Skip to main content

Ae-racing august

15 år 9 måneder siden #1 af lassemann
Ae-racing august blev oprettet af lassemann
Så er det med at være hurtige på tasterne, der er kommet 2 enduro lejre på Anderses web. www.ae-racing.com/page34816.html klik på enduro skole, og videre frem derfra. Forgår i 2009 i Skövde, ikke så langt fra Göteborg, så mere køre venligt end i Sälen ;O)) Er allerede 4 der køre derop i August. Jacob og Christoffer, det er det hert i burde med på :) Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #2 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
Så er det med at være hurtige på tasterne, der er kommet 2 enduro lejre på Anderses web.

www.ae-racing.com/page34816.html

klik på enduro skole, og videre frem derfra.

Forgår i 2009 i Skövde, ikke så langt fra Göteborg, så mere køre venligt end i Sälen :O))

Er allerede 4 der køre derop i August.

Jacob og Christoffer, det er det hert i burde med på :)

Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #3 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
Lige en appetif mer (og det er ik kina vand der menes vel moffe) :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #4 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
og en til for lige at se der er os :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #5 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
Fik lige en nyheds mail fra enduroskole.se to af de instruktøre der er med Anders Eriksson er også med her, de holder til i "High Chaparel" hvor der er rigeligt med tærren. tjek evt. deres kurser: www.enduroschool.se/page2.html ps. det firma Tang plejer at sende folk op til "my Adventure" er konkurs, og de her gutter har overtaget det. L

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #6 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Jeg er helt klart med på AE kurset i august. Det kunne være dejligt at lære lidt om at køre mc. Kan vi arrangere noget fælleskørsel af en art? Jeg er leveringsdygtig i diesel Peugeot 306 Stc med plads til 4 personer + udrustning. Har også en trailer hvis ikke der findes bedre løsninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Ae-racing august
Vil rigtigt gerne, men har lige et par ting der skal falde på plads i kalenederen først..... I'll be back :Spidy: Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 9 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne Ae-racing august
Jeg er klar til kurset i August! Vil også gerne lære at køre... Kassevogn til 3. Jeg forstår ikke en lyd svensk! Er der nogen der kan se om man selv skal have cykel med? Udrustning? Hvad er prisen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #9 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
først lige en lille "teaser" vimeo.com:80/2379075 Egen cykel, eget "gear" 4995,-Skr. så de bily lige pt. ;O)), m fuldforplejning, blot tag dine egen Pilseneser m. Vi må arrangerer noget fælles kørsel, idet det kun er ved Skövde, foreslår jeg at vi køre over sjælland. det er ca. samme priser og når det hele slutter, kan vi bare køre hjem, og skal ikke som sidste år op 0345, for at nå en færge i Göteborg. Ja det er på Svensk, men du spør til du forstår, eller jeg oversætter :) (har boet i sverige tre år, så lidt fater man vel) Tilmeld dig på ae-racing.com under enduroskole, så du får fat i en af pladserne, vi er mindst 4 nu, og de svenskerer vil gerne selv have pladserne, såååå.! Håber det var svar nok, ellers her på tråden. Og ja dem der havde lånt adventuren havde desværre ikke lagt navn og nummer:Matrix: men den var åbenbart for svære at starte, for de havde været ude bag trillegården og forsøgt at starte, der havde polisan set dem og de stak af, knallerten er nu bag lås og slå, et sted, hvor ikke endgang "hemlig turen" kan komme og finde den:[ later Las

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #10 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Ae-racing august
Hvis jeg kan være med på den fælleskørsel, så vil jeg dæleme osse gerne med ! ?? Er også leveringsdygtig i noget svensk oversættelse, som følge af nylig nærkontakt med en Göting :D Dorte Melder til nu :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #11 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Ae-racing august
kan de ikke nå at lære noget dansk :wall: gaffa er på

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #12 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Det bliver da fedt med en hel dormck fraktion. Ja prisen er faktisk "kun" 3500 danske med den svedige kurs den svenske krone står i. Jesper: hvis jeg og den lille GasGas kan skrive os op til en plads i din transpeter så bestiller jeg plads på enduroskolen idag. Man jeg kunne selvfølgelig også bare køre på den derop, for den er megafed til touring sådan en røgvender. De skriver ret tydeligt på deres hjemmeside at motorcyklerne skal være indregistrerede:! Er det noget de borer i eller bare noget de skal skrive på hjemmesiden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #13 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Ae-racing august
ØH-enduro stiller med fuldt team til maj. Er der nogne der vil med ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #14 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
Heeeej suber fed, det med transport finder vi vel ud af det er lang tid til, og ikke så lang kørsel. blot få den tilmelding på plads, så mailer jeg lige Anders og siger der skal være plads til os ;O)) se y´ll Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #15 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Ae-racing august
Hallo er der slet ikke nogen der skal 7-10 Maj ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #16 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
det med pladen er så som så, den skal være der, (forsikring) men vi er i skoven !!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 9 måneder siden #17 af
Besvaret af på emne Ae-racing august
Så har "ham den ny" og så meldt sig til i august. Jeg er også klar på noget fælles transport. Nu skal det håndled for alvor straffes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #18 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Fedt Christoffer. Så skal vi nok lige vise hvordan man IKKE skal køre:s Jeg har også lige tilmeldt mig til august holdet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #19 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Ae-racing august
Lassemann, oh du som ved alt ang det Sverige :) Endnu et spørgsmål.. Vil svensken godtage hvis man får fabrikeret en af de små fikse nr plader, istedet for at få molestreret den dyre store danske skrummelting ? Selvom den lille kopiting er ulovlig at køre med herhjemme ? Stenene deroppe er jo lidt større end her, ja - de kan vel nærmest kaldes klipper.. :WoW: Og med mit gå-i-jorden potentiale ku jeg snildt forestille mig, at nrpladen kommer til at se ud derefter.... Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #20 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Mon ikke de vil det i enduroland:Matrix: Det bliver fedt. Køres der meget på klipper og lignende, som kan ødelægge en 2t udstødning?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #21 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
mio nïños dormir :):) Miniplade ingen probs. få john til at få lavet en eller bestil den på showplate.se ret let !! de tjekker ikke noget, men de skal jo sige det ! Jac du må nok heller tage en "airback" udstødning på :? ja de klipper er hårde, men mest at lande på :Matrix: Mere fart mere fart og mere fart, så går det nok, få keld vvs til at fortælle om Anders kan flyve op ad en gl. flodseng !! ses det blir så feeeeed. Las ps. moffe nu er Ølle altså også med :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #22 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Ae-racing august
ps ølle er også med ølle er også her der og alle vegne velkommen roommate det er nok meget sværere at logge moffe :fish::fish: gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #23 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Ae-racing august
Han er længe meldt til :Matrix: Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #24 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Ae-racing august
Ja da ØLLE er da også med her, er meldt til . Eget iniativ , blev ikke lokket kun Lasses omtale, Slemme Drenge ikke lokke en svag sjæl,:s ØLLE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #25 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Hvem er de 11 der er tilmeldt: 1) Ølle 2) Moffe 3) Lasse 4) Gaffa 5) Dorte 6) Christopher 7) Jakob 8) ? 9) ? 10) ? 11) ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 9 måneder siden #26 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Ae-racing august
godmorgen Jacob gashånd håber der er fremskridt i den de sidste er martin bager og lars julebrandmand måske keld øssl ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 9 måneder siden #27 af
Besvaret af på emne Ae-racing august
Så er bekræftelsen kommet pr. mail

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #28 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Ae-racing august
Efter en ordentlig omgang gruppepres har jeg tilmeldt mig i Maj. Så vi er Morfar, Stefan og mig. Glæder mig til at brænde DT helt af!! :) Steffen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 8 måneder siden #29 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Ae-racing august
Godt gået steffen...Jævla bra...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #30 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Ae-racing august
Det gør bare NAS over det hele efter gårsdagens tur i det vestjydske, til Hyggeman med John. Kom til at tænke på, at det var vist godt det ikke var en ELG, som gik i forhjulet på Honda'n... Så havde det vist været omvendt skade, Mig med 3 brækkede ribben og brækket ben :? Håber ikke min "jagtlykke" fortsætter i Sverige til august :) Dorte Nå, jeg kan ikke få den til at æde billedet, men det er osse ret ringe kvalitet, så pyt :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #31 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Ae-racing august
Så er der billeder i Galleriet af Stefan og min tur til Sverige. I kan godt begynde at glæde jer. Det er hele turen værd. Steffen.:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #32 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Ae-racing august
Fede billeder, godt at se at DT 400' eren bliver brugt. Husk at der er gode muligheder for at udforske området yderligere i uge 27, hvor 4 Dages køres i samme område. Vi skal bo på den samme rideskole, - fedt i øvrigt at svenskerne har fundet ud af at bruge en rideskole til noget fornuftigt :):[ Nej, spøg til side, fedt at faciliteterne kan benyttes sammen. 4- dages kan også betragtes som en træningslejr med 5 - 6 meget forskellige hastighedsprøver pr dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #33 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Jeg er så forpulet uheldig at have fået et stykke arbejde, som gør det umuligt at tage på enduroskole hos Anders Eriksson i August. Hvis der er nogen der endnu ikke har fået sig tilmeldt, så har jeg en plads til salg:wall::wall::wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 3 måneder siden #34 af
Besvaret af på emne Ae-racing august
Det er jeg virkelig ked af at høre Jakob, du var da ellers en flinker fyr...:Matrix: May the force be with you! Men den ledige plads lyder jo godt:) Jeg kan ikke se i tråden hvem der ellers er tilmeldt i August? De "lister" der er, ser ud til at være for Maj holdet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #35 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Ae-racing august
Kom nu Jesper, bare køb den plads ;O)) Ellers: Protese Bager Brandmand "LILLETÅ"Halling EL DOTS ØLLE ? flere Lassamann

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #36 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Ae-racing august
Apropos... Hvordan kommer jeg i kontakt med folk som evt har plads til mig og min cykel ? dots

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 2 måneder siden #37 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Ae-racing august
Ingen ville købe min plads, så jeg tager afsted alligevel:) Jeg mangler dog lidt kørsel, da jeg godt ville undgå at køre 800 km med trailer hvis det var muligt. Eventuelt en som vil bytte en lille kassevogn mod en Peugeot 306 HDI stc for en weekend?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.073 sekunder
Leveret af Kunena Forum