Skip to main content

Trangia træf 2009 - 17.01.09

15 år 9 måneder siden #1 af JakobXR???
Trangia træf 2009 - 17.01.09 blev oprettet af JakobXR???
Der er mange ting at glæde sig til i januar: Den 17 januar er der TRANGIA TRÆF 2009:):) En næsten ubetydelig afsluttende eksamen bør være overstået den 13 januar og ikke mindst, så bør gipsen ryge den 5 januar. Hvem siger så at januar kan være svær at komme igennem? Af frygt for at trangia træf hurtigt overbookes, så vil jeg hermed gerne tilmelde mig: 1) Jakob

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Der er mange ting at glæde sig til i januar: Den 17 januar er der TRANGIA TRÆF 2009:):)
En næsten ubetydelig afsluttende eksamen bør være overstået den 13 januar og ikke mindst, så bør gipsen ryge den 5 januar. Hvem siger så at januar kan være svær at komme igennem?

Af frygt for at trangia træf hurtigt overbookes, så vil jeg hermed gerne tilmelde mig:

1) Jakob

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #3 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Lige mine ord, undtaget de første 3 linier. Frost i tænderne behandles med varm kakao med rom! Ahh:D Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #4 af Hasse
Besvaret af Hasse på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
jeg skal lave arrangement om dagen - men selv om at jeg kommer for sent så kommer jeg saftsuseme!!! nu med gastrangia!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #5 af Hasse
Besvaret af Hasse på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
og så skal vi have ILD!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #6 af Terrisxr
Besvaret af Terrisxr på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
skal ikke gå glip af dette frysenosserarrangement så er helt klar den 17 nu med frisk luft i ringene

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #7 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Kan sku ikke rette i det jeg har skrevet i kalenderen :wall: Trangia 2009 finder sted ved Hedensted, på Gesagervej lige bag ved det gamle Enduroland Hedensted. Motorvejsafkørsel Hedensted, mod Hedensted, første rundkørsel til højre, 2. vej til venstre. Mødetid kl 9:30 til optøning af fingre og tæer med morgenmad og varm kaffe Fællestur kl 11:00 Retur kl ca. 15:00 Bålhygge, aftensmad og obligatorisk overnatning :D Morgenmad Pris 150 kr alt incl. Henv.: Johnny, husk nyt nummer 20647310 Tilmelding her på siden - Jacob - Hondalover - Hasse - Terris - Håkon - Stefan - Jesper Rotax - Jesper Six Days - Dan Morfar - Kan ikke huske - Kan ikke huske

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #8 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Så er det rettet til i kalenderen også Johnny Er konceptet ikke ligesom Classic, hvor man kører cyklen derned med alt det udstyr man nu engang vælger at skulle bruge for at overleve? Det ville jo være noget fesent hvis jeg kom stillende med varm bil og trailer og så blev buet ud af lejrpladsen, nej så hellere på med scooterlufferne og nyde den kølige vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #9 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Trangiakonceptet har fra første færd lagt op til at man, så vidt muligt, kører på offroaderen til træffet, bidrager med hvad man evner, og selvfølgelig overnatter!! Det samme har vi ønsket for Classictræfffet! Personligt drømmer jeg altid om, at vi sammen kan gøre viften af aktiviteter så bred som mulig i vores kultur! Og for at lykkes med det kræver det jo at man respekterer de forskellige oplæg arrangørerne putter i invitationerne, og ligeså vigtigt, at man forsøger at begribe de koder der findes mellem linierne :s Det der med koderne er en dejlig udfordring, måske på niveau med løst sand, eller en stejl bakke med mudder. Lad os nurse alle de særegne tiltag mudderviften rummer, så det hele ikke ender med at være det samme! Det er der sgu nok af i hverdagene!! - og jeg vil igen være at finde i nærheden af bålet til Trangia 09 - i år iført "Rum Intense":[?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #10 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jamen så kører jeg da til på cyklen til trangia. Hedensted er vist også lige rundt om hjørnet fra Viborg. Er der nogen der er med på kortege kørsel fra Viborg området?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #11 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Hermed en tilmelding fra mig. Nu med vintersovepose (testet i en brændert nyårsnat). Jakob du kan køre omkring Århus, vi kender vejen til Hedensted.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #12 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Ja ja lad os nu lige se med det der kortegeværk, det snakkes vi jo så lige ved om. Ja jo så det.. Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #13 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Det der kortegeværk, er det ikke lidt for Touringklubagtigt for sådan nogle ensomme, og socialt udsatte, eksistenser, som jer?? :| Og man risikerer jo at skulle hjælpe hvis nogen af "de andre" kører i stykker, taber modet eller skal træde af på naturens vegne, uden at de er i stand til at gøre det forsvarligt pga. overdreven mængde fiberpels, uden "grønlandsåbning"!? :! Held og lykke herfra! "Låwnli Rejders"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #14 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Den der fællestur - hvilken sværhedsgrad taler vi da? Er det hygge hvor alle kan være med eller bliver det teknisk? Altså skal man køre til Trangia på noget der er udholdeligt på landevejen eller på noget der er udholdeligt i terræn eller ingen af delene:s Er der ingen af de "nye" der skal med?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #15 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Att. Jakob Jeg vil anbefale et bæltekørertøj det kommer frem over det meste..... Teknisk ja, det er lidt svært at navigere omkring pingviner, isbjørne og polarræve, meeeeen hvad ved jeg.... Et er sikkert, jeg begynder at blande karburator sprit i kaffen i morgen så jeg kan starte korpusset den. 17 Øh-enduro

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #16 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jeg tror jeg går efter vejkomfort. Stefan du skal også lige huske et nyt stempel og nogle liter 2 takts olie hvis du skal køre fra ØH til Hedensted på din touring 250 Exc:s PS gipsen ryger om 14 timer - hvis røntgen, mod forventning, viser at der stadig er brud, så løber jeg bare det bedste jeg har lært, for vi skal jo til Trangia:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #17 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jeg er sikker på at turguiden tilpassser niveauet så både meget nye, og meget "gamle" ikke lider mere overlast end man selv ønsker! Trangia Træf er et overnatningstræf med vinterfriluftskultur i højsædet - bålhygge - kreative påklædningsstunts - frost i skægget(om guderne vil?) - røverhistorier...... - og så en bonus fællestur, hvor gennemsnitsfarten ofte er ret lav, fordi vi alle skal helskindede tilbage til bålet, og fordi vi ofte sidder fast, på denne årstid - i sne eller mudder. - no worries mates :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #18 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jo ringere cyklen er, jo nemmere er det at holde varmen. Derfor er elstart også en meget dårlig ide.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 9 måneder siden #19 af
Besvaret af på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jeg melder mig til både Trangia og ÅrhusConwoy. Det bliver fedt, specielt turen derned på motorvej. Godt KTM har lavet EXC - EXtraCountrytouring, står det vist for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #20 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jamen så tager jeg det ældste lort jeg har stående Rotax - tak for tippet, du er bare alletiders! Kan se at der sidder en prøveplade fra foråret 2005. Det var sidst den var startet. Hvis den får lidt luft i dækkene og fjernet de fleste fuglereder, så er den vist klar. Tror faktisk at der er elstart på, men sådan noget kan jeg ikke finde ud af at bruge:s Gips fjernet fra hånd = tjek Hånd gør stadig skide ondt = tjek Hånd kan ikke lave "gashåndtags" bevægelsen = ufedt (er der en der vil styre mit gashåndtag?) Ortopæd siger: holdes i ro endnu 4 uger = han ved ikke hvad der er godt for min hånd! Ses til trangia = tjek Jeg giver lige besked hvis jeg kører over Århus. Det er jo om at få så meget motorvej med som overhovedet muligt, så jeg kører nok over Ålborg for ligesom at få de gamle, stive og ikke mindst godt møre knopper varmet lidt op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #21 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Må også hellere prøve om det med frost i tæerne og blå kugler er noget der kan komme på min Top 10. Hvis jeg tyder Pushers koder rigtigt er det ok at medbringe rigeligt med survival gear, blot det køres dertil på dyngen. Godt en 525 har høj totalvægt. Skidt den ikke har noget at pakke op på....:| Måske trillebøren kan snittes om til en trailer. Hmmmm.... Moffe Racing Team Angst&Bange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #22 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
hey rødder godt nytår.. fællestur er lidt for enhver smag :) freak og jeg har lavet en lille tur på 100 km + det løse måske egentlig 150 så lidt asfalt så muligt!! knop dæk ville være en go ide !!!:( vi ses glæder mig til at hive jer rundt i horsens krat og omegn :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #23 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Dejlig melding Jes. Er sikker på du sørger for vi kan holde varmen på sporet med noget gedign off road. Et praktisk spørgsmål fra en 1.års: Kan vi læsse alt gearet af dyngen et sted INDEN vi skal med Jes ud og lege? En 525 med 200kg læs hopper ikke så godt.... :! Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #24 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Vi mødes i Hedensted, der hvor vi også senere skal hygge og overnatte. Her bliver der mulighed for at slå isen af skægget og få rettet de frosne fingre ud med en kop varm kaffe. Alt gearet læsser vi så over i min bil, så fællesturen kun bliver med det mest nødvendige som, karburatorsprit, dieselstart, snekæder o.l.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #25 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
går lige og roder med om "turbotech" laver touringgrej til en husa men ellers må vi jo lave noget hjemmesløjd

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #26 af GamleOle
Besvaret af GamleOle på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Cyklen støvet af og sidevognen demonteret, da der meldes om snævre spor!! Touringdress vintermodel anno 1980 er blevet lidt stram i skridtet, og musene har gjort den luftig!! Oppakning reduceret til indholdet i tanktasken!! Ser frem til en eftertragtet weekend med de rigtige offrødder. Afgang fra Støvring 17 Jan. kl 0700. Forventer at lande i Hedensted før kaffen er løbet igennem!! mvh GamleOle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #27 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Vi har lige været ude at teste vinteruniformen den mørke skov. Råkoldt 6-7 Minus, 8dog konkluderer at komforttemperaturen i hans touringdres ligger et godt stykke over nul grader. Øllene holdt sig fint kolde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #28 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Billede 1111

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #29 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Se nu synes jeg jo tråden emmer - på den fede måde!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #30 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Johnny kan ikke huske:| Kommer sæ fø li te kø li træf:Matrix: - Jacob - Hondalover - Hasse - Terris - Håkon - Stefan - Jesper Rotax - Jesper Six Days - Dan Morfar - Kan ikke huske/stoneking - Kan ikke huske

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #31 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Gamle Ole, glæder mig sku også til at se dig igen, alt for længe siden¤¤¤ Ole ved hvordan man indretter sig, sæ fø li midt i baren!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #32 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Trangia 2009 finder sted ved Hedensted, på Gesagervej lige bag ved det gamle Enduroland Hedensted. Motorvejsafkørsel Hedensted, mod Hedensted, første rundkørsel til højre, 2. vej til venstre. Mødetid kl 9:30 til optøning af fingre og tæer med morgenmad og varm kaffe Fællestur kl 11:00 , Jes siger at det bliver svedigt !!!!!! Retur kl ca. 15:00 Bålhygge, aftensmad og obligatorisk overnatning Morgenmad Pris 150 kr alt incl. Henv.: Johnny, husk nyt nummer 20647310 Tilmelding her på siden - Jacob - Hondalover - Hasse - Terris - Håkon - Stefan - Jesper Rotax - Jesper Six Days - Dan Morfar - Kan ikke huske - Kan ikke huske - Mads formand - Gamle Ole, han er sku yngre end mig :wall: - Jes Olsen - Freak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #33 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
for faen kommer sku da også fprbi på mit touringjern har en presening fra sidste år og også den kickstarter fra sidste år som mads fandt ved træet hvis nogen vil købe den resten af dyngen kan medfølge gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #34 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Hiiijjaaaa - Blir DTéren ellers klar (og det GØR den!!) ka i regne med at den "største mand med de mindste cubikker" igen vil ud og rode lidt i mulden. Ska li ha olien af forgaflen og bremseskiven - og indvendig i gaflen... Altså det var lettere med den galme DT, den ku stadig bremse selvom gaflen lækkede som var det selvvalgt anti-rust middel:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #35 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Hvor det luner med klarmeldinger fra to af de største "offrødder" gennem tiderne. Hvis det mod forventning skulle blæse op til årets Trangia Træf, så kravler vi sgu bare i læ bag Gamle Ole og Kent Wildting - der skal nemlig mere end en almindelig modvind til at flytte dem:[ Tager du "kinesersnaps" med Moffe?:s (joke der ligger lige på vippen!!)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #36 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Morten nu med el start :) hvad er det for noget med snaps?????:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #37 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
ps morten er også klar :

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #38 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
ole xt også klar til tur:(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #39 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
>> Tager du "kinesersnaps" med Moffe? (joke der ligger lige på vippen!!) Nemli', den væske var sq ikke til at spøge med. Selv hærdede medarbejdere hos Kommunekemi ville givetvis iføre sig 2 lag gummihandsker og åndedrætsværn inden de nærmede sig dette ubeskrivelige fluidum. Men den kunne da bidrage til underholdningen ved at få folk til, i kombination med et hastigt roterende knopdæk, at udføre interessante akrobatiske øvelser igennem et friluftspissoir...:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #40 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Kinasnapsen - her i huset kaldt Elefantfodsved - blev slugt af alle løgnhalsene i Snigerjohns kælder. Så desværre. Men mon ikke der er andre rædselsfluidums i samlingen.....:! Glæder mig til Jes skal vise rundt og at tilbringe natten ude med gode offrødder :) Moffe - Team Angst & Bange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Heine
  • Heine
  • Posts: 3
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #41 af Heine
Besvaret af Heine på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jeg vil sgu osse være en del af det her alt for lækrekoldefrysefræsebrændedrikkeklapre arrangement! Jeg er på!:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 8 måneder siden #42 af
Besvaret af på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Hvis Moffe, ikke kan diske op med Kina Snaps. Har jeg da en flaske grim overraskelse i skuffen fra sidst jeg var i Kina. Har ikke turet åbne den men som man kan se på æsken, har den vundet en premie for et eller andet i 1985. Så må det da være fine sager. Hvis der er plads til folk med krykker fra Dansk Ortopædkirugisk Offroad MC Klub, så kommer jeg da gerne og severe den for jer :!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 8 måneder siden #43 af
Besvaret af på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Ja det er skam fine sager :D IHTERMATIONAL OOLD MEDAL FOR QUALITY ALCOHOLIO BEVERAGES, MADRID 1985 Det der ikke mindre en 7 stavefejl på 8 engelsek ord, det er kun kinesere der seriøst kan lave den slags

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #44 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Hej Håkon. Fik du fanget et par billeder fra det Nordjydske ? Firestarter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #45 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jeg har noget af Morfars kina snaps :s Det blev ikke drukket :! Så det kan være at der kommer en kina snaps alligevel :[ til de hårde :Spidy: John.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #46 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Der er konvoj fra århus, vi mødes på tanken ved Chr X´s vej ved Slet. Vi mødes 08:45 og kører kl 09:00. Vi kører ad Horsens landevejen og marchhastigheden bliver ca. 130km/t.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #47 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Til Firestarter - et par shots blev det til! Til Johan - jeg har lige trådt et søm op i kickstarterfoden:wall: - så er klar på "Gold medal Kinøjsersnaps"!! Til John - det gør ikke ondt nok til at jeg skal smage "Moffesnaps"! - så hellere af med foden :[ Til Rotax - optimal marchhastighed:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #48 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Jeg er total klar til March tur!! Jeg bliver nok nød til at tage suzukien hvis jeg skal følge med, DT er en herre stabil dynge, men 130 km/t er nok lige lidt over smertegrænsen. Så race-ready DR med transponder, rallylys og rusten forrør. Ses på lørdag Og foran skærmen hver aften til fantastic Dakar party. Hip hip hurra, længe leve de gode oplevelser. Stevo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #49 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
Trangia 2009 finder sted ved Hedensted, på Gesagervej lige bag ved det gamle Enduroland Hedensted. Motorvejsafkørsel Hedensted, mod Hedensted, første rundkørsel til højre, 2. vej til venstre. Mødetid kl 9:30 til optøning af fingre og tæer med morgenmad og varm kaffe Fællestur kl 11:00 , Jes siger at det bliver svedigt !!!!!! Retur kl ca. 15:00 Bålhygge, aftensmad og obligatorisk overnatning Morgenmad Pris 150 kr alt incl. Henv.: Johnny, husk nyt nummer 20647310 Tilmelding her på siden - Jacob - Hondalover - Hasse - Terris - Håkon - Stefan - Jesper Rotax - Jesper Six Days - Dan Morfar - Kan ikke huske - Kan ikke huske - Mads formand - Gamle Ole, han er sku yngre end mig - Jes Olsen - Freak - Gaffa - Kent Wild ting - Morten - Ole XT - Niels Henrik - Steffen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Anders
  • Anders
  • Posts: 91
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #50 af Anders
Besvaret af Anders på emne Trangia træf 2009 - 17.01.09
- Anders Bruun er også med :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.932 sekunder
Leveret af Kunena Forum