Skip to main content

Double trouble

  • GUEST
15 år 3 uger siden #1 af
Double trouble blev oprettet af
Hej her inde, tænkte på hvordan kommer man til at køre med i dette arrangement, hvad kræver det og så videre er temmelig grøn inden for enduro men kunne godt tænke mig at køre med så hvordan gør man. Jens.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 3 uger siden #2 af
Besvaret af på emne Double trouble
Hej her inde, tænkte på hvordan kommer man til at køre med i dette arrangement, hvad kræver det og så videre er temmelig grøn inden for enduro men kunne godt tænke mig at køre med så hvordan gør man.


Jens.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 uger siden #3 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Double trouble
Hej Jenschr Det allerførste man gør er at sige undskyld for at kalde Double Trouble for et enduro! Det næste man gør er at møde op på dagen iført indregistreret offroad-mc og mudderglæde. Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 uger siden #4 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Double trouble
Hej Jens Chr. Check også Galleriet med Double Trouble 2006 fotos - and be inspired!! Ses til endnu et lækkert Offroadtræf:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 2 uger siden #5 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Double trouble
Så er der info om på lørdag under arrangementer. To venlige, men bestemte henstillinger: Afgang kl 10.00 skal tages alvorligt for en gang skyld. Mød op fuldtanket. Afgang kl 10.00 er ikke afgang til tank. Og det var så de seriøsitets-tiltag der skulle til for at DBL-TRBL kan blive et rally!! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 2 uger siden #6 af an96
Besvaret af an96 på emne Double trouble
Hallo Jens christian hvem er du ? jeg kan ikke se dig i adressekartoteket, det er vel ikke dig fra sønderborg der vender tilbage ! Det ville da være for fedt. Hvis det er dig så må jeg lige høre om du nogensinde fandt dn sko der forsvandt i mudderet til Flugtrally 2004. Det var et kongeligt spor. Ærgerligt han er holdt op ! Jeg ser lige om jeg kan finde et billede af dig - Nå det kan jeg ikke men kom og sig dav på lørdag. Hvis altså vi kommer, for vi må jo ikke tilmelde os så det kan vi jo ikke regne med. men ihvertfald skal vi nok huske fuld tank og mærkeligt tøj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 2 uger siden #7 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Double trouble
Tag den bærbare med hvis i vil have billeder fra Farmerdate, brænderen brokker sig lidt. Vi ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 uge siden #8 af
Besvaret af på emne Double trouble
Forhelved satan lort og møg, så glemmer man fandeme datoen og kommer ikke med, øv man. Men var det et fedt rally. Og ja det er mig fra Sønderborg der har i sinde at kører lidt igen. Ps. Mit navn er Jens Christensen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #9 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Double trouble
Hulla Bandula lave bar skæg, jaj ska nåk få den på køl igen :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #10 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Double trouble
Jeg har lige set over 1000 billeder fra FARMERDATING. Der er rigtig gode billeder - hatten af for fotograferne. (Det er Daltons). Det kan godt være at mange af os har læst bøger om hvordan men køreteknisk skal tage et sving - men der er kun én der praktiserer det - Det er fanme imponerende - Albue - skulder - ben - vægtplacering (bemærk det løftet baghjul) og ikke mindst blikket som er rettet op- og fremad. IMPONERENDE Gert.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #11 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Double trouble
Sådan skal det gøres:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #12 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Double trouble
total iorden fed offroad mix af ræs og spas og herligt med alle de lodsejere der stillede deres jord til rådighed man stiller sig på hovedet af begejstring Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #13 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Double trouble
1000 tak til alle jer der gjorde det muligt for en SUPER lørdag. Det var et fantastisk arrangement. Vi kom godt nok rund om Viborg - og ikke mindst rund i Viborg. Cool.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #14 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Double trouble
Ja det var godt nok en feeeeh dag! Som vanligt en dejlig fællestur, og i år nok med den mest "voksne"/hensynsfulde kørsel nogensinde set i pastoratet. - og den "gratis" del af ruten gjorde i den grad lykke!! En bred vifte af kreaprøver og fræs gav goe grin og udfordring til alle! Af stunts kan nævnes "Gaffas" halv forlænder med ninjarullefald og højt hår!! - Leif "Lalleglads" spektakulære startprocedure som bestod af bl.a. fuld gas og frigear, fuld gas i 1´og dødmandsknap, fuld gas i 2´og halv baglænder med split og røvlanding, moderat gas i 4´og cruising til og med flækket motor?!? :Matrix: - ham skal vi nok blive glade for! - Andreas´ "vanvidskørsel" ( læs total go stil), da han på DDR Hævnerjernet overhalede en KTM 690 på highspeedprøven :s Grumme hyggeligt var det osse hele aftenen/natten, hvor det flød med guf fra mundvigene og luften var tyk af kugler fra " The Awsome Daltons" driveby shootin´on anything that mooved or looked like a pregnant rubberduck. KrigerKim var også tilbage og demonstrerede hårdhudsrøv ved at hoppe på WR 200 søndag morgen, køre en omgang på markprøven og derefter direkte at køre hjem til Sjælland! Sådan der! Der skete osse andre ting!? Tak til Jes og Mads og de hjælpssomme damer!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #15 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Double trouble
Halløj 1000 mange tak for en rigtig fed dag.... Super med alle de forskelling prøver, specielt planeklipper kast, fangede min interresse... Det er da en total under vurderet sport diciplin, hvornår kommer den med til OL ?... Stor tak til Grus & Blod + Co

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 uge siden #16 af
Besvaret af på emne Double trouble
som sædvanlig mangler man ord efter endnu en dag sammen med de feeedeste folk :Matrix: total iorden arrangement:[ stor tak til de folk som stabler sådan et show på benene (eller et ben (jes) ) ps og velkommen til gaffa now proud member off the husaberg frontflip club vip only pps moffe den orange er den fra tyskland der er noget med at de er droslet når de kommer derfra:wall: ses jh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #17 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Double trouble
Totaaaalt iorden arrangement. Hold da kæft hvor var det sjovt. Stor tak til Jes, og alle andre involverede for et super arrangement Efter flere års tilløb fik jeg i efteråret endelig købt en gammel XR 600, og har indtil nu deltaget i farmerdate og DT. Hvor er det fedt at blive modtaget med åbne arme og masser af hjælpsomhed fra alle sider. Hvadenten man holder i skoven og ikke kan starte sin gamle havelåge, eller lige har været en tur nede og fået knækket sit koblingsgreb, er der bare nogen der lige giver sig tid til at hjælpe dig videre. Skidegodt siger jeg bare :):):) Glæder mig allerede til næste arrangement.. mvh Johnnie

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #18 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Double trouble
Nåede kun ½ delen af dagen, men selv det var stjernegodt igen - igen. Tak til det Romlundske Team af formænd, halve ben, tøsebørn og diverse der havde stablet dette fedeste arrangement sammen :) PS: En orange BEHØVES kun ½ gas for at skubbe sådan et par eksilsvenske havetraktorer Trappesmeden og Von der Gaffa spærrer sporet med konstant...... til Brande skal I få den at se med bundgas. Bagfra i få sekunder :Spidy: Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #19 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Double trouble
Tusind tusind tusind tusind tak for fantastisk gæstfrihed og spas. Mit første Double Trouble og jeg er afhængig. Tak fordi vi fik lov til at gå linen ud og smadre det hele med pumpgun og indendørs koger, godt der ikke var nogen der var i stand til at holde et kamera på det tidspunkt! Der er nu billeder i Galleri. Ses lige om lidt til Classic bål, classic race, classic øl. :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.118 sekunder
Leveret af Kunena Forum