. Emil 5. Dorte 6. Morten 7. Gitte 8.Klaus 9.Dan 10.Niels 11.Camilla 12.Esben 13.Rundrøv 14.Jens 15.Finn 16. 17. 18. 19.N.C 20.John Sidste frist for tilmelding er mandag d. 26 der er kun 3 pladser tilbage Vi ses John.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #20 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Nåe John :D Det ser ud til jeg ryger ud i en 500km's tur/retur på den bette røde pony. Jeg håber den 100km tur du har planlagt kan give god varme til den kolde ponyrytter, inden den skal ride retur hjemover Broen. Jeg ved også nu fra pålidelig kilde at du laver god mad, så det giver jo god ballast :) Dorte Som allerede spekulerer i nye dæk... Til bagefter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #21 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Hyggeman
Hej Dorte Du kan jo godt sove her hvis det bliver nødvendigt. Hvad med han makkeren med knægten ? Har du snakket med Morfar om den xt600 så vi kan få nogle nye folk på sporet ? Vi ses Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #22 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Jeg har ikke hørt fra Morfar, så jeg ved ingenting. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #23 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Hyggeman
Det var da slemt. Ingen snak med Morfar = Formatering af harddisken :? Håber det kan genskabes..... Det ser ud til missionen lykkedes, så mekanikeren og knægten kan komme med. Skal lige have bekræftelse på nogle reservedele til XT'eren OG et positivt syn af Gaffas gamle TT. Så har vi alle noget at køre på. Endelig afklaring i morgen.... Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #24 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Venter stadig spændt på den endelige afklaring: Lang, kold tur på den bette røde pony, eller velbehagelig kørelejlighed med nye folk på sporet. Moffe.. Hvad blir det ? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #25 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Hyggeman
håber at intet nyt er godt nyt moffe har jo fået denne ged til en pris for en total utilredet ged jeg husker tydeligt dens bukkespring i en grusgrav til øssl nytårsræs for år tilbage ellers blir jeg stadig mindet om det dagligt så måske har den givet bæstet fra vejle Aplus en lærestreg så der for evigt er tattoveret TT600 belgarda i hans nigtmare så tænk at slæbe sådan et vilddyr gennem system danmarks nr plade rodeo respekt :Matrix::Matrix: Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #26 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
En total utilredet ged... Jaaah det har jo osse sine årsager, ikk Gaffa :) Mindes noget om en dag hvor der blev så stille efter at du forsvandt ned i "hullet" med din nyerhvervelse. Jeg stod ved stalddøren og røg lidt på min smøg og begyndte at undre mig over den langtids-stilhed... Nysgerrigheden drev mig op på bakketoppen, kiggede ned ad skrænten og dér lå Gaffa til min store forbløffelse nærmest helt inde under kræet og sagde: Hjææælp !!! Det blev ikke den sidste underholdning med MonsterTT'n, hehe :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #27 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Hyggeman
Den sprælske TT nåede desværre ikke i synshallen i dag. Men er på i morgen. Stumper til XT er heller ikke arriveret, men jeg har en god fornemmelse i maven på begge projekter, så ex2hestbetvinger, du kan godt bestille luxustransporten. Skulle TT'eren smide synsmanden af har jeg plan B: En XJ700 Maxim med kardan jeg er spændt på hvordan opfører sig i high speed grussving. Med passager. Uden knopdæk.... No worries - vi skal nok få din mekaniker med knægt ud at køre. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #28 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Ok :) Jeg vil strax kreere en mail og sladre om den gode nyhed. Dorte Der var osse engang hvor der plusli var noget kørelys nede på engen foran køkkenvinduet... Jeg var ved at vaske op !!!! Jah sgu ! Lyset dernede gik ud. Jeg åbnede vinduet, kl var ca halv 9 sommeraften, hva sker der ? Mystiske lyde, lidt æselagtigt: Yiieeeh, yiiiheeeh, flere gange. Bare svagere og svagere. Det havde jeg lige ikke hørt før. Snuppede en lommelygte og gik på marken med min kammerat. Hvem holdt dér ? Moffe: Du får kun 1 gæt :D Og hvem sku skubbes op til æ stald ? :[ Hehe :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #29 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Hyggeman
Så er der pakket og klar til i morgen. Lige en enkelt fyraftensbajer og på hovedet i seng idag.. så bliver det bare rigtigt godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #30 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Stor tak til John og Laila for et yderst veldækket arrangement og en ikke mindst uforglemmelig oplevelse :? Roadkill / Deer Hunter .. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #31 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Hyggeman
Tusinde tak for fed sjov dag fra os 2 fra Odense. Det var bare perfekt til et par nybegyndere. Glæder og allerede til næste gang vi skal på "jagt" Hilsen Camilla og Esben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #32 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Hyggeman
Tillykke til Skånevads klanen:[ I holder stilen :Matrix: Fede billedder, æde(spise) dræbe dyr(uforsætlig!) fræse(fællestur) æde mere(spise mere). uhygelig hyggelig hyggemand:[ hvornår skal vi smage roadkil? offerroadisk stoneking

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #33 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Hyggeman
Så - - på vej mod overfladen igen - næsten helt uden brug af painkillers.... :[ Skindet er afsendt til garveri på Møn. Men behørig instruks om at de skal se helt bort fra knubs og damage, det har affektionsværdi, som totalt overgår eventuelle huller/snit. Er helt klart med på en evt Roadkill-sammenkomst, så tar jeg da mit bagben med til gildet :D Hva Mads, og nu snart med et sædebetræk, som ponyHonda'n selv har nedlagt :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.085 sekunder
Leveret af Kunena Forum