Skip to main content

Banedag, Aulum Crossbane

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #1 af Toftdal
Banedag, Aulum Crossbane blev oprettet af Toftdal
Bolden givet op til enddnu en banedag, der er jo snart Kolding Enduro og formen trænger for mit vedkommende til et gevaldigt løft. Tid: Tirsdag d. 19-05-2009 fra 15.30 til 20.00 Sted: www.aulumbanen.dk/ Banen: Er overkommelig for alle, mest sand med enkelte passager med hårdt underlag. Hoppene er ikke værre end man bare kan køre over hvis man ikkke er vild med at få luft under knopperne. Der er træning som normalt på banen så vi har den ikke helt for os selv, men der er en fin stemning på banen og der er plads til alle. Jeg tager grill med så der er mulighed for at få branket en pølse hvis man man har sådan en fætter i lommen. Det kræver dog at vejret arter sig nogenlunde, men det ser vi på når vi kommer lidt nærmere. Vi må jo ikke glemme at hygge os. Der er ikke bindende tilmelding, men det ville da kunne måske lokke lidt flere ud af hullerne hvis du smider en hilsen i tråden "Banedag, Aulum Crossbane". Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #2 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Banedag, Aulum Crossbane
Bolden givet op til enddnu en banedag, der er jo snart Kolding Enduro og formen trænger for mit vedkommende til et gevaldigt løft.

Tid: Tirsdag d. 19-05-2009 fra 15.30 til 20.00

Sted: www.aulumbanen.dk/

Banen: Er overkommelig for alle, mest sand med enkelte passager med hårdt underlag. Hoppene er ikke værre end man bare kan køre over hvis man ikkke er vild med at få luft under knopperne.

Der er træning som normalt på banen så vi har den ikke helt for os selv, men der er en fin stemning på banen og der er plads til alle.

Jeg tager grill med så der er mulighed for at få branket en pølse hvis man man har sådan en fætter i lommen. Det kræver dog at vejret arter sig nogenlunde, men det ser vi på når vi kommer lidt nærmere.
Vi må jo ikke glemme at hygge os.

Der er ikke bindende tilmelding, men det ville da kunne måske lokke lidt flere ud af hullerne hvis du smider en hilsen i tråden `Banedag, Aulum Crossbane`.

Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.407 sekunder
Leveret af Kunena Forum