Skip to main content

Go Pro camera

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #1 af klaus
Go Pro camera blev oprettet af klaus
Har købt mig et nyt hjelmcamera som er rigtig fed... GoPro Her et link til en lille video jeg smed på youtube i går..
t

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #2 af klaus
Besvaret af klaus på emne Go Pro camera
Har købt mig et nyt hjelmcamera som er rigtig fed... GoPro

Her et link til en lille video jeg smed på youtube i går..



t

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 7 måneder siden #3 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Go Pro camera
Ren øjenguf at være papegøje på sådan et spor! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #4 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Go Pro camera
Vil gerne bestille det spor når vi kommer i marts. Selvom jeg tror det er værre at køre end det ser ud..... :! Der er et par opkørsler der nok skal gi den fede her sved på maven. Helle for 1 af de små anoreksi2-smokere...... Moffi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #5 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Go Pro camera
glæder mig til at smide africaneren op af dette spor :s gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #6 af klaus
Besvaret af klaus på emne Go Pro camera
Moffi, du har vaeret der, den var den dag hvor jeg spurgte dig om du havde mere i dig & dumdristig som du er, svarede ja :D Har bestilt en 125er til dig nu her til Marts... & Gaffa, vi skal den vej paa BIG offroad & ja den er mere slem end den ser ud....!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 7 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne Go Pro camera
PUha hvor må i kede jer i Spanien men imponerende som du får det til at se nemt ud hvad sker der lige med den hjelm cyklen hoppe hjelmen står stille ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 7 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne Go Pro camera
Klaus har i al hemmelighed lært sig selv "Brazilian bud vibrations". Hovedet står helt stille, mens han ryster baller og kronjuveler, cykler følger så med og hopper. Desuden er der 10 cm gel mellem hoved og hjelm, for lige at tage det sidste. Udover det er han jo rigtig skrap til at kigge præcis det samme sted hen som kameraet peger - imponerende:) Enten det...eller også sidder kameraet på hjelmen:s Føj, jeg trænger til sådan en tur...det føles som årtier siden jeg sidst var ude at køre:wall::wall::wall::wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #9 af klaus
Besvaret af klaus på emne Go Pro camera
Hej Uffi Det hedder go pro, har købt mit i USA, men kan helt sikkert fåes i Europa osse, de har forskellige modeller, køb den som er beregnet til motorcykler, den har nemlig extrem go anti shock som du kan se på filmen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #10 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Go Pro camera
Fesen terræn du har der.....eller noget :wall:........ sådan et kamera på min hjelm viller dø en volsom død i løbet af den første tur, men det siger jo nok egentlig mere om min kørestil, men der er ingen tvivl om at det giver fede billeder. Det kan kødes flere steder, selv i DK, men prisen er jo selvfølgeligt ramt af skatter, afgifter, fragt, told og ja endda told af fragten og man kunne blive ved. F.eks. her: www.action-sport.dk/default.asp?intID=155615&intType=0 Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 7 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Go Pro camera
Nu med ny Web og der kommer snart en Free update til SDHC 4 GB kort www.goprocamera.com/index.php?area=2&productid=1

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #12 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Go Pro camera
Haløjsovs Jeg vil lige slå et slag for Viosports Pov.1. Der er man godt nok bundet af kabel til optageenheden, men det er noget robust skidt der også tager 8gb SD kort. Har brugt systemet siden august 08 i Afghanistan. Der var noget footage med i Operation Afghanistan hvor der skydes og råbes lidt("Gi´ dem helved´" og lidt andet godt). Der kan man da vurdere kvaliteten en smule. Dyrt men super godt. mvh Mikael

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 7 måneder siden #13 af
Besvaret af på emne Go Pro camera
Ja det har du ret i Toftdal, det er sq dyr at gå derhjemme og blive blegfed. Jeg fandt en Digital Hero 3, her til 140 Australske pestos :s DK = 1799 DK / ((1799 DK - (190 USD)) = + 60 % i forhold til listeprisen i USA AU = 190 USD / ((190 USD) - (140 AUD)) = - 50 % i forhold til listeprisen i USA Ved godt det ikke er pænt og være skadefro på andres vegne, men det giver nu noget for pengende at handle i australske pestos for tiden når nu deres valuta er gået skråt rådden. Men hva skadefryd er jo også slags fryd. Så send mere solcreme og pas nu på at i, ikke bliver forkølede ude i kulden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 7 måneder siden #14 af
Besvaret af på emne Go Pro camera
Nå ja forresten Klaus, feeee' vidæo. Hvordan kan det være, at der er lyd på når kameraet rammer en gren, men vi kan ikke høre noget motorstøj, eller besværeret hypperventilering fra din side ?.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #15 af klaus
Besvaret af klaus på emne Go Pro camera
Cameraet har 2 mic indstillinger, lav & høj, havde fået sat den på lav, så fanger den kun det som er tæt på. Her er en fra lidt 4x4 dog uden lyd, da den er blevet mutet af youtube, det er noget med rettighederne til musikken vist ikke var på plads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.758 sekunder
Leveret af Kunena Forum